SH.com Grupp/Onsdagskörning Sthlm 060816

Status
Ej öppen för fler svar.

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
kiwimaddog skrev:
2386422 Hur mycket ville han ha då? finns ju tonvis med billiga hojar just nu...(känns det som iaf)

Du har helt rätt men folk verkar konstiga när de ska sälja, kan inte svara på frågor ang bucklor, inga papper, ska ha mer betalt än annonsen, skriver att den är fin när den ser ut som en påse skit osv. Men självklart finns det sjyssta hojar och sjyssta säljare, gäller bara att hitta dem i djungeln :)

Milka skrev:
2386460 Min livskamrat :kär

Jaha, men då vet jag :tomten

Är det nån som brukar åka med? Är det nån på SH? Är det hemligt? :D

Last edited:

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Kapten Blåskägg skrev:
2386384 :rofl
Ber att få önska fröken lycka till :hihi

Äääääähhh..jag måste nog kolla upp nån beroendeenehet eller nått :rolleyes:

Porrkossan :rofl
Det var faktiskt mycket bekvämare på hemvägen..då hade jag väl vant mig..hade aldrig suttit bakpå förr. Föredrar fortfarande att köra egen hoj..men jag kanske överdrev liiiite i min beskrivning ;)

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Nursey skrev:
2386507 Äääääähhh..jag måste nog kolla upp nån beroendeenehet eller nått :rolleyes:

Porrkossan :rofl
Det var faktiskt mycket bekvämare på hemvägen..då hade jag väl vant mig..hade aldrig suttit bakpå förr. Föredrar fortfarande att köra egen hoj..men jag kanske överdrev liiiite i min beskrivning ;)

Nämen har du loggat på, oväntat :rofl

Se där, efter ett varv på Gottröravägen med KB kommer det kännas hur bra som helst :tummenupp

TwinSucker

Hammare, spik å tång vad är nu på gång..
Gick med
1 Sep 2004
Hoj
En som fixas...
Det va då självaste F** det spamas i den här tråd... här vänder man ryggen till så är det 10 nya sidor... fast när det är KB som håller i saker å ting så får man ju räkna med att det spårar ur :lol

@Nursey: Det var dömt att misslyckas från skratch... men du ska ha en stor eloge för det var faktiskt 2 timmar och 39 minuter mellen dina inlägg, Grattis! du har tagit ett stor steg mot ett nyktrare liv utan SH :krama :rofl

ladbol

Fighters dont quit, quiters don`t fight!
Gick med
23 Aug 2005
Hoj
Yzf 750r-93(SÅLD) GSX-R750-00
Valrog skrev:
2386462 DEN såg bra ut..Är det den du ska köpa eller?:tummenupp

Tack, jag trodde det iallfall men säljaren verkar juh inte vilja sälja:arsele Haha, vi får se hur det blir han skulle kontakta mig snart igen.:D

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
TwinSucker skrev:
2386552 Det va då självaste F** det spamas i den här tråd... här vänder man ryggen till så är det 10 nya sidor... fast när det är KB som håller i saker å ting så får man ju räkna med att det spårar ur :lol

Aah, en komplimang på min ära :tummenupp

TwinSucker skrev:
2386552
@Nursey: Det var dömt att misslyckas från skratch... men du ska ha en stor eloge för det var faktiskt 2 timmar och 39 minuter mellen dina inlägg, Grattis! du har tagit ett stor steg mot ett nyktrare liv utan SH :krama :rofl

:skrattaåt :skrattaåt :skrattaåt

Last edited:

userland

Onion boy!
Gick med
3 Aug 2006
Hoj
XR650R SM -02
Kapten Blåskägg skrev:
2386370 Det blir nog svårt att komma undan, försäkringsbolagen jobbar mot länsstyrelsen i dessa frågor och har därför ganska god koll på när körkortet varit återkallat. Dock går det att "förhandla bort" hos en del bolag om man har en bra kontakt.

I det fallet jag refrerade till så stod det 2002 istället för 1998 första gången kortet kom tillbaka. När sedan kortet kom tillbaka efter ytterligare en indragning så stod det 1998 igen. En annan person kollade då upp med länstyrelsen och fick sitt datum återställt till det ursprungliga datum han tagit kortet (trots att det varit indraget ett flertal tillfällen) med förklaringen att "Handläggaren hade gjort fel".

Tittar försäkringsbolaget på om kortet varit indraget så spelar ovan nämda datum självklart ingen roll.

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
Era sjuka jävlar!!! :)

I´m back!!!

Nursey, prova att va utan SH en vecka, vet du vad du snackar om!!! :3freak

Det tog några timmar att ta sig igen denna och halva förra onsdagstråden..*puh*

Ni är enna sjuka jävlar, men det vet ni ju redan, fan va jag skrattat!!:tummenupp :yoparty

(Jag har rensat min inbox nu..Väntar på middagsinbjudningen till imorgon! ;) )

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Milla skrev:
2386687 I´m back!!!

Nursey, prova att va utan SH en vecka, vet du vad du snackar om!!! :3freak

Det tog några timmar att ta sig igen denna och halva förra onsdagstråden..*puh*

Ni är enna sjuka jävlar, men det vet ni ju redan, fan va jag skrattat!!:tummenupp :yoparty

(Jag har rensat min inbox nu..Väntar på middagsinbjudningen till imorgon! ;) )

Välkommen åter!:pannkyss Glöm inte kolla skattemärket på Dieselvibratorn...Kapten Blueballs står redo att besiktiga den...;)

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
Lord Adrian skrev:
2386707 Välkommen åter!:pannkyss Glöm inte kolla skattemärket på Dieselvibratorn...Kapten Blueballs står redo att besiktiga den...;)

Min Mr Pink är nog väldigt dammig där den ligger orörd sedan flytten hit. Föredrar äkta vara, och eftersom det är ont om den varan här, så förstår jag inte alls vad ni syftar på längre..:va Jag har förträngt sånna aktiviteter!:rolleyes:

Kapten Blåskägg skrev:
Ja den illusionen kan du ju leva vidare i :hihi

Hur menar du nu? :confused:

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha