SH.com Grupp/Onsdagskörning Sthlm 060816

Status
Ej öppen för fler svar.

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Lord Adrian skrev:
2378584 Nåja, till skillnad från dig slipper jag omaket att binda en bräda över arslet för att inte ramla i när det ska idkas könsumgänge. Men bara lugn, du växer på dig med åren...;)

Är du avis för att jag får kliva på? :arsele

Som den sexatlet man är behövs knappast hjälpmedel... Men snart är man väl i sina bästa +35 med skrumpen lem och smurftabletter i vitaminburken. :ätapiller :bladder

-@

Last edited:

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Kapten Blåskägg skrev:
2378382 Jag kan förbannat mycket mer fula ord än så, sen är ju mutta inget fult ord. Iofs, nu kollar ju du mest på Bollibompa och där kanske det inte förekommer så ofta. :arsele

Att mutta något är kexens motsvarigt till killars ollning :fakta

Jag fick just ett olämpligt hysteriskt skrattanfall i salongen...kan ni sluta skriva roliga saker fifan :tungan

Alltså VEM skall till Lunda ikväll? Dags att göra syjunta av denna tråden igen ;)

Henning! skrev:
2378587
Kommer jag så blir det på en Honda! :D

/H

Kommer jag så blir det på....ja det ni ;)

Last edited by a moderator:

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Nursey skrev:
2378662 Jag fick just ett olämpligt hysteriskt skrattanfall i salongen...kan ni sluta skriva roliga saker fifan :tungan

Alltså VEM skall till Lunda ikväll? Dags att göra syjunta av denna tråden igen ;)

Styrelsemöte, annars hade jag varit där :(

Ta lite bilder åt mig nu!!

-@

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
d1ce skrev:
2378597 Är du avis för att jag får kliva på? :arsele

Som den sexatlet man är behövs knappast hjälpmedel... Men snart är man väl i sina bästa +35 med skrumpen lem och smurftabletter i vitaminburken. :ätapiller :bladder

-@

Nåja, den lokalbedövande salvan du använder för att hålla ut mer än 2 minuter räknas också som hjälpmedel...;) Men brädan som gör att din dam slipper gå till gynekologen för att få dig avlägsnad ur hugget får nog räknas som säkerhetsutrustning. :hihi Safesex, vettu...;)

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Lord Adrian skrev:
2378686 Nåja, den lokalbedövande salvan du använder för att hålla ut mer än 2 minuter räknas också som hjälpmedel...;)

Vad gör man inte för damerna.

-@

Charlyze

Inkvoterad
Gick med
12 Jul 2006
Hoj
Triumph Speed 4 och ombyggd Bonneville från 1969
moraltanten imploderar

Gixxer Rolle skrev:
2378956 Ja och vädret i morgon verkar göra så att du blir ännu fuktigare.

Fukt och snigelslem, och snart är det svampsäsong. Visste ni att mer än varannan motardförare har problem med trumpetsvamp i underlivet!!??

Hallå! Jag är chockad! Nu får ni strama upp konversationen här, ska vi halka omkring på detta glajdmedel imorgon kommer fler än nånsin att hamna utanför banan.

Ser (inte...) fram emot att se när glasyren hamnar på kladdkakan vid donken svea, uppenbar risk att sedlighetspolisen börjar läsa denna tråd istället för mc-polisen.

Avvaktar morgondagens väder och beslut. Körning kanske på efter jobbet om modet infinner sig. Pubbesök låter också trevligt, kanske på om modet infinner sig.

:tråkad

Klabbharpan

Skitsnack MC
Gick med
23 Aug 2005
Hoj
Yamaha R1
En bruten vänsterarm sätter tyvärr stopp för min medverkan :gråta

Andra veckan nu som man inte kan köra hoj, fan vad abstinens man börjar få :gnissla :mad:

Stockel

Ny medlem
Gick med
20 Apr 2003
Hoj
CBR954
Var ute en sväng idag och körde samma tur som förra onsdagen, det var rätt mycket sand på sina ställen (mellan Gottröra och Brottby). Ta det lugnt i morgon.

En annan sak, förra onsdagen lånade jag ut min grymma hojkarta till en kille som klotade med en grön/vit Kawasaki och har inte fått tillbaka den, det måste blivit något strul med hans telefon, är det någon som vet hans nick? Avåkningen var i den kurvan där tre pers körde av. Han stannade kvar med hojen.

Ses i morgon om det är uppehåll. :)

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
Stockel skrev:
2379304 Var ute en sväng idag och körde samma tur som förra onsdagen, det var rätt mycket sand på sina ställen (mellan Gottröra och Brottby). Ta det lugnt i morgon.

En annan sak, förra onsdagen lånade jag ut min grymma hojkarta till en kille som klotade med en grön/vit Kawasaki och har inte fått tillbaka den, det måste blivit något strul med hans telefon, är det någon som vet hans nick? Avåkningen var i den kurvan där tre pers körde av. Han stannade kvar med hojen.

Vettefan vad han har för nick men vi lyssnar väl runt imorgon, alltid nån som vet :)

Kul att du är på, hoppas på uppehåll :tummenupp

Wonderboy

Give me a break, I'm just learning!
Gick med
4 Dec 2005
Hoj
inge för tillf
Vet inte om jag skrev det, men jag kommer imorn iaf, har bytt mina tider :banana :banana :banana

Såklart ska man köra nybörjargruppen :tummenupp

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Charlyze skrev:
2379078
Ser (inte...) fram emot att se när glasyren hamnar på kladdkakan vid donken svea, uppenbar risk att sedlighetspolisen börjar läsa denna tråd istället för mc-polisen.
:tråkad

Sedlighetspolisen...han gick just hem härifrån:tuttar . Nu är han inte så sedlig längre:arsele ;)
Närå..jag kan erkänna att jag ofta sänker ribb.. (nä det kommer att förvrängas).. nivån på konverstionerna..men vaffasen..det är ju bara text o är menat med femtioelva nypor salt :)

Hoppas alla fattar det:confused:

Valrog

Skitsnack-MC
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
BMW R1200GSA
Nursey skrev:
2379419 Sedlighetspolisen...han gick just hem härifrån:tuttar . Nu är han inte så sedlig längre:arsele ;)
Närå..jag kan erkänna att jag ofta sänker ribb.. (nä det kommer att förvrängas).. nivån på konverstionerna..men vaffasen..det är ju bara text o är menat med femtioelva nypor salt :)

Hoppas alla fattar det:confused:

Förstår man INTE det så vetefaaan om man har nå't här att göra...:fakta :rock

Gick med
25 Apr 2003
Hoj
.
Stockel skrev:
2379304 Var ute en sväng idag och körde samma tur som förra onsdagen, det var rätt mycket sand på sina ställen (mellan Gottröra och Brottby). Ta det lugnt i morgon.

Kan bara bekräfta att på en del ställen har det regnat så hårt så det har kommit upp sand "på banan" på många ställen på favvovägarna i roslagen, va ute nu ikväll och dom vägar som va perfekta i söndags är taskiga på sina håll... Dyker eventuellt upp vid ok väder !!

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
Nogger skrev:
2379521 Kan bara bekräfta att på en del ställen har det regnat så hårt så det har kommit upp sand "på banan" på många ställen på favvovägarna i roslagen, va ute nu ikväll och dom vägar som va perfekta i söndags är taskiga på sina håll... Dyker eventuellt upp vid ok väder !!

Inget grus mellan Lunda och Gottröra va???
För där ska jag elda så in i h-e imorgon :tummenupp

Vi synes :)

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy