S.a.n.d.m.a.n.
...
Wonderboy skrev:2381312Neejj nu kör vi!
Visst lillördag men helgen väntar med smaskigt party![]()
Sitter du i Haschberga nu ? Är det värt och hämta moppen och dra över fängelset mot lapplands väsby.. bor ju på orten !
Wonderboy skrev:2381312Neejj nu kör vi!
Visst lillördag men helgen väntar med smaskigt party![]()
Valrog skrev:2381315Behöver du regnstopp eller liknande så vet du vart vi bor typ....
Wirströms är mer Irländskt än Dubliners tycker jag, men du är väl bättre skickad än jag att bedöma de irländska karaktärsdragen. Det brukar iaf vara vara mycket Irländare och britter på Wirströms. Wirströms kallar sig Irländsk Pub. Wirströms är lite för Irländare vad Tudor Arms är för Engelsmän har jag fått intrycket av. Adressen till Wirströms samt länk till Wirströms hemsida finns på flera ställen längre upp i tråden.Nursey skrev:2381305Men var ligger det dåWirströms? Varför inte ett garanterat Irländskt ställe (det var ju debatt om det) The Dubliner hehehe
Valrog skrev:2381315Behöver du regnstopp eller liknande så vet du vart vi bor typ....
Ta det lungt med honom ...han är ung å jäkligt wheeliekåt...det hörs över nejden iallfallNogger skrev:2381326Sitter du i Haschberga nu ? Är det värt och hämta moppen och dra över fängelset mot lapplands väsby.. bor ju på orten !
Jörgen Karlsson skrev:2381330Wirströms är mer Irländskt än Dubliners tycker jag, men du är väl bäst skickat att bedöma dina landsmän. Det brukar vara mycket Irländare och britter på Wirströms. Det är lite som Tudor Arms är för Engelsmän du vet. Adressen till Wirströms samt länk till Wirströms hemsida finns på flera ställen längre upp i tråden.
d1ce skrev:2381325Äsch, vi ska vara rädda om våra gamla, vill dem inte ska vi inte tvinga dem
Utgick du från berga? Isf kan vi mötas upp då jag ska åt det hållet.
-@
Triggerhappy skrev:2381332Ta det lungt med honom ...han är ung å jäkligt wheeliekåt...det hörs över nejden iallfall![]()
Jörgen Karlsson skrev:2381330Wirströms är mer Irländskt än Dubliners tycker jag, men du är väl bäst skickat att bedöma dina landsmän. Det brukar vara mycket Irländare och britter på Wirströms. Det är lite som Tudor Arms är för Engelsmän du vet. Adressen till Wirströms samt länk till Wirströms hemsida finns på flera ställen längre upp i tråden.
Triggerhappy skrev:2381332Ta det lungt med honom ...han är ung å jäkligt wheeliekåt...det hörs över nejden iallfall![]()
Wonderboy skrev:2381351Hehe, man måste ju försöka iafAnnars kan man inte lyckas!
Wonderboy skrev:2381342Men du sa ju att vi inte kunde samåka![]()
Aja när e du här? Donken?
Nogger skrev:2381343...Konstant över 10 000 alltså, ryckandes i styret![]()
d1ce skrev:2381337Min bäste herre, meka din hoj och spamma mindre
-@
Triggerhappy skrev:2381366AASSSSSGGGGG....ganska exakt så![]()
![]()
![]()
![]()
Det låter iallfall som han ligger nånstans mellan varvstopp och döden![]()
Bara retas med dig WB![]()
d1ce skrev:2381357Hinner bara förklara min resrutt för dig min käre vänKommer susa igenom rondellerna man kommer igneom om man svänger av från väg 73 mot haninge om cirka 1h, jag har SH.com tröjjan på mig. Be there och håll utkik efter mig om du ska med
![]()
-@
Mitt i MargretelundWonderboy skrev:2381371Hehe det låter nog mer än vad det går![]()
Bor du precis innan man kan svänga mot favvan eller centrum?
Triggerhappy skrev:2381404Mitt i Margretelund![]()
Triggerhappy skrev:2381404Mitt i Margretelund![]()
Nilsson_ skrev:2381414Asså det är ju helt stört att man aldrig sett dig eller tjejen ute på vägarna. Bor även jag i Margretelund, Muskötvägen om du har någon koll på vart det ligger!![]()
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |