SH.com Grupp/Onsdagskörning Sthlm 060816

Status
Ej öppen för fler svar.

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Lord Adrian skrev:
2377089 Det är lugnt, dom har bollhav och Bollibompahörna, vettu..;)

Tyvärr vore det inte första gången jag leker i ett bollhav packad, den här månaden :(

-@

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Jörgen Karlsson skrev:
2377079 Det brukar vara rätt mycket irländare och engelsmän på Wirströms. Det är ju lite brittiskt stuk på hel utskänkningen. Men det kanske ligger någon Irländsk pub bredvid som jag missat. Scottish Arms ligger ju nära, på Lilla Nygatan 17, men det är trist jämfört med Wirströms. Tycker jag.

Sant det...får erkänna att jag var mer än lovligt packad när jag besökte den "irländska puben" men jag tror inte det var Wirströms...;)

Valrog

Skitsnack-MC
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
BMW R1200GSA
d1ce skrev:
2377080 Fan peeps, inte ens säkert att man kommer in på sånna dära hak!? :rodnar

Undrar om jag fick en halvvrickad idé att bygga fighter precis?!

-@
INTE lätt att va liten..Ska farbror leka pappa....:galen Eller ska jag packa in dig i innerfickan kanske...hehehehe.
VARFÖR fighter föresten???

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
d1ce skrev:
2377090 Tyvärr vore det inte första gången jag leker i ett bollhav packad, den här månaden :(

-@

:tummenupp Wunderbar! Trots buffen försöker du dra dig upp ur träsket! Beundransvärt!:yoparty

Road-Ragge

vägkonnessör
Gick med
10 Jun 2006
Hoj
Yamaha NMAX 125...vilket j-la drag!! :)
Lord Adrian skrev:
2377050 Lägger min röst på nåt hak i Gamla Stan, blir promenadavstånd till både Centralen och Slussen där alla nattbussarna går.:tuttar

En av mina personliga favoriter i Gammla stan är Glefiddish Warehouse. Bra bärs och Whisky.

Till hösten/vintern tror jag dock på ett ställe där man kan få krögarn att köra ett Sporthojs tema någon kväll i veckan eller månaden , typ med storbilds TV där man kan köra hojfilmer, egna eller proffesionella. Man skall kunna längta efter nästa säsong med en bira i handen, och snacka med likasinnade. Det vore skönt att kunna dela sina PMS smärtor med likasinnade när vintern ligger tung.

PMS = Parkerad Motorcykel Syndrom

Det brukar gå att få krögare att köra lite specialare på tisdag och torsdag kvällar när buissnesen annars är lit svag

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Valrog skrev:
2377093 INTE lätt att va liten..Ska farbror leka pappa....:galen Eller ska jag packa in dig i innerfickan kanske...hehehehe.
VARFÖR fighter föresten???

Pappa får du gärna vara, sådana brukar betala ;)

Jag vet inte, jag hade en fighter en gång i tiden, som jag bara han köra 3km en kall februaridag på frost. Gillade allt förutom frosten :fakta

Här är samlingen av alla kap jag gjort för övrig: http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=1603904&postcount=6

Helt plötsligt faller en rosa buff lite i skymundan va?! ;)

-@

Valrog

Skitsnack-MC
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
BMW R1200GSA
Road-Ragge skrev:
2377095 En av mina personliga favoriter i Gammla stan är Glefiddish Warehouse. Bra bärs och Whisky.

Till hösten/vintern tror jag dock på ett ställe där man kan få krögarn att köra ett Sporthojs tema någon kväll i veckan eller månaden , typ med storbilds TV där man kan köra hojfilmer, egna eller proffesionella. Man skall kunna längta efter nästa säsong med en bira i handen, och snacka med likasinnade. Det vore skönt att kunna dela sina PMS smärtor med likasinnade när vintern ligger tung.

Det brukar gå att få krögare att köra lite specialare på tisdag och torsdag kvällar när buissnesen annars är lit svag

Sporthojs pubkväll existerar redan, brukar vara helgen före lön på vintrarna...:tummenupp

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Road-Ragge skrev:
2377095 En av mina personliga favoriter i Gammla stan är Glefiddish Warehouse. Bra bärs och Whisky.

Får vi bara tillräcklig uppslutning borde det ju inte vara några probs att få till en specialare...Tycker man?:va

Valrog

Skitsnack-MC
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
BMW R1200GSA
d1ce skrev:
2377100 Pappa får du gärna vara, sådana brukar betala ;)

Jag vet inte, jag hade en fighter en gång i tiden, som jag bara han köra 3km en kall februaridag på frost. Gillade allt förutom frosten :fakta

Här är samlingen av alla kap jag gjort för övrig: http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=1603904&postcount=6

Helt plötsligt faller en rosa buff lite i skymundan va?! ;)

-@
Fighter är roligt att köra MEN inget på motorvägsfart...
Pappa INTE pynta kalas va.....

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Valrog skrev:
2377115 Fighter är roligt att köra MEN inget på motorvägsfart...
Pappa INTE pynta kalas va.....

Fan, är det bara jag som tycker det är superfeminint att åka omkring på en blommig motard?!

-@

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Lord Adrian skrev:
2377118 Fanns inget där som kunde ge dig ett uns av manlighet åter. Sorry...:( :hihi

Var inte det jag sökte ;) En smula ytterligare östrogen snarare!

-@

Valrog skrev:
2377119LITE varning där va..:va

Äh, den kunde ha varit rosa, den var ändå snabb som fan!

-@

Last edited:

Valrog

Skitsnack-MC
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
BMW R1200GSA
d1ce skrev:
2377121 Var inte det jag sökte ;) En smula ytterligare östrogen snarare!

-@

Äh, den kunde ha varit rosa, den var ändå snabb som fan!

-@

Ursäkta en fråga bara...Ska inte du upp och jobba i morgon..hhhrrrmmmmff...SNART????

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Valrog skrev:
2377124 Ursäkta en fråga bara...Ska inte du upp och jobba i morgon..hhhrrrmmmmff...SNART????

Visst ska jag det, men som jag sagt tidigare är jag hård som sten ;)

-@

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...