TomTen6 skrev:2355318En fin bild på mig, rBy och Niklas på förstasidan, är det för att locka fler till körningarna?
På bilden vid Gottröra-macken står ett fint kex-exemplar annars!!!
TomTen6 skrev:2355318En fin bild på mig, rBy och Niklas på förstasidan, är det för att locka fler till körningarna?
Milla skrev:2355341På bilden vid Gottröra-macken står ett fint kex-exemplar annars!!!
Lord Adrian skrev:2355368Kexemplar hetere väl då?
Milla skrev:2355180Jag vill S J ÄL V K L A R T följa med Kung KB på tur!!!!
SVooSh skrev:2355190Är färdplanen bestämd eller vilken typ av vägar gäller? Kör ju motard så jag vill att det svänger precis hela tiden=)
Cervantes skrev:2355172Det vet du!!
Milla skrev:2355376jaaaa såklart!!!
Hmmm... men bara för du stoppar i dig nåt gott, så betyder inte det att det smakar lika gott när det lämnar kroppen igen.d1ce skrev:2355314kvinnor!
om du slickar nerifrån och upp på en piggelin, den är god... är den inte smaskens om du tar den andra vändan då?!
-@ndreas
Wonderboy skrev:2355205
Är det bara att dyka upp på samlingsplatsen (tanken fylld å karta etc) och glida med eller?
// jonthe
d1ce skrev:2355215Är det första gången ni kommer måste ni naturligtvis bjuda mig på en fläskig burgare och kapten på en grönsallad.
Kom fö fan! kul som helvete
-@ndreas
Lord Adrian skrev:2355269*rättar till monokeln*
Lord Adrian har att meddela att han kommer övervara evenemanget kommande Onsdag. Detta givetvis om det inte kommer Kungsord (läs:hustru ord ) som lägger hinder ivägen. Jag dyker upp vid arbetarmatsalen i U-V
Jag tänker hedra den långsa..öh..minst snabba gruppen så om Blåskägget tänker leda den ska det bli mig ett nöje att steka dig på nya klubban...</önsketänk>
Kapten Blåskägg skrev:2355414
Ååh, vi rullar ut röda mattan till Ers Höghet
Milla skrev:2355323
Fan, d1ce, nu är du pervers!!!
Johanjulgran skrev:2355319Jag kommer
Cloud skrev:2355331Klart man ska hänka denna onsdag, var ju sjuk förra.
Rock on!
Kapten Blåskägg skrev:Karln borde fan sitta inspärrad, men jag har lovat Psyket Norrtälje att passa honom på onsdagar
Kapten Blåskägg skrev:2355450Karln borde fan sitta inspärrad, men jag har lovat Psyket Norrtälje att passa honom på onsdagar
Milla skrev:2355487Ja det där var dagens sanning!!!
Du är en god männsika Kung KB!!!!
Milla skrev:2355341På bilden vid Gottröra-macken står ett fint kex-exemplar annars!!!
Milla skrev:2355487Ja det där var dagens sanning!!!
Du är en god männsika Kung KB!!!!
Äh... du ser fläckar... antagligen solsting, eller heatstroke från idag.d1ce skrev:2355499Gadda ihop er bara, glöm inte att min liv inte är slut än, många år kvar till 30!!
Jag ser fortfarandre strimmor av ljus
-@ndreas
xfader skrev:2355532Jag kommer med nya däck! tjohoo!
War-psycho skrev:2355531Äh... du ser fläckar... antagligen solsting, eller heatstroke från idag.
Klär man på sig tröjor utanpå stället när det är 30+ ute, så lär du nog inte klara dig till 30.
Nästa gång tar jag med mig en respirator till dig.
Kapten Blåskägg skrev:2355502Vardå, ser bara ett par riktiga skräcködlor på den bilden
Milla skrev:2355556Till höger om närmaste lyktstolpe, med röd/svart/vitt skinnställ vid mot kameran, och rakat huvud...
Kapten Blåskägg skrev:2355569Haha, sorry. Trodde du hade sett dig själv på bilden, därav min faktaspäckade kommentar
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|