Kapten Blåskägg
Ny medlem
rBy skrev:2377778Vill inte verka negativ
Sluta med det då
rBy skrev:2377778Vill inte verka negativ
d1ce skrev:2377505Jo du förstår, i ett skinnställ blir det ju ljummet en het sommardag. Om du då, som i husabergfallet, sitter på en hoj som i princip ger utslag hos våra geologer vid start (en nätt 4'a på richter, stavning,-skalan) och din enda dämpare är en sadel som är lika bekväm som en dubbelvikt 100-lapp får du en massage som heter duga. Vibrationerna i kombination med värmen från våra sköna kroppskondomer skapar denna sköna babiankänsla, ganska exotiskt faktiskt!
-@
Tack för ditt utförliga svar. Jobbigt bara, nu kommer jag inte kunna tänka på nåt annat så fort jag ser nån på en motard... Ibland är det bättre att inte veta allt..., men frågar man så får man svar.d1ce skrev:2377505Jo du förstår, i ett skinnställ blir det ju ljummet en het sommardag. Om du då, som i husabergfallet, sitter på en hoj som i princip ger utslag hos våra geologer vid start (en nätt 4'a på richter, stavning,-skalan) och din enda dämpare är en sadel som är lika bekväm som en dubbelvikt 100-lapp får du en massage som heter duga. Vibrationerna i kombination med värmen från våra sköna kroppskondomer skapar denna sköna babiankänsla, ganska exotiskt faktiskt!
-@
Plonkan skrev:2377862Tack för ditt utförliga svar. Jobbigt bara, nu kommer jag inte kunna tänka på nåt annat så fort jag ser nån på en motard... Ibland är det bättre att inte veta allt..., men frågar man så får man svar.
Cervantes skrev:2377838:
Blir tyvärr ingen Cervantes på onsdag
Cervantes skrev:2377871Så ska du inte tänka.. Bara d1ce som är lite tunnis
Triggerhappy skrev:2377682Min nya kroppshydda ?? Den ser f-n exakt ut som min gammla
Häng med nu Mackan...
Markus skrev:2378181Tyckte du såg så jävla "fit" ut när du struttade runt med dina modepåsar i Täbban (som kvinnan du sprang efter naturligtvis valt innehållet i), hade gissat på sub-160 nästan.
Triggerhappy skrev:2378187Pfftt, jag e 90Kg pjur muskel !
Henning! skrev:2377453Typiskt. Då var det vecka jag slutar 2030 igen!
Hoppas jag hinner sluta upp med er i Brottby igen!
/H
Kapten Blåskägg skrev:2377892Fel svar!!! Gör om, gör rätt
Lite stock är bra för... hälsanRetep skrev:2374885Kommer!
Trevligt med en ny bansträckning så kanske vi slipper stockar den här gången.
TinaTjejen skrev:2378328Lite stock är bra för... hälsan
Vad innebär det?Kapten Blåskägg skrev:2378335Vi ska få muttad kaka imorgon av Nursey
TinaTjejen skrev:2378353Vad innebär det?
Eller var du bara tvungen att använda alla fula ord du kunde, samtidigt. Och göra ett inlägg av dem?
Kapten Blåskägg skrev:2378382
Att mutta något är kexens motsvarigt till killars ollning
TinaTjejen skrev:2378353Vad innebär det?
Eller var du bara tvungen att använda alla fula ord du kunde, samtidigt. Och göra ett inlägg av dem?
Lord Adrian skrev:2378452Inte ens f*tta är ju ett fult ord i ursprungsbetydelsen, men passande är det...
För d1ce och övriga okunniga så betyder f*itta ungefär "våtmark" eller "sumpmark"
d1ce skrev:2378577Skönt att du har begreppen klart för dig, i ditt fall är det väl i det närmaste "regnskog"?
Dina glansår är förbi mannen...
-@
bikerwoman skrev:2378565oj, vad lååågt det blev här, värre än Glocalnet ju!
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
|
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|