SH.com Grupp/Onsdagskörning Sthlm 060816

Status
Ej öppen för fler svar.

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Lord Adrian skrev:
2382928 Ja va faan....Onsdagskröka funka ju lika bra som Onsdagskörning....nästan.
Hade en jeffla treflig kväll med Valrog, Ingeli o Peter, med lite tur så är jag nykter igen på tisdag..åsså fick vi ju besök av KB, Nursey, Ladbol mfl...skittrevligt!

Synd att lillprinsen "havererade" på vägen bara...:rolleyes:
Gillade ni också Wirströms eller var mitt förslag dåligt?

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Jörgen Karlsson skrev:
2382930 Gillade ni också Wirströms eller var mitt förslag dåligt?

Wirstöms var förstklassigt.....men sen var det ju vissa Sothoreryttare som bangade...;)

Valrog skrev:
2382932 Jahaja bara för att hon fick ta bussen eller????

"Hon" är nog van....:hihi

Last edited:

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Lord Adrian skrev:
2382928 Ja va faan....Onsdagskröka funka ju lika bra som Onsdagskörning....nästan.
Hade en jeffla treflig kväll med Valrog, Ingeli o Peter, med lite tur så är jag nykter igen på tisdag..åsså fick vi ju besök av KB, Nursey, Ladbol mfl...skittrevligt!

Alltså vill bara säga att det var skitkul att träffa alla igen (och en del för första gången :krama)...missade att säga hej till Wonderboy och Stormis..sorry :)

Sörj inte kladdkakan grabbs ni lever lite längre istället (kan PMa vad jag slängde i dom där kakorna...fick ett FETT brunt kuvert från Forsmark för att jag hjälpte dom med avlastning av...skrä..ingredienser :tungan)

Ingeli...supertrevligt att träffas ordentligt (jag är alltid för blyg fär att baar gå fram o heja..det var därför det tog lite tid :rodnar..bättre sent än aldrig va :))

Jörgen Karlsson skrev:
2382930 Gillade ni också Wirströms eller var mitt förslag dåligt?

Helt klart en mysig pub men de har inte mitt cider :(..kanske lika bra..det hade gått vilt till om jag fått tag i det :tuttar

Last edited by a moderator:

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
Lord Adrian skrev:
2382928

Jag ligger på lite med sextips på sms till lillchippen men han svarar inte, mysko :va
Iofs, han kanske är på bäversafari och då har man ju inte tid att svara :hihi

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Kapten Blåskägg skrev:
2382939 :fakta

Vad sa gumman när du kom hem då ditt fyllo? :D

Vet inte riktigt hur jag ska översätta morrandet å grymtandet, men efteresom du är gift vet jag att du förstår...;)

Va faktiskt rätt lugnt...."e du hemma redan?"...vilket förklarara killen i garderoben...

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Nursey skrev:
2382941
Sörj inte kladdkakan grabbs ni lever lite längre istället (kan PMa vad jag slängde i dom där kakorna...fick ett FETT brunt kuvert från Forsmark för att jag hjälpte dom med avlastning av...skrä..ingredienser :tungan)

Ja men man kände direkt på smaken att den var muttad :D

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Lord Adrian skrev:
2382934 Wirstöms var förstklassigt.....men sen var det ju vissa Sothoreryttare som bangade...;)
Vad roligt, då kan det ju vara en bra plats för vinterns pubar om man inte blir för många!

Ja jag visste inte vad som skulle hända, när jag loggade ur och gick från jobbet kl 16 (för att hinna till Sifverts som stänger 17 för att handla bult till mitt bakdrev) så var det ännu inga besked på sh huruvida det skulle åkas eller supas. När jag hade varit i garaget en stund så ringer Andreas och berättar att hans japanska underverk hade stannat, då fick jag intrycket att det vart åka som gällde trots allt. Så då valde jag att vara i garaget till 23 och meka med hojen. Hade varit skönt att dricka öl med er om jag visste. Men men, nu är hojen nästan klar å andra sidan.
/J

Wonderboy

Give me a break, I'm just learning!
Gick med
4 Dec 2005
Hoj
inge för tillf
Nursey skrev:
2382941 Alltså vill bara säga att det var skitkul att träffa alla igen (och en del för första gången :krama)...missade att säga hej till Wonderboy och Stormis..sorry :)

Ingeli...supertrevligt att träffas ordentligt (jag är alltid för blyg fär att baar gå fram o heja..det var därför det tog lite tid :rodnar..bättre sent än aldrig va :))

Helt klart en mysig pub men de har inte mitt cider :(..kanske lika bra..det hade gått vilt till om jag fått tag i det :tuttar

Du stod bakom mig iaf :) Ett första steg hehe!

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Kapten Blåskägg skrev:
2382945 Ja men man kände direkt på smaken att den var muttad :D

Du jag tror att det var mer än snorren som förkolnade då du ollade den där grillen..lite högre upp va :tungan

Alltså de mentala bilderna jag får..jag skrattar fortfarande så jag tjuter då jag tänker på det *inte tänka på grillfest..inte tänka på grillfest*:lol

Valrog

Skitsnack-MC
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
BMW R1200GSA
Kapten Blåskägg skrev:

Haha, kan vi vara överens om att Valrog var lite salongskanon? :D

Knappt småberusad ju..kom igen och sup på riktigt istället..Vi satt ju bara och hade det lite mys ju.

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Jörgen Karlsson skrev:
2382947 Vad roligt, då kan det ju vara en bra plats för vinterns pubar om man inte blir för många!

Ja jag visste inte vad som skulle hända, när jag loggade ur och gick från jobbet kl 16 (för att hinna till Sifverts som stänger 17 för att handla bult till mitt bakdrev) så var det ännu inga besked på sh huruvida det skulle åkas eller supas. När jag hade varit i garaget en stund så ringer Andreas och berättar att hans japanska underverk hade stannat, då fick jag intrycket att det vart åka som gällde trots allt. Så då valde jag att vara i garaget till 23 och meka med hojen. Hade varit skönt att dricka öl med er om jag visste. Men men, nu är hojen nästan klar å andra sidan.
/J

okeyrå, du är förlåten, mendet är bara för att jag taggar mot ~1,0 promille just nu...Gör inte om det!..;)

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Wonderboy skrev:
2382951 Du stod bakom mig iaf :) Ett första steg hehe!

Jag frågade kaptenen då du drog vad ditt nick var o då sade han Wonderboy..sorry..blygsel och brist på hjärceller:tungan ...nästa gång skall jag säga hej :krama

Valrog skrev:
2382953 Knappt småberusad ju..kom igen och sup på riktigt istället..Vi satt ju bara och hade det lite mys ju.

Småberusad :D Alltså..det var bara Ingeli som fattade vad du snackade pm på puben..vi andra bara nickade och log :tungan

Närå..tror jag talar för alla när jag säger att vi ville dumpa våra fordon och ta en klunk med er där :)

Last edited by a moderator:

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
Nursey skrev:
2382941 Helt klart en mysig pub men de har inte mitt cider :(..kanske lika bra..det hade gått vilt till om jag fått tag i det :tuttar

Men du är ju bördig från den gröna ön, personalen borde ju greppa att det är en verklig brist i deras irländska pub om du drar näven i bardisken och säger att du saknar en nationaldryck från din barndom eller nåt... :)
/J

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Nursey skrev:
2382952 Du jag tror att det var mer än snorren som förkolnade då du ollade den där grillen..lite högre upp va :tungan

Alltså de mentala bilderna jag får..jag skrattar fortfarande så jag tjuter då jag tänker på det *inte tänka på grillfest..inte tänka på grillfest*:lol

Jo men tänk på att det finns fördelar med kolad snorre, då kan man få användning för ännu en cool filmreplik.
"Come with me and I will show you some good old Alabama black snake" :D
Är lite osäker på rullen, det är en krigsfilm men kommer ej ihåg vilken.....Jörgen, help me out.

Mentala bilder är inte bra för dig :)

Last edited:

fille

stängt för Gotland:)
Gick med
30 Jun 2005
Hoj
GSXR 1000 K4 + CBR 1000 RR
Lord Adrian skrev:
2382944
Va faktiskt rätt lugnt...."e du hemma redan?"...vilket förklarara killen i garderoben...

Du kanske hade det svårare att hantera "besten" Nalle.Han torde väl vara tränad att hugga först, gärna direkt mot strupen (alternativt kronjuvelerna). Åtminstone bör han väl ha tagit sig en rejäl mumsbit av vaden eller dylikt?:D

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke