SH.com Grupp/Onsdagskörning Sthlm 060816

Status
Ej öppen för fler svar.

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
scud skrev:
2387252 Aja baja.. Det pratas bara om onsdagens körning här!! :näsblod

Oja! Gud förbjude att vi skulle glida in på nåt snusk om ollning av frikyrkopastorer eller gula dieseldrivna dildos. Då skulle det balla ur helt här..:puh

scud

meldeM
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
HYM 1100S
Jörgen Karlsson skrev:
2387380 I'm blushing! Jag är gammal ju. Sitta på ölback och kolla när du tvättar jonnen räcker långt! ;)
Ja sitt där o skäms då! :D

Lord Adrian skrev:
2387446 Oja! Gud förbjude att vi skulle glida in på nåt snusk om ollning av frikyrkopastorer eller gula dieseldrivan dildos. Då skulle det balla ur helt här..:puh
Ja verkligen, tänk om det fanns något forum på Internet där sådant faktist pratades om..

Jörgen Karlsson skrev:
2387306 Seså! Passa på att fulcitera KB nu när han är utloggad!! ;)

Apapap, det är ju jag som är hushomo här på SH! :)
Vad ska jag nu hitta på för att sticka ut! :va
Förresten så e jag ju inte homo ens.. Ville bara fika :confused:

Last edited:

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
scud skrev:
2387447 Ja sitt där o skäms då! :D

Ja verkligen, tänk om det fanns något forum på Internet där sådant faktist pratades om..

hemska tanke! Som moralen väktare och concerned citizen känner jag att en sådan styggelse omedelbart måste förgöras i svavel och helvetseld.

Död Åt Omoralen På Inetrnätet!!!:pastor

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
scud skrev:
2387447

Förresten så e jag ju inte homo ens.. Ville bara fika :confused:

"Fika" på gaylingo är inte vad du tror....Om inte din fika består av brukandet av ohemula mängder glidmedel, rosa ballettdress och en elvisp...;)

scud

meldeM
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
HYM 1100S
Lord Adrian skrev:
2387470 "Fika" på gaylingo är inte vad du tror....Om inte din fika består av brukandet av ohemula mängder glidmedel, rosa ballettdress och en elvisp...;)
Oj, så man ska passa sig att chatta på SH med andra ord?

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Lord Adrian skrev:
2387446 Oja! Gud förbjude att vi skulle glida in på nåt snusk om ollning av frikyrkopastorer eller gula dieseldrivna dildos. Då skulle det balla ur helt här..:puh
Äntligen!!Gud hör bön. Jag knäpper mina oljiga händer i tacksamhet! Ordningen är återställd! Lorden "The exorcist" är tillbaks.
Det har varit så mycket omoral här under din bortovaro så du anar inte!! :)

scud skrev:
2387480 Får göra en poll där de som är "stängda" kan rösta :D

Det skedde i vintras, tror det var runt 10%. Men det är nog många som gillar att tokrösta anonymt om jag känner det här klientelet rätt! :)

Last edited:

scud

meldeM
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
HYM 1100S
Jörgen Karlsson skrev:
2387483 Äntligen!!Gud hör bön. Jag knäpper mina oljiga händer i tacksamhet! Ordningen är återställd! Lorden "The exorcist" är tillbaks.

Det skedde i vintras, tror det var runt 10%. Men det är nog många som gillar att tokrösta anonymt om jag känner det här klientelet rätt! :)
Ja det är ju inga vetenskapliga test som kan utföras på SH med mer än 0.2% trovärdighet.

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Jörgen Karlsson skrev:
2387483 Äntligen!!Gud hör bön. Jag knäpper mina oljiga händer i tacksamhet! Ordningen är återställd! Lorden "The exorcist" är tillbaks.

Jag är uppriktig rädd för att läsa igenom vad som skett under min frånvaro, jag fruktar att en sån exponering för dom människans lägsta drifter som härjar fritt här på forumet skulle spräcka åtminstone ett par artärer på mig.

Och jag behöver allt mitt blod för att kunna bibehålla den högrött indignerade ansiktfärg som detta forumet kräver.

Last edited:

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Jag lider med dig Lorden, och förstår att din börda är stor. Men hav förtröstan!
Stöt kräklan hårt i golvet och beordra rättning i de förtappade leden!
Jag vore så glad om du kunde tillse att söndagskörningen utmynnar i en friluftsgudstjänst i ngn glänta. En salvelsefull predikan, androm till varnagel och så.

/Anonym vän av ordning

scud skrev:
2387496 Ja det är ju inga vetenskapliga test som kan utföras på SH med mer än 0.2% trovärdighet.
Ja SH är ett skönt tillhåll för oss som inte blev som vi skulle! :hihi

Last edited:

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Jörgen Karlsson skrev:
2387515 Jag lider med dig och förstår att din börda är stor. Men hav förtröstan!
Stöt kräklan hårt i golvet och beordra rättning i de förtappade leden!
Jag vore så glad om du kunde tillse att söndagskörningen utmynnar i en friluftsgudstjänst i ngn glänta. En salvelsefull predikan, androm till varnagel och så.

/Anonym vän av ordning

Ja SH är ett skönt tillhåll för oss som inte blev som vi skulle! :hihi

Bäste Bror! Tack för ditt stöd i min svåra stund. Jag blev, som synes, tvungen att styrka mig med en slurk vigvatten för att orka läsa igenom tråden. Jag kommer nu att kasta mig över det tyngande, men ack så nödvändiga, uppdraget att författa en svavelosande predikan a'la gamla testamentet.

/Lord Adrian, huspastor och moralens väktare på SH

Bifogat

• PICT2014.jpg
    PICT2014.jpg
    47.2 KB · Visningar: 45

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
Lord Adrian skrev:
2387531 Bäste Bror! Tack för ditt stöd i min svåra stund. Jag blev, som synes, tvungen att styrka mig med en slurk vigvatten för att orka läsa igenom tråden. Jag kommer nu att kasta mig över det tyngande, men ack så nödvändiga, uppdraget att författa en svavelosande predikan a'la gamla testamentet.

/Lord Adrian, huspastor och moralens väktare på SH

Det känns tryggt att se. Jag hyllar också vattnet. Nu ska jag ta mig en tur ut på böljan för att fly köttets lustar, stadens frestelser och skörlevnad.
Eller som jag brukar säga innan losskastning: Hellre en sjörövare med livrem än en rövskövlare med rivlem!

/Eder trogne lärjunge

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
Nursey skrev:
2387390 Kolla BW! Missade du detta inlägget? :tungan

:rofl :rofl :rofl
Jag dör fan :D
Ditt lilla luuuuuuuuuuuder, satan vad du ska få äta upp det där :yoparty
I'm gonna nail your boobs to the ground :fakta

När du fulquotar så måste du ha lite finess så att folk tar det på allvar. Det där var ju ingen som trodde på eftersom det var helt jävla osannolikt, mina fulquotar däremot är ju både klädsamma och högst trovärdiga :hihi

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras