Lord Adrian skrev:2377089Det är lugnt, dom har bollhav och Bollibompahörna, vettu..![]()
Tyvärr vore det inte första gången jag leker i ett bollhav packad, den här månaden
-@
Lord Adrian skrev:2377089Det är lugnt, dom har bollhav och Bollibompahörna, vettu..![]()
Jörgen Karlsson skrev:2377079Det brukar vara rätt mycket irländare och engelsmän på Wirströms. Det är ju lite brittiskt stuk på hel utskänkningen. Men det kanske ligger någon Irländsk pub bredvid som jag missat. Scottish Arms ligger ju nära, på Lilla Nygatan 17, men det är trist jämfört med Wirströms. Tycker jag.
INTE lätt att va liten..Ska farbror leka pappa....d1ce skrev:2377080Fan peeps, inte ens säkert att man kommer in på sånna dära hak!?
Undrar om jag fick en halvvrickad idé att bygga fighter precis?!
-@
d1ce skrev:2377090Tyvärr vore det inte första gången jag leker i ett bollhav packad, den här månaden
-@
Lord Adrian skrev:2377050Lägger min röst på nåt hak i Gamla Stan, blir promenadavstånd till både Centralen och Slussen där alla nattbussarna går.![]()
Valrog skrev:2377085Låter bra det...irlänskt är kul
Vi tar oss nog faaan en wirre oxå..![]()
Valrog skrev:2377093INTE lätt att va liten..Ska farbror leka pappa....Eller ska jag packa in dig i innerfickan kanske...hehehehe.
VARFÖR fighter föresten???
Road-Ragge skrev:2377095En av mina personliga favoriter i Gammla stan är Glefiddish Warehouse. Bra bärs och Whisky.
Till hösten/vintern tror jag dock på ett ställe där man kan få krögarn att köra ett Sporthojs tema någon kväll i veckan eller månaden , typ med storbilds TV där man kan köra hojfilmer, egna eller proffesionella. Man skall kunna längta efter nästa säsong med en bira i handen, och snacka med likasinnade. Det vore skönt att kunna dela sina PMS smärtor med likasinnade när vintern ligger tung.
PMS = Parkerad Motorcykel Syndrom
Det brukar gå att få krögare att köra lite specialare på tisdag och torsdag kvällar när buissnesen annars är lit svag
Road-Ragge skrev:2377095En av mina personliga favoriter i Gammla stan är Glefiddish Warehouse. Bra bärs och Whisky.
Till hösten/vintern tror jag dock på ett ställe där man kan få krögarn att köra ett Sporthojs tema någon kväll i veckan eller månaden , typ med storbilds TV där man kan köra hojfilmer, egna eller proffesionella. Man skall kunna längta efter nästa säsong med en bira i handen, och snacka med likasinnade. Det vore skönt att kunna dela sina PMS smärtor med likasinnade när vintern ligger tung.
PMS = Parkerad Motorcykel Syndrom
Det brukar gå att få krögare att köra lite specialare på tisdag och torsdag kvällar när buissnesen annars är lit svag
WOW..Samma här faktiskt..Lord Adrian skrev:2377096Famous Grouse, 12årig![]()
![]()
d1ce skrev:2377100Helt plötsligt faller en rosa buff lite i skymundan va?!
-@
Lord Adrian skrev:2377111No way! Du kommer få äta den buffen tills du dör av ålderdomssvaghet.![]()
Valrog skrev:2377108WOW..Samma här faktiskt..![]()
Fighter är roligt att köra MEN inget på motorvägsfart...d1ce skrev:2377100Pappa får du gärna vara, sådana brukar betala
Jag vet inte, jag hade en fighter en gång i tiden, som jag bara han köra 3km en kall februaridag på frost. Gillade allt förutom frosten![]()
Här är samlingen av alla kap jag gjort för övrig: http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=1603904&postcount=6
Helt plötsligt faller en rosa buff lite i skymundan va?!
-@
Valrog skrev:2377115Fighter är roligt att köra MEN inget på motorvägsfart...
Pappa INTE pynta kalas va.....
d1ce skrev:2377113Kollade du på länken?![]()
-@
Lord Adrian skrev:2377114Ah, en man med smak!:skål![]()
d1ce skrev:2377116Fan, är det bara jag som tycker det är superfeminint att åka omkring på en blommig motard?!
-@
Lord Adrian skrev:2377118Fanns inget där som kunde ge dig ett uns av manlighet åter. Sorry...![]()
![]()
Valrog skrev:2377119LITE varning där va..![]()
d1ce skrev:2377121Var inte det jag sökteEn smula ytterligare östrogen snarare!
-@
Äh, den kunde ha varit rosa, den var ändå snabb som fan!
-@
Valrog skrev:2377124Ursäkta en fråga bara...Ska inte du upp och jobba i morgon..hhhrrrmmmmff...SNART????
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |