SH.com Grupp/Onsdagskörning Sthlm 060816

Status
Ej öppen för fler svar.

Bananhjärna

Child at heart
Gick med
16 May 2006
Hoj
Ducati Streetfighter S
scud skrev:
2375611 Får se om ja dyker upp.. Inte helt säkert.. Men ni klarar er säkert bra utan mig också...
Klart du dyker upp! Fast jag är iof inte säker jag heller... Ser det ut att bli regn så stannar jag hemma. Dojjorna har fan inte torkat än sen halkbaneövningen igår. :gnissla

Hojjen är dessutom rengjord från allsköns smörja... bland annat delar av Ronnie_69's bakdäck. Thanks man! :Bugar
Nä allvarligt, tackar ödmjukast för en välguidad tur trots War-psychos ihärdiga försök att leda oss vilse! :hihi

Tack oxå till Ragge (och såklart resten av gruppen) för att ni väntade in och tom vände för att kolla upp vad fan jag höll på med egentligen. :tummenupp

Hmm nu blev det en salig blandning av onsdags och söndagskörningar här men varför bryta en fin tradition att spamma sönder *insertweekdayhere*körningstrådarna.

scud

meldeM
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
HYM 1100S
Bananhjärna skrev:
2375661 Klart du dyker upp! Fast jag är iof inte säker jag heller... Ser det ut att bli regn så stannar jag hemma. Dojjorna har fan inte torkat än sen halkbaneövningen igår. :gnissla

Hojjen är dessutom rengjord från allsköns smörja... bland annat delar av Ronnie_69's bakdäck. Thanks man! :Bugar
Jag har fler anledningar än bara vädret tyvärr :(
Jo, jag tror jag fick en del av ronnie's bakdäck på mig också.. men vafan, hojjen ska ju se använd ut :tummenupp

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Mattias skrev:
2375481 Alla bara antyder att jag kommer att behöva skriva en haverirapport. :(

Vurpar jag på tisdag lägger jag ner motorcyklandet kanske för gott, åtminstone för i år. Vurpar jag på onsdag tror jag att nedläggandet kommer by default. Dör jag inte i kraschen så stryper hojägaren mig.

Nu har jag spookat till det här också. Slår jag ihjäl mig på onsdag kommer ni att läsa det här inlägget och rysa.

Va!!?? Näää :( jag såg fram emot en rapport i allmänhet..älskar att läsa dina rapporter inte (nödvändigtvis) haverirapporterna :pannkyss och endast haverirapporterna då det gick bra..bara för att du skriver så underhållande :)

xfader skrev:
2375541 Jag kommer inte :(

Min säsong tok slut i ett dike norr om enköping i lördags! Jävla dr.bike att välja kassa vägar!

Vad synd att höra :( krya på dig o hojen :krama

Jag lovade ju sist att jag skulel baka något gott till ollkaffet på Sveavägen. Och eftersom jag inte kommer hinna med ut på turen så tar jag med detta till Sveavägen :tummenupp så håll er på hjulen :)

Last edited by a moderator:

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
Triggerhappy skrev:
2375342 Jag tänker vinna hela skiten !!!

Passa på och njut nu innan jag har vuxit i klubban, sen ska jag steka er så in i helvete :yoparty

Mattias skrev:
2375399 Jag och min lånehoj ska äta dig till middag! Jag tar visst onsdagsrejset på allvar. Så stort allvar att jag åker till Sviestad på tisdag för att värma upp. Det kommer att bli hårt! :mad:

Såja, äntligen nån som fattar :)

xfader skrev:
2375541
Hade detta endast varit problemet hade jag hängt med... Med efter 7 timmar på akuten i söndags så visade det sig att jag bröt båtbenet i högerhanden. :)

Har du hunnit tänka igenom hur jobbigt det är att rulla skinn med fel hand, jag skojar inte alltså....tar några vändor innan det sitter ordentligt :hihi

Last edited:

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Kapten Blåskägg skrev:
2375826Har du hunnit tänka igenom hur jobbigt det är att rulla skinn med fel hand, jag skojar inte alltså...

Hehe, nej, du har väl testat alla varianter nu sedan du fått byta hoj.

Det finns å andra sidan ett mer alldagligt och besvörligt problem, försök gnida :arsele rent med fel hand ;) Passa dig så du inte slinter bara, schladdigt som fan :fakta

-@

ladbol

Fighters dont quit, quiters don`t fight!
Gick med
23 Aug 2005
Hoj
Yzf 750r-93(SÅLD) GSX-R750-00
!!

Förra onsdagen valde jag att fira min syrras 30 årsdag, men jag hoppas kunna komma nu på onsdag!
:tummenupp

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Lord Adrian skrev:
2375557
Ty jag har vandrat i dödsskuggans dal i timmar idag. :bomba IKEA smilie:

Toffelvarning :hihi

COLOSSUS skrev:
2375504
Så länge jag hänger på Kaptenen så är det bra tempo för mig.... :D
// Colossus

Ja njut nu för fan, den tiden är snart ett minne blott :fakta

fazerfun skrev:
2375506 Jag kommer...hade så go utsikt i kön senast :) Denna gång åker jag RRRRiktig hoj dock...:yoparty

Låg du bakom Milla och gottade dig? :hihi

Last edited:

Snail_shell

www.skitsnack-mc.se
Gick med
28 Jul 2006
Hoj
CBR 1000RR -07 ( Hong Kong Edition)
Tyvärr kan jag inte närvara på Onsdag och visa er hur man svänger med en motorcykel..

För det här förb... sysselsättningen man har tar ju en massa tid i anspråk..
Men Nästa Onsdag blir det Barbecue...
Å då snackar vi inte om rosa kinder..

fleshgear

Medlem
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
xt660r budmoppe
xfader skrev:
2375541 Jag kommer inte :(

Min säsong tok slut i ett dike norr om enköping i lördags! Jävla dr.bike att välja kassa vägar!

Har ingen bra ursäkt varför det inträffade egentligen. Men jag drog ivf en snygg stoppie (11 o clock enligt doktorn) innan ridån föll.

Gick förhållandevis bra, mindre repor på hojen (bara kosmetika... :mad: )

Hade detta endast varit problemet hade jag hängt med... Med efter 7 timmar på akuten i söndags så visade det sig att jag bröt båtbenet i högerhanden. 8 veckor med gips blev svaret.

Men vafan, det kunde ha varit värre, landade i ett mjukt vetefält i varje fall :)

Hoppas ni får det kul, och ta det lugnt! :)

tony rickardsson körde en hel speedway säsong med brutet båtben ta bort gipset och bit ihop du kan gipsa om det när snön kommer:tummenupp

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
d1ce skrev:
2375866 Hehe, nej, du har väl testat alla varianter nu sedan du fått byta hoj.
-@

:skrattaåt

Nursey skrev:
2375693
Jag lovade ju sist att jag skulel baka något gott till ollkaffet på Sveavägen. Och eftersom jag inte kommer hinna med ut på turen så tar jag med detta till Sveavägen :tummenupp så håll er på hjulen :)

Bra där tjejen, ska bli gott :tummenupp
Men glöm inte att mutta kakan annars skär det sig lite om kaffet är ollat :fakta

Last edited:

Bråkis

Ropa inte hej innan framhjulet är uppe.
Gick med
5 May 2006
Hoj
Kawasaki GPZ 1000 RX
Darn it. Missar den här onsdagen också. Har teoriprov i Eskilstuna på eftermiddagen och har nog inte hunnit skruva ihop förgasarna till femrycket.

Satsar stenhårt på att få allt att rulla till söndagsåkningen istället. Nästa onsdag, 23:e är också fuckad. Båtvakt.
Inget lätt det här..

xfader

xf vs asfalt: 0 - 3
Gick med
2 Oct 2004
Hoj
Slutkört!
fleshgear skrev:
2376111 tony rickardsson körde en hel speedway säsong med brutet båtben ta bort gipset och bit ihop du kan gipsa om det när snön kommer:tummenupp

Med tanke på hur jävla mycket det kliar just nu är det en god tanke :)

Kanske går att köra med gips :)

knyta ett snöre runt handleden till gasen eller nått :p

Johanjulgran

#25 supermotard
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 450 SMR -07
Jag har redan vunnit onsdags tävlingarna. Jag har kommit först i mål flest gånger :tungan Min ni kan ju slås om andra platsen :tummenupp

Om någon vill låna ut en hoj till mig så kommer jag :)

xfader

xf vs asfalt: 0 - 3
Gick med
2 Oct 2004
Hoj
Slutkört!
Johanjulgran skrev:
2376175 Jag har redan vunnit onsdags tävlingarna. Jag har kommit först i mål flest gånger :tungan Min ni kan ju slås om andra platsen :tummenupp

Om någon vill låna ut en hoj till mig så kommer jag :)

Kommer du och tejpar ihop min kan du få låna den... Fast jag kommer nog ha hjärtat i halsgropen :x

fleshgear

Medlem
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
xt660r budmoppe
xfader skrev:
2376134 Med tanke på hur jävla mycket det kliar just nu är det en god tanke :)

prova att bygga om gipset lite det är väl vid tummen som det gör mest ont annars är silvertejp jävligt bra:tummenupp

Anderzzon

No Pain, No Game
Gick med
6 Mar 2005
Hoj
Honda CRF 250R -09, Biltema Cruiser, Arctic Cat Sno Pro 440 -05
xfader skrev:
2376134

Hur illa sitter gipset?

Nu tänkte jag för hojkörningens skull, inte nå annat :rolleyes: :)

Mini

Ny medlem
Gick med
6 Nov 2004
Hoj
650
på onsdagkväll sitter jag och några polare på någon ö i skärgården och :öl

Fan om jag måste läsa om massavåkningar när jag kommer hem :mad:

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Kapten Blåskägg skrev:
2376113 :skrattaåt

Bra där tjejen, ska bli gott :tummenupp
Men glöm inte att mutta kakan annars skär det sig lite om kaffet är ollat :fakta

Jag skulle skriva något som var lika sjukt som ditt inlägg men det blev verkligen LÅGT :D (Glocalnet ligger i en helt annana galaaaax)...SH har en degenerande effekt på mig :näsblod

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras