Har för mig att dom kör 4 grupper på onsdagar...Road-Ragge skrev:2355739Bara en liten idé liksom:
Snabb
1#
2#
Snabbare
1# Road-Ragge
2#
Snabbast
1#
2#
Ska vi lägga till en?
Ludicrous-speed
1#
2#
Har för mig att dom kör 4 grupper på onsdagar...Road-Ragge skrev:2355739Bara en liten idé liksom:
Snabb
1#
2#
Snabbare
1# Road-Ragge
2#
Snabbast
1#
2#
Road-Ragge skrev:2355739Bara en liten idé liksom:
Ett problemen som verkar uppstå både på Söndags och Onsdagskörningar är att få till gruppindeliningar, antal grupper och att få fram gruppledare för respektive grupp. För att underlätta för arrangören så är det bra att veta inte bara vem som kommer utan också vilken tempo-grupp som man vill köra i.
Under Onsdagskörningarna heter tempogrupperna snabb, snabbare, snabbast om jag inte missminner mig. Om ni tycker att herr Blåskägg förtjänar lite hjälp i sitt fixande, fyll i ert nick i rätt tempo grupp.
Snabb
1#
2#
Snabbare
1# Road-Ragge
2#
Snabbast
1#
2#
Kapten Blåskägg skrev:Glöm det kexet, du får ju kolla på mig varje gång jag stannar
Ett problemen som verkar uppstå både på Söndags och Onsdagskörningar är att få till gruppindeliningar, antal grupper och att få fram gruppledare för respektive grupp. För att underlätta för arrangören så är det bra att veta inte bara vem som kommer utan också vilken tempo-grupp som man vill köra i.
Under Onsdagskörningarna heter tempogrupperna snabb, snabbare, snabbast om jag inte missminner mig. Om ni tycker att herr Blåskägg förtjänar lite hjälp i sitt fixande, fyll i ert nick i rätt tempo grupp.
Snabb
1#
2#
Snabbare
1# Road-Ragge
2#
Snabbast
1#
2#
Milla skrev:2355749Jaaa, men du är ju gift
Snabb
1#
2#
Snabbare
1# Road-Ragge
2#
Snabbast
1#
2#
Kapten Blåskägg skrev:2355766Jag kan fråga gumman om hon tycker det är okej att du kollar på mig
Wonderboy skrev:2355769Precis kirrat ledighet på onsdagen, så jag är på! Hoppas min polare kan delta likaså, hans kopplingsvajer gick dock sönder när vi körde hem från vaxholm i onsdags..
Men var kommer målen att vara, kör vi till vaxholm tex?
// jonthe
Wonderboy skrev:2355769Precis kirrat ledighet på onsdagen, så jag är på! Hoppas min polare kan delta likaså, hans kopplingsvajer gick dock sönder när vi körde hem från vaxholm i onsdags..
Men var kommer målen att vara, kör vi till vaxholm tex?
// jonthe
Kapten Blåskägg skrev:2355414Helt korrekt
Men kartan kan du lämna hemma, du får guidning i lagom fart
d1ce skrev:Jag tänkte nog för första gången driva vidare till sveavägen på onsdag (om vädret tillåter)
-@ndreas
d1ce skrev:2355704
Vad som händer på hotellet stannar på hotellet
-@ndreas
mini-knutten skrev:2355746jag å farsan är nog på!
Är full så ska nog sluta skriva nu
d1ce skrev:2355758
Tycker det har varit snyggt och uppstyrt men enkelt, lägger han upp det lika vackert även denna onsdag kommer det fungerar utomordentligt.
Sen att han är äldre än gatan vi beträder kanske bidrar
-@ndreas
Milla skrev:2355767Har funkat så jäkla klockrent de onsdagar jag kört, så det där skiter vi i!!!
d1ce skrev:2355774! Jag tänkte nog för första gången driva vidare till sveavägen på onsdag (om vädret tillåter)
-@ndreas
Milla skrev:2355770Åhhh, jaaa snääääääälla Kung KB!!!
Lord Adrian skrev:2355781Förutom sängkläderna som enligt välgrundade rykten togs om hand av personal i smittskyddsdräkter, dränktes i diesel och brändes rituellt på hotellparkeringen...
Kapten Blåskägg skrev:2355782WTF??? Aha, du vill med och olla Kjelles polishoj
Lord Adrian skrev:2355781Förutom sängkläderna som enligt välgrundade rykten togs om hand av personal i smittskyddsdräkter, dränktes i diesel och brändes rituellt på hotellparkeringen...
d1ce skrev:2355789Gosade du runt i dem innan de tog hand om dem Fan kinky om du frågar mig!
-@ndreas
d1ce skrev:2355789
Så vill jag ha en zipp av ditt ollade kaffe såklart!
-@ndreas
Kapten Blåskägg skrev:2355792Vad fan håller du på med Andreas
Bäst att Lorden och jag följer med en onsdag på gamla OK och kollar läget
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|