Triggerhappy
Måste man tvätta den?
Kapten Blåskägg skrev:2376644Nej fan, ta det lite lugnt så du kan vara med
Det hetsas så mycket i denna tråd jue :Chicken smiley
Kapten Blåskägg skrev:2376644Nej fan, ta det lite lugnt så du kan vara med
Triggerhappy skrev:2377339Det hetsas så mycket i denna tråd jue :Chicken smiley
Kapten Blåskägg skrev:2377397Ingen fara, bara att alla vill vinna hela skiten, inget konstigt
Men just denna vecka så var det väl du som startade upp hetsandet, eller?
Triggerhappy skrev:2377404Skylt: It was not me
Som sagt..hojen är såld men levereras först efter mantorp bankörningen..så jag vill vara lite försiktig.
Triggerhappy skrev:2377404..så jag vill vara lite försiktig.
Mattias skrev:2377415Jo, för på Mantorp kan inget hända.
Cervantes skrev:2377222Fan d1ce blommig motard?? bara den blommiga hjälmen som saknas då!! men varför sålde du motarden?? är ju sjukt kul med motard
Fan va ni spamar.. här går man och lägger sig för att komma upp till jobbet och det är 6 nya sidor när man vaknar
Mattias skrev:2377415Jo, för på Mantorp kan inget hända.
Kapten Blåskägg skrev:2377416Åka sig bakom mig kanske?
Triggerhappy skrev:2377457Jag har en bättre ide, jag kan låna din hoj *Nickar ivrigt*
Triggerhappy skrev:2377457Jag har en bättre ide, jag kan låna din hoj *Nickar ivrigt*
Babian i röven av en motard!? Nu får du förklara för en oinvigd!d1ce skrev:2377443Hehe, därför att jag inte uppskattar att se ut som en babian i röven efter 15minuters åka -@
Plonkan skrev:2377477Babian i röven av en motard!? Nu får du förklara för en oinvigd!
Plonkan skrev:2377477Babian i röven av en motard!? Nu får du förklara för en oinvigd!
d1ce skrev:2377505Jo du förstår, i ett skinnställ blir det ju ljummet en het sommardag. Om du då, som i husabergfallet, sitter på en hoj som i princip ger utslag hos våra geologer vid start (en nätt 4'a på richter, stavning,-skalan) och din enda dämpare är en sadel som är lika bekväm som en dubbelvikt 100-lapp får du en massage som heter duga. Vibrationerna i kombination med värmen från våra sköna kroppskondomer skapar denna sköna babiankänsla, ganska exotiskt faktiskt!
-@
Nursey skrev:2377549D1ce..du är underbar Jag skall spara den beskrivningen i mitt anteckningsblock
Markus skrev:2377561Vi har redan gått igenom det där, du kan inte ha skjuts pga din vikt. Okej, du struttar runt i Täby Centrum med din nya kroppshydda, men det är fortfarande kört.
Nursey skrev:2377549D1ce..du är underbar Jag skall spara den beskrivningen i mitt anteckningsblock
Kapten Blåskägg skrev:2377577Sluta nu, hans ego är redan ohälsosamt stort
Markus skrev:2377561Vi har redan gått igenom det där, du kan inte ha skjuts pga din vikt. Okej, du struttar runt i Täby Centrum med din nya kroppshydda, men det är fortfarande kört.
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
|
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|