SH.com Grupp/Onsdagskörning Sthlm 060816

Status
Ej öppen för fler svar.

Valrog

Skitsnack-MC
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
BMW R1200GSA
FAAN börjar det att dö ut nu..Vi som har bullat upp med Glass o kaffe o allt....:tungan

Road-Ragge

vägkonnessör
Gick med
10 Jun 2006
Hoj
Yamaha NMAX 125...vilket j-la drag!! :)
Valrog skrev:
2377001 FAAN börjar det att dö ut nu..Vi som har bullat upp med Glass o kaffe o allt....:tungan

Man kan ja alltid funder över vilken bar om vädert blir skit

Valrog

Skitsnack-MC
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
BMW R1200GSA
Road-Ragge skrev:
2377013 Stan tycker jag. nära centralen d.v.s. bra kommunikationer för alla

Har du försökt ta dig till skogarna ute hos oss nå'n gång så finns det INGA BRA kommunikationer:mad: :mad:

Wonderboy skrev:
2377016 Om vädret håller och om jag lyckas byta bort min tid är jag på!
Hur gick det med bankörningen då?

Last edited:

Road-Ragge

vägkonnessör
Gick med
10 Jun 2006
Hoj
Yamaha NMAX 125...vilket j-la drag!! :)
Valrog skrev:
2377018 Har du försökt ta dig till skogarna ute hos oss nå'n gång så finns det INGA BRA kommunikationer:mad: :mad:

Om du nu bor så långt ifrån 'ära och redlighet' är Lapplands Väsby så mycket bättre än Stan vid Centralen då??, eller har jag missförstått nått nu.

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Hej
Jag fick mitt bakhjul med nytt nav och nya ekrar samt de nysvetsade ljuddämparna ikväll. Det mest verkar stämma, men det är annan gänga för bromskivan, Vidare så har däcket lagts på fel, (inte lätt att se rotationsriktningen för däckskillen när inte drevet var monterat). Så imorgon ska jag handla nya bultar samt borra upp hålen i skivan samt kränga om däcket. Montera ljuddämparna och kapa till och nita den nya kedjan. Så om allt flyter och det är bra väder så kommer jag gärna på onsdag.

Ska vi supa istället så tycker jag det är lika kul, eller jag menar: "vi är inte här för att ha roligt, vi är här för att supa" som jag brukar säga.
Vid centralen är bra för där bor jag. En pub som har lite av roadmovie och hojåkarstuk är ju annars puben Peppar vid St Eriksplan. Men de stänger ju redan kl 01 förstås..
/J

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Road-Ragge skrev:
2377013 Stan tycker jag. nära centralen d.v.s. bra kommunikationer för alla

Lägger min röst på nåt hak i Gamla Stan, blir promenadavstånd till både Centralen och Slussen där alla nattbussarna går.:tuttar

Valrog

Skitsnack-MC
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
BMW R1200GSA
Road-Ragge skrev:
2377038 Om du nu bor så långt ifrån 'ära och redlighet' är Lapplands Väsby så mycket bättre än Stan vid Centralen då??, eller har jag missförstått nått nu.

Ville bara POÄNGTERA att det inte finns nå'n bra kommunikation HIT....:mad:

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Lord Adrian skrev:
2377050 Lägger min röst på nåt hak i Gamla Stan, blir promenadavstånd till både Centralen och Slussen där alla nattbussarna går.:tuttar
Det tycker jag med, gamla stan är full av bra hak! Wirströms på St Nygatan 13 är kanon att starta på! Nu vill jag nästan ha regn på onsdag känner jag! =)
/J

Valrog

Skitsnack-MC
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
BMW R1200GSA
Lord Adrian skrev:
2377050 Lägger min röst på nåt hak i Gamla Stan, blir promenadavstånd till både Centralen och Slussen där alla nattbussarna går.:tuttar

Nu jävlar fick vi fart på tråden igen....Mera brännvin. eller va det inte så han sjöng vår käre Eddie

Travel skrev:
2377056 Var ligger Donken i Upplands Väsby ?
Är det vid mackarna ?
PRECIS..Vid Brabil oxå...

Last edited:

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Jörgen Karlsson skrev:
2377054 Det tycker jag med, gamla stan är full av bra hak! Wirströms på St Nygatan 13 är kanon att starta på! Nu vill jag nästan ha regn på onsdag känner jag! =)
/J

Wirströms låter bra! Finns nån Irländsk pub i krokarna också, men vete fan var..*host* :tomten

Valrog skrev:
2377059 Nu jävlar fick vi fart på tråden igen....Mera brännvin. eller va det inte så han sjöng vår käre Eddie

Jag har tjyvstartat....:whisky

Last edited:

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
Lord Adrian skrev:
2377068 Wirströms låter bra! Finns nån Irländsk pub i krokarna också, men vete fan var..*host* :tomten
Det brukar vara rätt mycket irländare och engelsmän på Wirströms. Det är ju lite brittiskt stuk på hel utskänkningen. Men det kanske ligger någon Irländsk pub bredvid som jag missat. Scottish Arms ligger ju nära, på Lilla Nygatan 17, men det är trist jämfört med Wirströms. Tycker jag.

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Fan peeps, inte ens säkert att man kommer in på sånna dära hak!? :rodnar

Undrar om jag fick en halvvrickad idé att bygga fighter precis?!

-@

Last edited:

Valrog

Skitsnack-MC
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
BMW R1200GSA
Lord Adrian skrev:
2377068 Wirströms låter bra! Finns nån Irländsk pub i krokarna också, men vete fan var..*host* :tomten

Jag har tjyvstartat....:whisky
Låter bra det...irlänskt är kul
Vi tar oss nog faaan en wirre oxå..:dricka

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
d1ce skrev:
2377080 Fan peeps, inte ens säkert att man kommer in på sånna dära hak!? :rodnar

-@

Det är lugnt, dom har bollhav och Bollibompahörna, vettu..;)

För att vara allvarlig, jag har ingen aning om åldersgränsen där, om dom nu har nån?

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke