SH.com Grupp/Onsdagskörning 060809

Status
Ej öppen för fler svar.

kiwimaddog

Är huvvet dumt får kroppen lida....
Gick med
22 Apr 2005
Hoj
R6´99 R7ed.
d1ce skrev:
2370409 :fakta :Bugar :yoparty

-@

Haha, din gamleräv! :) Men det ser helt klart ut att platsa på min pall ;)

-@

hmm, jag lämnar WO pga av bristande hoj.. men ryktet sa att hon redan stuckit ut på tur med någon....så nu får du fan putsa upp den rosa buffen o evntuellt spetsa den med lämplig doft om du ska lyckas få över henne till din kuts...

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
kiwimaddog skrev:
2370261 Lite taskigt med låneobjekt runt omkring mig. Tackar, det börjar faktiskt kännas som jag är ok igen, still sore som fan, men kan iaf röra mig hyffsat obehindrat...
nån som vet om det går att svetsa ihop det här eller är det bara att slänga?

Det går att svetsa. Aerosvets i västerort alternativt Andersson Turbo om han har tid. Seså, laga nu.

kiwimaddog

Är huvvet dumt får kroppen lida....
Gick med
22 Apr 2005
Hoj
R6´99 R7ed.
Mattias skrev:
2370461 Det går att svetsa. Aerosvets i västerort alternativt Andersson Turbo om han har tid. Seså, laga nu.

Har snackat med kalle på aero redan... sympatiskt filur, ska dit på måndag! Snart är jag tillbaks!!!!

Snail_shell

www.skitsnack-mc.se
Gick med
28 Jul 2006
Hoj
CBR 1000RR -07 ( Hong Kong Edition)
kiwimaddog skrev:
2370459 hmm, jag lämnar WO pga av bristande hoj.. men ryktet sa att hon redan stuckit ut på tur med någon....så nu får du fan putsa upp den rosa buffen o evntuellt spetsa den med lämplig doft om du ska lyckas få över henne till din kuts...

A fa fan!!
Hyr en på MABI :D
Dom har självriskeliminering.. :tummenupp

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
kiwimaddog skrev:
2370459 hmm, jag lämnar WO pga av bristande hoj.. men ryktet sa att hon redan stuckit ut på tur med någon....så nu får du fan putsa upp den rosa buffen o evntuellt spetsa den med lämplig doft om du ska lyckas få över henne till din kuts...

Äsch, det hade ändå inte funkat, om man inte kan skjutsa 2damer på pallen ;) Imorgon blir det att glassa fram

Hm, snail, du som har en hel buss till hoj, för dig hade det ju varit ett alternativ ;)

-@

Last edited:

Snail_shell

www.skitsnack-mc.se
Gick med
28 Jul 2006
Hoj
CBR 1000RR -07 ( Hong Kong Edition)
d1ce skrev:
2370470 Äsch, det hade ändå inte funkat, om man inte kan skjutsa 2damer på pallen ;) Imorgon blir det att glassa fram

Hm, snail, du som har en hel buss till hoj, för dig hade det ju varit ett alternativ ;)

-@

Skall du din hemliga flickvän Jill med dig??
( Hon som ingen annan kan se?? ) :D

£m£li£

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2006
Hoj
Yamaha r6-03 (skrot), Honda CBR 600 rr - 03 (såld)
Kapten Blåskägg skrev:
2369881 Det är inte så lätt kexet, han har ju ingen "rätt" sida :D

Tusen tack.. Då kan jag ju sluta leta :bow :hihi
Men det är strongt ändå av han att kunna tro så mycket på det helt ensam och utan stöd :D

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
£m£li£ skrev:
2370833 Tusen tack.. Då kan jag ju sluta leta :bow :hihi
Men det är strongt ändå av han att kunna tro så mycket på det helt ensam och utan stöd :D

:tummenner :jisses :gråta :gråta :gråta

-@

edit: Vi hann aldrig ens bli vänner innan du blev min bittra fiende :hihi Nu har valt sida, du och ölmagarna mot mig och min porrbuff :(

Last edited:

R.R.B

JO ¤_¤ HAN
Gick med
18 May 2005
Hoj
. . . . .
Cervantes skrev:
2370232

Ang. Rörken... Skulle det inte va kul att försöka hyra banan istället och dra ihop en lagom mängd körare?? tror inte det är speciellt dyrt och då är man ju garanterad att köra!
För er som inte testat så kan jag säga att det är sjukt kul att köra där! visst topp farten är inte så hög men det går att få bra sjyssta nedlägg :yoparty Såå Kapten samordnare!! kan du inte styra upp det?? :tummenupp
Det har redan gjorts av en mindre grupp. länk dit http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=130358

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
R.R.B skrev:
2370875 Det har redan gjorts av en mindre grupp. länk dit http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=130358
Nu imorgon söndag är dessutom Rörken hyrd av BMW-klubben mellan 9-14 vilket betyder att även de som inte är med i BMW-klubben eller åker BMW- är välkomna att köra. BMW-klubben är verkligen openminded med sånt. Samma när de hyr Tuvängen.

Mvh
Jörgen

£m£li£

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2006
Hoj
d1ce skrev:
2370842 :tummenner :jisses :gråta :gråta :gråta

-@

edit: Vi hann aldrig ens bli vänner innan du blev min bittra fiende :hihi Nu har valt sida, du och ölmagarna mot mig och min porrbuff :(

Hahahaha... :D
Scchh, lova att inte säga något till nån, men jag måste ju smöra för kapten och de andra nu i början, nybörjare som man är :pannkyss (iof, vissa verkar ju aldrig sluta :hihi)... Man kanske passar in bland ölmagarna, men är uppriktigt avundsjuk på buffen och jag är fortfarande ung så nog står jag med fötterna på olika ställen alltid :tummenupp

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
scud skrev:
2370948 Ja det vore ju fan om vi inte kom upp i 1000 svar..

kiwimaddog skrev:
2370942 kom igen o spamma lite mer nu... såå nära 1000 strecket

Är ni oroliga?! :hihi

-@

£m£li£ skrev:
2371002 Hahahaha... :D
Scchh, lova att inte säga något till nån, men jag måste ju smöra för kapten och de andra nu i början, nybörjare som man är :pannkyss (iof, vissa verkar ju aldrig sluta :hihi)... Man kanske passar in bland ölmagarna, men är uppriktigt avundsjuk på buffen och jag är fortfarande ung så nog står jag med fötterna på olika ställen alltid :tummenupp

Än värre, du tänker väl inte försöka smöra dig in hos mig samtidigt som du konspirerar med de där wannabe-mig-gubbarna!! ;)

-@

Last edited:

£m£li£

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2006
Hoj
d1ce skrev:
2371049
Än värre, du tänker väl inte försöka smöra dig in hos mig samtidigt som du konspirerar med de där wannabe-mig-gubbarna!! ;)

-@

Aj jäklar, den hade jag inte mkt till svar på :va Får tänka på saken :hihi

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Tillfällligt utan
R.R.B skrev:
2370875 Det har redan gjorts av en mindre grupp. länk dit http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=130358

Precis titta! hade förmig att jag läst nått liknande.. Skulle va riktigt kul om man gick ihop några stycken! på måndagarna och söndagarna får man köra 15 minuter varje timme känns lite fattigt.. sen måste man dessutom va där några timmar innan för att ens få titta på en väst på nära håll..

Måste väl va några som är intresserade eller??

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
kiwimaddog skrev:
2370942 kom igen o spamma lite mer nu... såå nära 1000 strecket

Okej då, slänger upp några bilder från dagens kedjejustering :)
Gumman imponerade med att manövrera depåstödet vid lyftet :kär

Bifogat

• Klubban1.jpg
    Klubban1.jpg
    40.3 KB · Visningar: 76
  • Klubban2.jpg
    Klubban2.jpg
    45.6 KB · Visningar: 64
  • Klubban3.jpg
    Klubban3.jpg
    44.7 KB · Visningar: 60

scud

meldeM
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
HYM 1100S
Kapten Blåskägg skrev:
2371186 Okej då, slänger upp några bilder från dagens kedjejustering :)
Ja, bra att du visar bild på framhjulet.. Undrade just hur kedjan var dragen dit, men nu vet ja.. :tummenupp

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...