Henning! skrev:2380319Det FATTAR du väl att DE säger... De är ju bara avis!
/H
Ja det har du rätt i
Henning! skrev:2380319Det FATTAR du väl att DE säger... De är ju bara avis!
/H
amullo skrev:2380260Med tanke på hur folk kör så kanske endurohojen funkar bäst..![]()
Henning! skrev:2380255Sjukt. Jag trodde det bvar onsdag igår.
Vilken flax jag inte hann igår, det betyder att jag får en chans "till" idag!!!
Undrar om det går att köra kromsläde på en onsdagskörning! Jag har ju lite hojar att välja mellan!
/H
Lord Adrian skrev:2380355När det gäller väglag, oja, som faaan!Blir toknojig och inbillar mig att jag har släpp i varenda böj...
![]()
Lord Adrian skrev:Blir toknojig och inbillar mig att jag har släpp i varenda böj...![]()
Gixxer Rolle skrev:2380340Jag tar med en sådan här men dock rostig och slö![]()
d1ce skrev:2380369Äh, vafan, nu ger vi påt... Det var samma visa igår, pissväder på förmiddagen för att sedan spricka upp.
Köp en napp att tugga på om du är nervös
-@
fazerfun skrev:2380368Kromsläde??????![]()
Jag vill se din NS400R.
fazerfun skrev:2380368
Är det du som är den alterte, trogne Bikeläsaren som de skriver om i senaste Bike?
Lord Adrian skrev:2380374Eftersom il Capitän är nästan lika (över)mogen som jag kan du glömma att en morakniv räcker...såna fossiliserade kulor måste avlägsnas medelst vinkelkap..:ajajaj![]()
amullo skrev:2380382Nejdå! Vi skall göra det så enkelt som möjligt.
Bind kapten vid träd.
Bind rep runt Vänster kula
Bind andra ändan av sagda rep i närmaste R1 (Brukar finnas några att välja på.. Ta en med slip-on, det ger minst 15 hästar)
Ropa: Nu sticker snabba grupper!
Vänta.
Tips: Håll för Öronen.
Lord Adrian skrev:2380374Va faan, får väl montera skorsten på hjälmen så jag kan kedjeröka under färd...
![]()
d1ce skrev:2380397Fan killen, här på den lite finare norra sidan om stan har det börjat spricka upp![]()
Bifogar bevis
-@
edit: det här tar emot, känner att jag måste vara lite allvarlig. Men det kan fan inte regna som det gör nu en hel dag, då ligger uppland under vattenlinjen. Det blir fint väder ikväll om jag så ska äta upp mina kallingar inför publik![]()
bikerwoman skrev:2380400Om det blir Wirströms kan jag vara nykter och köra bil...bara nån följer med och visar vägen???!!! Lokalsinne=guldfisk
Henning! skrev:2380379Ja, jag med! Jag köpte en till för att öka chansen att du ska få se den!
Ehm... Det beror definitivt på vad de skriver!
Fan, jag har inte läst den än...
Jag lutar mig på:
"All suspects are considered innocent until proven guilty".
/H
Lord Adrian skrev:2380409Så om det regnar har vi en självstympning och en kalsongmåltid att se fram emot?
:regndans
![]()
Retep skrev:2380420![]()
![]()
Jag tar med kameran!
Lord Adrian skrev:2380409Så om det regnar har vi en självstympning och en kalsongmåltid att se fram emot?
:regndans
![]()
fazerfun skrev:2380419Har du två??Hur många finns det reggade i Sverige?
fazerfun skrev:2380419
Bara positiva grejor...alert och trogen låter väl myspysigt?![]()
Nursey skrev:2380440ALLTSÅ INGEN FÅR ÄTA NÅGOT I VAXHOLM för fifaan vad jag har bakat Brownies (kladdkaka). Hoppas folk gillar chokladDom står o goar sig i ugnen nu
Hoppas det inte regnar på vägen till Sveavägen för då blir det ännu kladdigare kakor
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |