SH.com Grupp/Onsdagskörning 060809

Status
Ej öppen för fler svar.
Gick med
14 Oct 2005
Hoj
GSXR1100-91, Z650-77 och en HD-chopper -77
Road-Ragge skrev:
2355739 Bara en liten idé liksom:

Snabb
1#
2#

Snabbare
1# Road-Ragge
2#

Snabbast
1#
2#
Har för mig att dom kör 4 grupper på onsdagar...

Ska vi lägga till en?

Ludicrous-speed
1#
2#

Mini

Ny medlem
Gick med
6 Nov 2004
Hoj
650
jag å farsan är nog på! :yoparty

Är full så ska nog sluta skriva nu :D

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
Road-Ragge skrev:

Ett problemen som verkar uppstå både på Söndags och Onsdagskörningar är att få till gruppindeliningar, antal grupper och att få fram gruppledare för respektive grupp. För att underlätta för arrangören så är det bra att veta inte bara vem som kommer utan också vilken tempo-grupp som man vill köra i.

Under Onsdagskörningarna heter tempogrupperna snabb, snabbare, snabbast om jag inte missminner mig. Om ni tycker att herr Blåskägg förtjänar lite hjälp i sitt fixande, fyll i ert nick i rätt tempo grupp.

Snabb
1#
2#

Snabbare
1# Road-Ragge
2#

Snabbast
1#
2#

Nej det tycker jag inte ska behövas.
Vi har(numera) ung koll på hur många som kommer, beronde på vilka som är veckans gruppledare så vill jag inte att folk ska behöva bestämma innan vilken grupp de vill åka i. Däremot är det inte fel att lägga en tanke på hur fort man vill köra, och kanske då också fundera lite på var i gruppen man vill lägga sig då tempot inom gruppen skiljer sig rätt avsevärt mellan täten och kön.

Mvh Jensa

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Road-Ragge skrev:

Ett problemen som verkar uppstå både på Söndags och Onsdagskörningar är att få till gruppindeliningar, antal grupper och att få fram gruppledare för respektive grupp. För att underlätta för arrangören så är det bra att veta inte bara vem som kommer utan också vilken tempo-grupp som man vill köra i.

Under Onsdagskörningarna heter tempogrupperna snabb, snabbare, snabbast om jag inte missminner mig. Om ni tycker att herr Blåskägg förtjänar lite hjälp i sitt fixande, fyll i ert nick i rätt tempo grupp.

Snabb
1#
2#

Snabbare
1# Road-Ragge
2#

Snabbast
1#
2#

Vad händer, ska du ta död på våra spontanonsdagskörningar med sådan planering och förberedelseshitz?! :) Eller har du inte varit nöjd med upplägget kapten har styrt upp 14min innan avgång ;)

Tycker det har varit snyggt och uppstyrt men enkelt, lägger han upp det lika vackert även denna onsdag kommer det fungerar utomordentligt. :tummenupp

Sen att han är äldre än gatan vi beträder kanske bidrar :tomten

-@ndreas

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
Road-Ragge skrev:

Snabb
1#
2#

Snabbare
1# Road-Ragge
2#

Snabbast
1#
2#

Har funkat så jäkla klockrent de onsdagar jag kört, så det där skiter vi i!!! ;)

KB pekar med hela handen, och vi andra lyder så fint! :yoparty

Wonderboy

Give me a break, I'm just learning!
Gick med
4 Dec 2005
Hoj
inge för tillf
Precis kirrat ledighet på onsdagen, så jag är på! Hoppas min polare kan delta likaså, hans kopplingsvajer gick dock sönder när vi körde hem från vaxholm i onsdags..

Men var kommer målen att vara, kör vi till vaxholm tex? :tungan

// jonthe

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Wonderboy skrev:
2355769 Precis kirrat ledighet på onsdagen, så jag är på! Hoppas min polare kan delta likaså, hans kopplingsvajer gick dock sönder när vi körde hem från vaxholm i onsdags..

// jonthe

Väsby-Waxholm, mer ingående får du på ons :)

Fixa vajern nu :tummenupp

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Wonderboy skrev:
2355769 Precis kirrat ledighet på onsdagen, så jag är på! Hoppas min polare kan delta likaså, hans kopplingsvajer gick dock sönder när vi körde hem från vaxholm i onsdags..

// jonthe

Perfa mannen! :tummenupp

Efter Vaxholm spinner en del vidare in till Sveavägen, andra viker av hem! Jag tänkte nog för första gången driva vidare till sveavägen på onsdag :) (om vädret tillåter)

-@ndreas

edit: sist på skiten som vanligt

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
d1ce skrev:
2355704

Vad som händer på hotellet stannar på hotellet ;)

-@ndreas

Förutom sängkläderna som enligt välgrundade rykten togs om hand av personal i smittskyddsdräkter, dränktes i diesel och brändes rituellt på hotellparkeringen...:D

Last edited:

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
mini-knutten skrev:
2355746 jag å farsan är nog på! :yoparty

Är full så ska nog sluta skriva nu :D

Jävla proffs som super på söndagar :yoparty

d1ce skrev:
2355758
Tycker det har varit snyggt och uppstyrt men enkelt, lägger han upp det lika vackert även denna onsdag kommer det fungerar utomordentligt. :tummenupp

Sen att han är äldre än gatan vi beträder kanske bidrar :tomten

-@ndreas

Man tackar :Bugar

Milla skrev:
2355767 Har funkat så jäkla klockrent de onsdagar jag kört, så det där skiter vi i!!! ;)

Thanks babe :pannkyss

d1ce skrev:
2355774 ! Jag tänkte nog för första gången driva vidare till sveavägen på onsdag :) (om vädret tillåter)
-@ndreas

WTF??? Aha, du vill med och olla Kjelles polishoj :tummenupp

Milla skrev:
2355770 Åhhh, jaaa snääääääälla Kung KB!!!:pannkyss

Man får ju offra sig lite för kexen :)

Last edited:

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Lord Adrian skrev:
2355781 Förutom sängkläderna som enligt välgrundade rykten togs om hand av personal i smittskyddsdräkter, dränktes i diesel och brändes rituellt på hotellparkeringen...:D

Gosade du runt i dem innan de tog hand om dem ;) :hihi :hihi Fan kinky om du frågar mig!

-@ndreas

Kapten Blåskägg skrev:
2355782WTF??? Aha, du vill med och olla Kjelles polishoj :tummenupp

Så vill jag ha en zipp av ditt ollade kaffe såklart!

-@ndreas

Last edited:

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Lord Adrian skrev:
2355781 Förutom sängkläderna som enligt välgrundade rykten togs om hand av personal i smittskyddsdräkter, dränktes i diesel och brändes rituellt på hotellparkeringen...:D

Vad fan håller du på med Andreas :va
Bäst att Lorden och jag följer med en onsdag på gamla OK och kollar läget :hihi

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
d1ce skrev:
2355789 Gosade du runt i dem innan de tog hand om dem ;) :hihi :hihi Fan kinky om du frågar mig!

-@ndreas

Tanken att få röra vid Mästarens nedsölade sängkläder var ganska lockande, faktiskt, men flugsvärmarna var helt ogenomträngliga så jag fick nöja mig med att dyrka på avstånd.

Låååångt avstånd.:D

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Kapten Blåskägg skrev:
2355792 Vad fan håller du på med Andreas :va
Bäst att Lorden och jag följer med en onsdag på gamla OK och kollar läget :hihi

Dem har fått stänga och konkat efter det ;) Företaget är under rekonstruktion...

Gick konstiga rykten om märkliga könssjukdomar som florerade :hihi Jävla asienvirus hag fick under en långweekend...

-@ndreas

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...