d1ce skrev:2380980Frågade Jensa igår, då var prognosen ~0930.
-@
checka på tv.se under fliken väder hittar ni det mesta
![Rofl :rofl :rofl](/img/smilies/rofl.gif)
// J
d1ce skrev:2380980Frågade Jensa igår, då var prognosen ~0930.
-@
För intresseklubbens vidkommande så meddelar jag att jag inte hinner få ihop hojen. Mekade till midnatt igår. Hjuldistanserna hade dock fått fel mått varigenom skiva och drev ej linade med det nya bakhjulet. Får nya distanser idag kl 19. Sedan ska jag svetsa en krej i ena ljuddämpare jag upptäckte igårkväll.Kapten Blåskägg skrev:2381030Första inlägget uppdaterat
Lord Adrian skrev:2381072Vi får hoppas att vädergudarna är på bra humör!![]()
![]()
![]()
Men hellere förekomma än förekommas...OM det nu skiter sig, vilka planerar att hänga med på ölrace å knäskrapa lite med barstolarna på Wirströms?
Tid: nittontrettish, typ?![]()
Kapten Blåskägg skrev:2381030Första inlägget uppdaterat
d1ce skrev:2381079Om man är välkommen lär jag dyka upp.. Däremot blir det fest på mineralvatten eller något annat lyxigt!
För det blir hoj dit!
-@
Jörgen Karlsson skrev:2381055För intresseklubbens vidkommande så meddelar jag att jag inte hinner få ihop hojen. Mekade till midnatt igår. Hjuldistanserna hade dock fått fel mått varigenom skiva och drev ej linade med det nya bakhjulet. Får nya distanser idag kl 19. Sedan ska jag svetsa en krej i ena ljuddämpare jag upptäckte igårkväll.
Men om vädret tillåter er tur, och vissa av er senare dyker upp på Svea så kanske jag kommer förbi om hojen redan då är klar för en provtur.
Många "om" i den meningen, men men!
Hoppas ni får en kul tur och bra väder!!
Mvh
Jörgen
Jag knallar gärna förbi men vill nog meka en del först, kommer nog först framåt 21-22 isf.Lord Adrian skrev:2381072Vi får hoppas att vädergudarna är på bra humör!![]()
![]()
![]()
Men hellere förekomma än förekommas...OM det nu skiter sig, vilka planerar att hänga med på ölrace å knäskrapa lite med barstolarna på Wirströms?
Tid: nittontrettish, typ?![]()
Ekrar hetereju!. "Schyssta ekrar", utropas med markerat sthlms-e-ljud!d1ce skrev:2381091Är inte hojjen klar får du använda trummpinnarna och springa dit!
-@
d1ce skrev:2381079
1630 har jag redan lättat om jag ska hinna i tid...
Jörgen Karlsson skrev:2381094Ekrar hetereju!. "Schyssta ekrar", utropas med markerat sthlms-e-ljud!
Äsch! Jag hoppas för din och dina kallingars skull att det blir bra väder!d1ce skrev:2381125Hehe, ska lägga det på minnet
-@
Jörgen Karlsson skrev:2381140Äsch! Jag hoppas för din och dina kallingars skull att det blir bra väder!
Kanske kocken på Wirströms kan gratinera dem åt dig?![]()
Wonderboy skrev:2381002checka på tv.se under fliken väder hittar ni det mesta![]()
// J
Du tänker då på allt!!!d1ce skrev:2381143Det är iof helt lugnt, jag skrev igår att om det regnar kör jag commando/utan kallingar![]()
Dessutom är de i regel välkryddade![]()
-@
Jörgen Karlsson skrev:2381164Du tänker då på allt!!!
Jag hoppas förstås att ni får väder, supa kan man göra hela vintern.
Här vid Karlaplan är det uppehåll och blå himmel här och där!
Wonderboy skrev:2381179I berga är det likadant!
Hoppas att det håller i sig!
Ska bli gott med en burgare iaf![]()
KJECOP skrev:2381190Men jag vågar inte åka med er. Ni kör ju så fort....![]()
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |