SH.com Grupp/Onsdagskörning Sthlm 060816

Status
Ej öppen för fler svar.

MacRabbit

Oskyldig
Gick med
9 Jan 2006
Hoj
CB500F 1978, F650GS 2007
bikerwoman skrev:
2386914 Fan vad det spammas här!! Jag gratulerar Nursey till att ha hållt sig ifrån SH så länge:tummenupp
Du har slagit mitt rekord! Själv ska jag köpa lägenhet idag...det första jag kollade var om det fanns bredband samt plats för hojen, känns som det är det viktigaste i livet just nu!
...sen får man ut och flirta med karlar på SH;) Nursey ska hjälpa mig har hon lovat, eller hur? ;)

Kram på er alla galningar!

Om man är kåt, sur och otacksam...vad gör man då??

Lycka till med lägenhet! Snabba ryck från handlingskraftig kvinna :)
Nursey verkar farlig så jag vet inte om du ska lyssna på henne. Dice däremot verkar veta hur man får killarna att tända till!

Om man är kåt, sur och otacksam ska man snällt fråga om man får låna dieselstaken. Efter några timmar med den har nog nåt av de tre ändrat iaf :)

TwinSucker

Hammare, spik å tång vad är nu på gång..
Gick med
1 Sep 2004
Hoj
En som fixas...
bikerwoman skrev:
2386914 ...sen får man ut och flirta med karlar på SH;) Nursey ska hjälpa mig har hon lovat, eller hur? ;)

Om man är kåt, sur och otacksam...vad gör man då??
Kb är ett tacksamt offer har jag hört :rofl

amullo

Italiensk Allroad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MTS1200s
Lord Adrian skrev:
2386814 Tyvärr manifesterar det sig oftast i ett bordellrött raff-set under allväderstället...;)

Det gäller bara att man kommer ihåg det innan man öppnar dragkedjan när man kommer till fikastället.

Men.. det är klart.. kör man i raff-set så behöver ju inte pimpa hojen för att få uppmärksamhet iallafall..:va

FYI så tänkte jag dra en sväng i eftermiddag. Har inte kört hoj på en vecka och har akut abstinens. Duccen mullrar iväg norr-över vid 18 tiden..

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
bikerwoman skrev:
2386914 Själv ska jag köpa lägenhet idag...det första jag kollade var om det fanns bredband samt plats för hojen, känns som det är det viktigaste i livet just nu!
...sen får man ut och flirta med karlar på SH;) Nursey ska hjälpa mig har hon lovat, eller hur? ;)

Så ska det låta gumman, bra där :tummenupp
Nursey....ja jag vettafan....är det inte bättre att jag guidar dig genom djungeln av hormonstinna kandidater? :hihi

MacRabbit skrev:
2386927 Dice däremot verkar veta hur man får killarna att tända till!

:rofl

TwinSucker skrev:
2386931 Kb är ett tacksamt offer har jag hört :rofl

Jag ska stycka dig med en smörkniv :D

Last edited:

bikerwoman

Bannad
Gick med
30 Sep 2003
Hoj
Gixxer 750- 08, sprillans ny! blå/vit
TwinSucker skrev:
2386931 Kb är ett tacksamt offer har jag hört :rofl

KB e ju inte ledig;)

MacRabbit skrev:
2386927 Lycka till med lägenhet! Snabba ryck från handlingskraftig kvinna :)
Nursey verkar farlig så jag vet inte om du ska lyssna på henne. Dice däremot verkar veta hur man får killarna att tända till!

Om man är kåt, sur och otacksam ska man snällt fråga om man får låna dieselstaken. Efter några timmar med den har nog nåt av de tre ändrat iaf :)

Jag är en väldigt handlingskraftig kvinna...på mer än ett sätt ;)

Last edited:

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
amullo skrev:
2386937 Det gäller bara att man kommer ihåg det innan man öppnar dragkedjan när man kommer till fikastället.

Men.. det är klart.. kör man i raff-set så behöver ju inte pimpa hojen för att få uppmärksamhet iallafall..:va

FYI så tänkte jag dra en sväng i eftermiddag. Har inte kört hoj på en vecka och har akut abstinens. Duccen mullrar iväg norr-över vid 18 tiden..

Ska dricka kräftor i afton....men funderar lite på en eftermiddagsväng...Men får bli på södersidan isf så jag slipper transportstäckan till norrsidan

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
bikerwoman skrev:
2386914

Jag får la ta porriga avatarbilder på dig i uniformen då *suck*:rolleyes: :tuttar

:tungan

MacRabbit skrev:
2386927
Nursey verkar farlig så jag vet inte om du ska lyssna på henne:)
Inte då...jag bits bara ibland :tuttar

Last edited by a moderator:

fazerfun

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Jun 2004
Hoj
Ducati 748 SP -97, Honda VTX 1800 -05, Honda CRF 450 R -08
bikerwoman skrev:
2386914Själv ska jag köpa lägenhet idag...det första jag kollade var om det fanns bredband samt plats för hojen

I lägenheten? Kreativt....:D :D

Last edited:

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
amullo skrev:
2386937 Det gäller bara att man kommer ihåg det innan man öppnar dragkedjan när man kommer till fikastället.

Jag tänkte också ut och löda ikväll! Hjälpte fö en Duccekompis att ställa om sina kammar igår till sent. Uj uj vilka pillriga toppar det är! Men vackert!

/J

Gick med
25 Apr 2003
Hoj
.
Jörgen Karlsson skrev:
2387069 Jag tänkte också ut och löda ikväll! Hjälpte fö en Duccekompis att ställa om sina kammar igår till sent. Uj uj vilka pillriga toppar det är! Men vackert!

/J

...det va inte möjligtvis Toms....? Han sov lite på jobbet idag :D

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Nogger skrev:
2387121 ...det va inte möjligtvis Toms....? Han sov lite på jobbet idag :D
How could you guess! :hihi
Det är roligt att meka med Tom (när han behöver två händer till), han har koll!
Hans motor går ngt osannolikt nu! :)
/J

scud

meldeM
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
HYM 1100S
Jörgen Karlsson skrev:
2387186 How could you guess! :hihi
/J
Är du SH's personlige mek? Tycker jag läst bara senaste dygnet om flera som fått hjälp/ska få.. Har du inget för dig kan du få komma o tvätta min hoj :D

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
scud skrev:
2387191 Är du SH's personlige mek? Tycker jag läst bara senaste dygnet om flera som fått hjälp/ska få.. Har du inget för dig kan du få komma o tvätta min hoj :D

Du blandar ihop med mi Dr Bike tror jag! ;)
Nä jag är bara snäll och sällskapssjuk. Roligare att skruva med ngn (det där blir helt fel på engelska) än att sitta ensam hemma en vardagkväll.

Tvitta jonnen får du fan göra själv! :) Jag kan titta på.
"Jag älskar arbete, det fascinerar mig, jag kan betrakta det i timtal" cit. Jerome K Jerome.

scud

meldeM
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
HYM 1100S
Jörgen Karlsson skrev:
2387206 Du blandar ihop med mi Dr Bike tror jag! ;)
Nä jag är bara snäll och sällskapssjuk. Roligare att skruva med ngn (det där blir helt fel på engelska) än att sitta ensam hemma en vardagkväll.

Tvitta jonnen får du fan göra själv! :) Jag kan titta på.
"Jag älskar arbete, det fascinerar mig, jag kan betrakta det i timtal" cit. Jerome K Jerome.
Jo, såklart det är roligare att va två..
Ringer nästa gång den ska tvättas :tummenupp

tuppjuck

Lagom är för lite!
Gick med
25 Jul 2005
Hoj
Radfyror o V-twin.
amullo skrev:

Aaaaahmmeenneeevaffandå vad ni snackar... Min fantasi är svårtyglad nog som den är nu...

*får MYCKET skumma bilder i skallen på KB o raffset o råååsa buff* :D

Jörgen Karlsson skrev:
2387206 Du blandar ihop med mi Dr Bike tror jag! ;)

Fuckin' Freudian slip! :rofl

Last edited:
Gick med
25 Apr 2003
Hoj
.
Jörgen Karlsson skrev:
2387186 How could you guess! :hihi
/J

Japp den går sååååå bra nu :tummenupp Eftersom du och jag inte har träffats IRL så måste jag tyvärr meddela att han och jag är lika knäppa.... :hoppa Vi busar ibland uppe i roslagen i Lugnt tempo..:D
Lite :felämne men men....

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...