Katana org
rakish form and super performance
Cervantes skrev:2388951Blir det hoj av din igen eller?
Absolut! En sådan hoj skrotar man inte. F-bolaget vill säkert det men inte jag Så i sinom tid så är den på rull igen och jag med den
/Uffe
Cervantes skrev:2388951Blir det hoj av din igen eller?
njelger skrev:2389386All publicitet är bra publicitet
Kapten Blåskägg skrev:2389113
Gör inte inlägg när du full
Hur gick båtrundan?
Katana org skrev:2389397Absolut! En sådan hoj skrotar man inte. F-bolaget vill säkert det men inte jag Så i sinom tid så är den på rull igen och jag med den
/Uffe
Kapten Blåskägg skrev:2389364
Stopp ett tag nu, här finns det uppenbarligen utrymme för en diskussion
Att ställa upp på familjen är en självklarhet, men när det går ut över onsdagskörningen så har det övergått till svårartad tofflighet
Du kan nu antingen med förtroende vända dig till dina bröder här på SH för lite goda råd hur du ska komma ur denna tillfälliga nedgång i manlighet, eller fortsätta på ditt nyinslagna spår med risk att bli smädad offentligt i evighet
MacRabbit skrev:2389708Så.. nu var man hojlös! Kommer stå och flukta efter er varje onsdag härefter :flåsa
(Tips om vad jag ska köpa som nästa mottages med tacksamhet)
Kapten Blåskägg skrev:2389364Stopp ett tag nu, här finns det uppenbarligen utrymme för en diskussion
Att ställa upp på familjen är en självklarhet, men när det går ut över onsdagskörningen så har det övergått till svårartad tofflighet
Du kan nu antingen med förtroende vända dig till dina bröder här på SH för lite goda råd hur du ska komma ur denna tillfälliga nedgång i manlighet, eller fortsätta på ditt nyinslagna spår med risk att bli smädad offentligt i evighet
njelger skrev:2389922I ärlighetens namn är det inte någon störe skillnad på babysim och din (inte fullt så snabba) grupp. Det enda som saknas i bassängen är nån som äter 1 kg glass.
Cervantes skrev:2389957Fan det visar sig att jag också är uppbokad nästa onsdag på info träff inför sonens dagisträff Frugan förklarade btw när jag i min smidig het skrek "NEEEJ INTE PÅ ONSDAG??" efter att hon berättat om det på ett ungefär hur poppis jag skulle vara för att ens tänka tanken att åka hoj istället.. detta börjar 19.30 så med lite tur kanske jag kan möta upp er på donken.. men det får visa sig
Cervantes skrev:2389957Fan det visar sig att jag också är uppbokad nästa onsdag på info träff inför sonens dagisträff Frugan förklarade btw när jag i min smidig het skrek "NEEEJ INTE PÅ ONSDAG??" efter att hon berättat om det på ett ungefär hur poppis jag skulle vara för att ens tänka tanken att åka hoj istället.. detta börjar 19.30 så med lite tur kanske jag kan möta upp er på donken.. men det får visa sig
Snail_shell skrev:2390028Du ser!!
Det blir ditt slutgiltiga val..
Förnedring på donken,,,
Eller..
Passa dig för KB nu...
MacRabbit skrev:2390101Toffelsim verkar ta över onsdagskvällarna. Det går utför..
Cervantes skrev:2390150I mitt fall är det ialla fall bara en engångs grej!
fille600 skrev:2390230Passa sig Har man "släppt" till en gång så kan det lätt bli en vana
MacRabbit skrev:2389708Så.. nu var man hojlös! Kommer stå och flukta efter er varje onsdag härefter :flåsa
(Tips om vad jag ska köpa som nästa mottages med tacksamhet)
ladbol skrev:2390521Hej olycksbroder! Jag är också hojlös nu, men tror jag kan åtgärda detta imorrn. . (Hojen måste vara riktigt jävla usel för jag inte ska köpa den är så jävla hojkåt så det finns inte). Jag vet ingen bra egenskap haha
Grattis till att du fick iväg hojen iallfall!
Kommer du köpa ny nu i höst?
ladbol skrev:2390571OBS FÖLJANDE INNEHÅLL KAN UPPFATTAS SOM STÖTANDE
(Följande har skrivits av en karl)
Hur jävla viktigt kan det vara då? Låter juh tok fjantigt .
....
Wta f... Hur kan du ha fru å barn du är juh bara ett år äldre än mig. Är det inte åldersgräns 40 för att gifta sig och skaffa barn
njelger skrev:2389922I ärlighetens namn är det inte någon störe skillnad på babysim och din (inte fullt så snabba) grupp. Det enda som saknas i bassängen är nån som äter 1 kg glass.
MacRabbit skrev:2390582Hade tänkt spara det till våren.. men vetefan om jag kommer klara det. Hojsug gentemot ekonomiskt tänkande Aja.. utan kort kan jag ändå inte köra i höst, men hittar jag en bra hoj till bra pris så..
Är det samma hoj som förut du ska kolla på?
Det är ju tufft att man kan ha (annorlunda) one-nights som familjefar också iof
Cervantes!
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring