SH.com Grupp/Onsdagskörning Sthlm 060816

Status
Ej öppen för fler svar.

Charlyze

Inkvoterad
Gick med
12 Jul 2006
Hoj
Triumph Speed 4 och ombyggd Bonneville från 1969
Nursey skrev:
2379419 Sedlighetspolisen...han gick just hem härifrån:tuttar . Nu är han inte så sedlig längre:arsele ;)
Närå..jag kan erkänna att jag ofta sänker ribb.. (nä det kommer att förvrängas).. nivån på konverstionerna..men vaffasen..det är ju bara text o är menat med femtioelva nypor salt :)

Hoppas alla fattar det:confused:

:Bugar

Det är bara så att moraltantens uppskattande ironi är alldeles för blyg och subtil...
Det är en härligt hög nivå på den sänkta ribban om ni förstår vad hon menar. Vilken moral "Moraltanten" egentligen står för (utan smurfpiller) vill och vågar hon ju egentligen inte säga rakt ut...
:tummenupp

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
Nursey skrev:
2379419
Närå..jag kan erkänna att jag ofta sänker ribb..

Min höjs fan varje gång jag ser din avatar, mysko :va

Okej gott folk, nu är jag fan säker på det.
Jag sätter styrbords pungkula på att vi får uppehåll imorgon kväll :tummenupp

Last edited:

bikerwoman

Bannad
Gick med
30 Sep 2003
Hoj
Gixxer 750- 08, sprillans ny! blå/vit
Nursey skrev:
2378662 Jag fick just ett olämpligt hysteriskt skrattanfall i salongen...kan ni sluta skriva roliga saker fifan :tungan

Alltså VEM skall till Lunda ikväll? Dags att göra syjunta av denna tråden igen ;)

Kommer jag så blir det på....ja det ni ;)

Jag var där! Var var du??

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
bikerwoman skrev:
2379680 Jag var där! Var var du??

Det var ju ingen som nappade tidigare...visste inte om jag skulle åka eller ej och tillslut fick bensinkassan bestämma..spar pengarna till i morgonkväll :)
Var det något drag eller kom pålisen igen?

Fakkit ville ju ge dig en bamsekram ju :pannkyss kommeru imorrn?

Valrog

Skitsnack-MC
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
BMW R1200GSA
Kapten Blåskägg skrev:
2379607 Min höjs fan varje gång jag ser din avatar, mysko :va

Okej gott folk, nu är jag fan säker på det.
Jag sätter styrbords pungkula på att vi får uppehåll imorgon kväll :tummenupp

Ja vi får hoppas det va,ANNARS så finns det risk för STOR nederbörd i halspartiet.....:öl :dricka :cpparty

mkillen skrev:
2379681 hur snabbt åker man i "lugna" gruppen? :)

Typ Lagligt + MOMS..

Last edited:

bikerwoman

Bannad
Gick med
30 Sep 2003
Hoj
Gixxer 750- 08, sprillans ny! blå/vit
Nursey skrev:
2379689 Det var ju ingen som nappade tidigare...visste inte om jag skulle åka eller ej och tillslut fick bensinkassan bestämma..spar pengarna till i morgonkväll :)
Var det något drag eller kom pålisen igen?

Fakkit ville ju ge dig en bamsekram ju :pannkyss kommeru imorrn?

Polisen tog semester idag:tummenupp Lite segt var det allt idag... Jag och Tellan drog till Donken istället och där var det lika öde...vi sippade på ett glas vatten i nån timme..ungefär det jag lever på just nu, jävla bra bantningskur faktiskt!
Jag ska åka bana i helgen:) Bjuden på körning på Monzta:tummenupp
Bra terapi i dessa svåra tider...

Jag dyker upp vid hyfsat väder i morgon, ska köra lugna gruppen, då tar jag gärna emot en bamsekram:pannkyss

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
bikerwoman skrev:
2379714 Polisen tog semester idag:tummenupp Lite segt var det allt idag... Jag och Tellan drog till Donken istället och där var det lika öde...vi sippade på ett glas vatten i nån timme..ungefär det jag lever på just nu, jävla bra bantningskur faktiskt!

Jag dyker upp vid hyfsat väder i morgon, ska köra lugna gruppen, då tar jag gärna emot en bamsekram:pannkyss

Det kan du fethajja att du får :störstakrameniväääääärlden. Finns inget bättre bantningsmedel än just det du har just nu. Men det är inte att rekomendera..för JÄKLA jobbigt. Vi ses imorrn

Valrog

Skitsnack-MC
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
BMW R1200GSA
Stockel skrev:
2379304 Var ute en sväng idag och körde samma tur som förra onsdagen, det var rätt mycket sand på sina ställen (mellan Gottröra och Brottby). Ta det lugnt i morgon.

En annan sak, förra onsdagen lånade jag ut min grymma hojkarta till en kille som klotade med en grön/vit Kawasaki och har inte fått tillbaka den, det måste blivit något strul med hans telefon, är det någon som vet hans nick? Avåkningen var i den kurvan där tre pers körde av. Han stannade kvar med hojen.

Ses i morgon om det är uppehåll. :)
Tror hans nick är wibbe79

bikerwoman skrev:
2379714 Polisen tog semester idag:tummenupp Lite segt var det allt idag... Jag och Tellan drog till Donken istället och där var det lika öde...vi sippade på ett glas vatten i nån timme..ungefär det jag lever på just nu, jävla bra bantningskur faktiskt!

Ursäkta frågan Tjejjen, MEN det råkar inte finnas några platser kvar på den där körningen i Älvdalen va???

Last edited:

stormis

Nonchalant, agressiv och Folkilsk
Gick med
9 Jan 2006
Hoj
Miss April
mkillen skrev:
2379681 hur snabbt åker man i "lugna" gruppen? :)
Jag åkte sist i sista gruppen förra onsdagen, man kanske skulle kunna kalla tempot "precis i början av inspirerat" eller så.. tillräckligt fort för att lägga ner hojen pyttelite.. har man inte åkt med här förut är det nog bra å börja i lugna gruppen..

Valrog

Skitsnack-MC
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
BMW R1200GSA
stormis skrev:
2379821 Jag åkte sist i sista gruppen förra onsdagen, man kanske skulle kunna kalla tempot "precis i början av inspirerat" eller så.. tillräckligt fort för att lägga ner hojen pyttelite.. har man inte åkt med här förut är det nog bra å börja i lugna gruppen..

För att förtydliga DITT inlägg så har vi sagt att har man inte vart med förut i dom här åkningarna så SKALL man åka i den sista gruppen (Till att börja med)
och sedan efter tycke förflytta sig uppåt om man tycker det är för lågt tempo.

English Bloke

Re-living the 80's
Gick med
21 Sep 2003
Hoj
GSX-R 750 1986, Yamaha RD350LC 1982, Triumph Bonneville 1969, etc. etc.
bikerwoman skrev:
2379714 Jag ska åka bana i helgen:) Bjuden på körning på Monzta:tummenupp
Ska också dit:yoparty . Första bandag i år för mig (förutom rörken). Inte som du som kör bana varannan helg. Hoppas det inte blir skitväder, långt att åka bara för att köra runt en blöt bana.

Valrog skrev:
2379802 Ursäkta frågan Tjejjen, MEN det råkar inte finnas några platser kvar på den där körningen i Älvdalen va???
Jodå, 22st:)
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=130534

Last edited:

ladbol

Fighters dont quit, quiters don`t fight!
Gick med
23 Aug 2005
Hoj
Yzf 750r-93(SÅLD) GSX-R750-00
Har inte sovit ett jävla dugg kan verkligen inte sova, vetefan vad det är... Men tänkte baa meddela att vädret är skit just nu:tummenner

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
ladbol skrev:
2380034 Har inte sovit ett jävla dugg kan verkligen inte sova, vetefan vad det är... Men tänkte baa meddela att vädret är skit just nu:tummenner

Kan bara hänvisa till vädret vi hade i söndags när vi rekade, och det var skit (verkligen SKIT). Jag viker inte en centimeter idag om jag så ska köra själv :mad:

Klena tofflor som den adlige fjanten:)hihi) kan sitta hemma å rulla tummarna med frugan, här kör vi commando(utan fillingar) och rullen i botten ;)

-@

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Jaha så det ska åkas idag.
Jag dyker nog upp. Dock utan bromsljus och blinkers men åker jag längstbak så är det inga problem.

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
d1ce skrev:
2380127 Kan bara hänvisa till vädret vi hade i söndags när vi rekade, och det var skit (verkligen SKIT). Jag viker inte en centimeter idag om jag så ska köra själv :mad:

Klena tofflor som den adlige fjanten:)hihi) kan sitta hemma å rulla tummarna med frugan, här kör vi commando(utan fillingar) och rullen i botten ;)

-@

He he, synd bara att din "utrustning" är för dåligt tilltagen för att kunna fladdra i fartvinden...Eller menade du att du skulle ha skinnstället på iaf?:va :rofl

Men helt rätt uppfattat om regnet iaf, plaskar det stannar jag hemma eller sticker in till Wirströms om det blir några fler som ska dit.:öl Inget kul att köra i regn, blir ju bara halt å jeffligt...:(

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke