Valrog skrev:2377001FAAN börjar det att dö ut nu..Vi som har bullat upp med Glass o kaffe o allt....![]()
Road-Ragge skrev:2377009Man kan ja alltid funder över vilken bar om vädert blir skit
Valrog skrev:2377011Sta'n eller Vilda väsby??
Road-Ragge skrev:2377013Stan tycker jag. nära centralen d.v.s. bra kommunikationer för alla
Hur gick det med bankörningen då?Wonderboy skrev:2377016Om vädret håller och om jag lyckas byta bort min tid är jag på!
Valrog skrev:2377018Har du försökt ta dig till skogarna ute hos oss nå'n gång så finns det INGA BRA kommunikationer![]()
![]()
Road-Ragge skrev:2377013Stan tycker jag. nära centralen d.v.s. bra kommunikationer för alla
Road-Ragge skrev:2377038Om du nu bor så långt ifrån 'ära och redlighet' är Lapplands Väsby så mycket bättre än Stan vid Centralen då??, eller har jag missförstått nått nu.
Det tycker jag med, gamla stan är full av bra hak! Wirströms på St Nygatan 13 är kanon att starta på! Nu vill jag nästan ha regn på onsdag känner jag! =)Lord Adrian skrev:2377050Lägger min röst på nåt hak i Gamla Stan, blir promenadavstånd till både Centralen och Slussen där alla nattbussarna går.![]()
Lord Adrian skrev:2377050Lägger min röst på nåt hak i Gamla Stan, blir promenadavstånd till både Centralen och Slussen där alla nattbussarna går.![]()
PRECIS..Vid Brabil oxå...Travel skrev:2377056Var ligger Donken i Upplands Väsby ?
Är det vid mackarna ?
Precis. Kröka så att man blir lagom slaff i läffen!Valrog skrev:2377059Mera brännvin.
Jörgen Karlsson skrev:2377054Det tycker jag med, gamla stan är full av bra hak! Wirströms på St Nygatan 13 är kanon att starta på! Nu vill jag nästan ha regn på onsdag känner jag! =)
/J
Valrog skrev:2377059Nu jävlar fick vi fart på tråden igen....Mera brännvin. eller va det inte så han sjöng vår käre Eddie
Det brukar vara rätt mycket irländare och engelsmän på Wirströms. Det är ju lite brittiskt stuk på hel utskänkningen. Men det kanske ligger någon Irländsk pub bredvid som jag missat. Scottish Arms ligger ju nära, på Lilla Nygatan 17, men det är trist jämfört med Wirströms. Tycker jag.Lord Adrian skrev:2377068Wirströms låter bra! Finns nån Irländsk pub i krokarna också, men vete fan var..*host*![]()
Låter bra det...irlänskt är kulLord Adrian skrev:2377068Wirströms låter bra! Finns nån Irländsk pub i krokarna också, men vete fan var..*host*
Jag har tjyvstartat....:whisky
d1ce skrev:2377080Fan peeps, inte ens säkert att man kommer in på sånna dära hak!?
-@
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy