SH.com Grupp/Onsdagskörning Sthlm 060816

Status
Ej öppen för fler svar.

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Tillfällligt utan
d1ce skrev:
2377505 Jo du förstår, i ett skinnställ blir det ju ljummet en het sommardag. Om du då, som i husabergfallet, sitter på en hoj som i princip ger utslag hos våra geologer vid start (en nätt 4'a på richter, stavning,-skalan) och din enda dämpare är en sadel som är lika bekväm som en dubbelvikt 100-lapp får du en massage som heter duga. Vibrationerna i kombination med värmen från våra sköna kroppskondomer skapar denna sköna babiankänsla, ganska exotiskt faktiskt!

-@

:yoparty

visst jag får hålla med dig lite :rofl men fan va kul det är!! man behöver ju inte fundera på spårval eller nått sånt bara kasta den dit man vill ha den.. och sväga.. inte tal om att bryta ner den direkt :D

ang. 5timmars så finns det ju alternativ :tummenupp

Blir tyvärr ingen Cervantes på onsdag :4skrika var och gav försäkringsbolaget min hjälm idag efter att ha tappat den i backen.. får inte tag på min nya kruka försens onsdag kväll så kommer inte hinna.. kräsen får vänta.. :6surkart

Last edited:

Plonkan

Ride on!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Ärr-sexa
d1ce skrev:
2377505 Jo du förstår, i ett skinnställ blir det ju ljummet en het sommardag. Om du då, som i husabergfallet, sitter på en hoj som i princip ger utslag hos våra geologer vid start (en nätt 4'a på richter, stavning,-skalan) och din enda dämpare är en sadel som är lika bekväm som en dubbelvikt 100-lapp får du en massage som heter duga. Vibrationerna i kombination med värmen från våra sköna kroppskondomer skapar denna sköna babiankänsla, ganska exotiskt faktiskt!

-@
Tack för ditt utförliga svar. :) Jobbigt bara, nu kommer jag inte kunna tänka på nåt annat så fort jag ser nån på en motard... :3freak :eek: Ibland är det bättre att inte veta allt..., men frågar man så får man svar.
:tungan

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Tillfällligt utan
Plonkan skrev:
2377862 Tack för ditt utförliga svar. :) Jobbigt bara, nu kommer jag inte kunna tänka på nåt annat så fort jag ser nån på en motard... :3freak :eek: Ibland är det bättre att inte veta allt..., men frågar man så får man svar.
:tungan

Så ska du inte tänka.. Bara d1ce som är lite tunnis :D

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Triggerhappy skrev:
2377682 Min nya kroppshydda ?? Den ser f-n exakt ut som min gammla :D

Häng med nu Mackan...

Tyckte du såg så jävla "fit" ut när du struttade runt med dina modepåsar i Täbban (som kvinnan du sprang efter naturligtvis valt innehållet i), hade gissat på sub-160 nästan.

:rofl

Triggerhappy

Måste man tvätta den?
Gick med
25 Apr 2003
Hoj
Hojlös
Markus skrev:
2378181 Tyckte du såg så jävla "fit" ut när du struttade runt med dina modepåsar i Täbban (som kvinnan du sprang efter naturligtvis valt innehållet i), hade gissat på sub-160 nästan.

:rofl

Pfftt, jag e 90Kg pjur muskel !

va f-n försöker du säga ? föresten täbban + klädpåsar..det var väl typ 2005, jag har inte köpt annat än solkräm (skyddsfaktor albinobebis) i år när det gäller sånt man tar på sig !

Dr.Bike

Guest
Henning! skrev:
2377453 Typiskt. Då var det vecka jag slutar 2030 igen!

Hoppas jag hinner sluta upp med er i Brottby igen! :)

/H

Sätt en skylt på dörrn: Gone Onsdagsåkning med SH, så hajar OCH accepterar alla kunder! De är väl f-n hojåkare!

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Tillfällligt utan
Kapten Blåskägg skrev:
2377892 Fel svar!!! Gör om, gör rätt :tummenupp

17:30 lär jag vara knappt halvvägs till hjälm affären som kanske inte ens har den inne.. :4skrika

Hinner jag inte så kommer jag ju ialla fall med en ny fin hjälm veckan efter :tummenupp ( dock inte nån rosa.. ville inte göra d1ce avis.. )

Men jag lovar att försöka! :)

Last edited:

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
TinaTjejen skrev:
2378353 Vad innebär det?
Eller var du bara tvungen att använda alla fula ord du kunde, samtidigt. Och göra ett inlägg av dem?:D

Jag kan förbannat mycket mer fula ord än så, sen är ju mutta inget fult ord. Iofs, nu kollar ju du mest på Bollibompa och där kanske det inte förekommer så ofta. :arsele

Att mutta något är kexens motsvarigt till killars ollning :fakta

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
TinaTjejen skrev:
2378353 Vad innebär det?
Eller var du bara tvungen att använda alla fula ord du kunde, samtidigt. Och göra ett inlägg av dem?:D

Inte ens f*tta är ju ett fult ord i ursprungsbetydelsen, men passande är det...:hihi

För d1ce och övriga okunniga så betyder f*itta ungefär "våtmark" eller "sumpmark":rofl

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Lord Adrian skrev:
2378452 Inte ens f*tta är ju ett fult ord i ursprungsbetydelsen, men passande är det...:hihi

För d1ce och övriga okunniga så betyder f*itta ungefär "våtmark" eller "sumpmark":rofl

Skönt att du har begreppen klart för dig, i ditt fall är det väl i det närmaste "regnskog"?

Dina glansår är förbi mannen...

-@

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
d1ce skrev:
2378577 Skönt att du har begreppen klart för dig, i ditt fall är det väl i det närmaste "regnskog"?

Dina glansår är förbi mannen...

-@

Nåja, till skillnad från dig slipper jag omaket att binda en bräda över arslet för att inte ramla i när det ska idkas könsumgänge. Men bara lugn, du växer på dig med åren...;)

bikerwoman skrev:
2378565 oj, vad lååågt det blev här, värre än Glocalnet ju!

Glocalnet svävar som örnar jämfört med spammandet på SH. :rofl

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy