bikerwoman
Bannad
När fan vet ni om det blir eller inte då?
Kapten Blåskägg skrev:2381594Jo, det ska man göra så ofta som möjligt
Valrog skrev:2381575VART står han???
ladbol skrev:2381601Jävla skumt regnar fortfarande hos mig hihi , nää jag tror jag hoppar inge kul attt köra i vattenpölar
Ja precis.. Jag bor ju i Täby, fast e nog inte till så mycket mek-hjälp, och bilen är utlånad så kan inte hjälpa honom o frakta bort skiten hellerladbol skrev:2381613Ja! Vart står mannen ?
bikerwoman skrev:2381606När fan vet ni om det blir eller inte då?
scud skrev:2381620Ja precis.. Jag bor ju i Täby, fast e nog inte till så mycket mek-hjälp, och bilen är utlånad så kan inte hjälpa honom o frakta bort skiten heller
Fast kan ju åka dit o vinka?
Ja men plocka upp mig, så köper vi lite kaffe o fikabrö, så åker vi till d1ce och tittar på när han får låna dina fina verktygladbol skrev:2381635
Goddag kommun vän, jag har en bil och en bra nyckelsats iallfall men är kass som mek men skulle kunna åka dit å hålla handen iallfall
Här i Täby är det nu uppehåll efter att nyligen ha TOK-REGNAT.. Så troligtvis slutar det snart regna hos dig, men om det kommer regna mer sen vet vi ju inte..Valrog skrev:2381666TYVÄRR...Vi ger upp...vädergudarna har vunnit...HÄR ÖSREGNAR det nu med inslag av åska....ÖLGUDEN vann....
scud skrev:2381641Ja men plocka upp mig, så köper vi lite kaffe o fikabrö, så åker vi till d1ce och tittar på när han får låna dina fina verktyg
Fick hjälp hem..Är nog på väg hem redan..ladbol skrev:2381715
Det skulle vi kunna göra bara vi vet var Mannen har parkerat moppen!
Ingeli64 skrev:2381725Jaha, nu är vi okörbara.
Blev det Wirströms, eller ????
Tid, vart
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
|
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy