SH.com Grupp/Onsdagskörning Sthlm 060816

Status
Ej öppen för fler svar.

Katana org

rakish form and super performance
Gick med
30 Apr 2005
Hoj
GSX1100S -82 nr:124 och GSX1400 "ES"
Cervantes skrev:
2388951 Blir det hoj av din igen eller?

Absolut! En sådan hoj skrotar man inte. F-bolaget vill säkert det men inte jag:tummenupp Så i sinom tid så är den på rull igen och jag med den:D

/Uffe

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Kapten Blåskägg skrev:
2389113
Gör inte inlägg när du full :hihi
Hur gick båtrundan?

Så rätt så rätt!! :)

Jo den gick bra, vi tuffade runt på stadens vatten, sedan for vi till sjökrogen vid Ålsten. Därefter utgång i gamla stan.

Tänkte ut och bränna lite hoj ikväll. Legat och lyssnat på på Harleymuller hela förmiddagen genom det öppna fönstret. Tror det är alla hojar på väg till Mälaren-runt som passerar förbi.
Så nu kan jag snart inte hålla mig längre :)

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Tillfällligt utan
Katana org skrev:
2389397 Absolut! En sådan hoj skrotar man inte. F-bolaget vill säkert det men inte jag:tummenupp Så i sinom tid så är den på rull igen och jag med den:D

/Uffe

Bra jag vart lite orolig!! räknar med att se den i fart igen till nästa säsong :tummenupp

MacRabbit

Oskyldig
Gick med
9 Jan 2006
Hoj
CB500F 1978, F650GS 2007
Så.. nu var man hojlös! Kommer stå och flukta efter er varje onsdag härefter :flåsa

(Tips om vad jag ska köpa som nästa mottages med tacksamhet) ;)

Snail_shell

www.skitsnack-mc.se
Gick med
28 Jul 2006
Hoj
CBR 1000RR -07 ( Hong Kong Edition)
Kapten Blåskägg skrev:
2389364

Stopp ett tag nu, här finns det uppenbarligen utrymme för en diskussion :hihi
Att ställa upp på familjen är en självklarhet, men när det går ut över onsdagskörningen så har det övergått till svårartad tofflighet :D
Du kan nu antingen med förtroende vända dig till dina bröder här på SH för lite goda råd hur du ska komma ur denna tillfälliga nedgång i manlighet, eller fortsätta på ditt nyinslagna spår med risk att bli smädad offentligt i evighet :hihi

Med KB som moderator så kommer förmodligen samtliga som i dag har någon form av halvfungerande relation att hamna i en situation där dom står och väljer att förudmjukas offentligt på Sveavägen eller behålla sin familj..

SH kommer att liknas med kollektiv skillsmässa..

Men lycka till grabbar... :D

I kväll skall jag dricka öl.. :yoparty

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Tillfällligt utan
MacRabbit skrev:
2389708 Så.. nu var man hojlös! Kommer stå och flukta efter er varje onsdag härefter :flåsa

Motard!! :yoparty

njelger

Guest
Kapten Blåskägg skrev:
2389364 Stopp ett tag nu, här finns det uppenbarligen utrymme för en diskussion :hihi
Att ställa upp på familjen är en självklarhet, men när det går ut över onsdagskörningen så har det övergått till svårartad tofflighet :D
Du kan nu antingen med förtroende vända dig till dina bröder här på SH för lite goda råd hur du ska komma ur denna tillfälliga nedgång i manlighet, eller fortsätta på ditt nyinslagna spår med risk att bli smädad offentligt i evighet :hihi

I ärlighetens namn är det inte någon störe skillnad på babysim och din (inte fullt så snabba) grupp. Det enda som saknas i bassängen är nån som äter 1 kg glass. :arsele

fille

stängt för Gotland:)
Gick med
30 Jun 2005
Hoj
GSXR 1000 K4 + CBR 1000 RR
njelger skrev:
2389922 I ärlighetens namn är det inte någon störe skillnad på babysim och din (inte fullt så snabba) grupp. Det enda som saknas i bassängen är nån som äter 1 kg glass. :arsele

Om Ladbol inte får ordning på sin hojaffär är han nog tillgänlig för ätandes glass i stora lass på babysimmet. :)

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Tillfällligt utan
Fan det visar sig att jag också är uppbokad nästa onsdag på info träff inför sonens dagisträff :huvet Frugan förklarade btw när jag i min smidig het skrek "NEEEJ INTE PÅ ONSDAG??" efter att hon berättat om det på ett ungefär hur poppis jag skulle vara för att ens tänka tanken att åka hoj istället.. :D detta börjar 19.30 så med lite tur kanske jag kan möta upp er på donken.. men det får visa sig :)

Snail_shell

www.skitsnack-mc.se
Gick med
28 Jul 2006
Hoj
CBR 1000RR -07 ( Hong Kong Edition)
Cervantes skrev:
2389957 Fan det visar sig att jag också är uppbokad nästa onsdag på info träff inför sonens dagisträff :huvet Frugan förklarade btw när jag i min smidig het skrek "NEEEJ INTE PÅ ONSDAG??" efter att hon berättat om det på ett ungefär hur poppis jag skulle vara för att ens tänka tanken att åka hoj istället.. :D detta börjar 19.30 så med lite tur kanske jag kan möta upp er på donken.. men det får visa sig :)

Du ser!!

Det blir ditt slutgiltiga val..

Förnedring på donken,,,
Eller..
Passa dig för KB nu... :fatta! :whip :censored :kulspruta

MacRabbit

Oskyldig
Gick med
9 Jan 2006
Hoj
CB500F 1978, F650GS 2007
Cervantes skrev:
2389957 Fan det visar sig att jag också är uppbokad nästa onsdag på info träff inför sonens dagisträff :huvet Frugan förklarade btw när jag i min smidig het skrek "NEEEJ INTE PÅ ONSDAG??" efter att hon berättat om det på ett ungefär hur poppis jag skulle vara för att ens tänka tanken att åka hoj istället.. :D detta börjar 19.30 så med lite tur kanske jag kan möta upp er på donken.. men det får visa sig :)

Toffelsim verkar ta över onsdagskvällarna. Det går utför..

:arsele

Snail_shell skrev:
2390028 Du ser!!

Det blir ditt slutgiltiga val..

Förnedring på donken,,,
Eller..
Passa dig för KB nu... :fatta! :whip :censored :kulspruta

Vågade inte hälsa på yamaha center i morse förresten.. beundrade dig bara på avstånd du röda ducati gud. :tummenupp Vad var det du inte fick köpa?

Last edited:

fille

stängt för Gotland:)
Gick med
30 Jun 2005
Hoj
GSXR 1000 K4 + CBR 1000 RR
Cervantes skrev:
2390150 I mitt fall är det ialla fall bara en engångs grej! :)

Passa sig:mattias Har man "släppt" till en gång så kan det lätt bli en vana:D

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Tillfällligt utan
fille600 skrev:
2390230 Passa sig:mattias Har man "släppt" till en gång så kan det lätt bli en vana:D

Nä nä nä!!! mig slipper ni inte i fortsättningen!! ska skaffa mig dubbdäck och ha onsdagskörning hela vintern!! :yoparty

ladbol

Fighters dont quit, quiters don`t fight!
Gick med
23 Aug 2005
Hoj
Yzf 750r-93(SÅLD) GSX-R750-00
Run bitch RUN! Eller ta bussen.

MacRabbit skrev:
2389708 Så.. nu var man hojlös! Kommer stå och flukta efter er varje onsdag härefter :flåsa

Hej olycksbroder! Jag är också hojlös nu, men tror jag kan åtgärda detta imorrn.:2cool . (Hojen måste vara riktigt jävla usel för jag inte ska köpa den är så jävla hojkåt så det finns inte). Jag vet ingen bra egenskap haha

Grattis till att du fick iväg hojen iallfall!
Kommer du köpa ny nu i höst?

ladbol

Gick med
23 Aug 2005
Hoj
Är det?

Cervantes skrev:

OBS FÖLJANDE INNEHÅLL KAN UPPFATTAS SOM STÖTANDE
(Följande har skrivits av en karl)

Hur jävla viktigt kan det vara då?:confused: Låter juh tok fjantigt:7peta .

Dagisfröken :Ja det ser bra ut när lilla Erik leker med klossarna, han föredrar dom blå.:va

Är det bara jag som är Karl i mitt egna hus här på sporthoj? Titta nu vad som hände nu när ni tillät Nejgler GO A-Wall :pangihuve och då följer hela Toffel maffain med, Suck:huvet .

Wta f...:skrämd Hur kan du ha fru å barn du är juh bara ett år äldre än mig. Är det inte åldersgräns 40 för att gifta sig och skaffa barn:nicka

MacRabbit

Oskyldig
Gick med
9 Jan 2006
Hoj
CB500F 1978, F650GS 2007
ladbol skrev:
2390521 Hej olycksbroder! Jag är också hojlös nu, men tror jag kan åtgärda detta imorrn.:2cool . (Hojen måste vara riktigt jävla usel för jag inte ska köpa den är så jävla hojkåt så det finns inte). Jag vet ingen bra egenskap haha

Grattis till att du fick iväg hojen iallfall!
Kommer du köpa ny nu i höst?

Hade tänkt spara det till våren.. men vetefan om jag kommer klara det. Hojsug gentemot ekonomiskt tänkande :) Aja.. utan kort kan jag ändå inte köra i höst, men hittar jag en bra hoj till bra pris så..

Är det samma hoj som förut du ska kolla på?

ladbol skrev:
2390571 OBS FÖLJANDE INNEHÅLL KAN UPPFATTAS SOM STÖTANDE
(Följande har skrivits av en karl)

Hur jävla viktigt kan det vara då?:confused: Låter juh tok fjantigt:7peta .

....

Wta f...:skrämd Hur kan du ha fru å barn du är juh bara ett år äldre än mig. Är det inte åldersgräns 40 för att gifta sig och skaffa barn:nicka

:fyllisar :D Det är ju tufft att man kan ha (annorlunda) one-nights som familjefar också iof ;)

:pannkyss Cervantes!

Last edited:

ladbol

Gick med
23 Aug 2005
Hoj
Idiotiskt!

njelger skrev:
2389922 I ärlighetens namn är det inte någon störe skillnad på babysim och din (inte fullt så snabba) grupp. Det enda som saknas i bassängen är nån som äter 1 kg glass. :arsele

:hördu Spar din tid! Babyn:rullandeu kommer inte lära sig simma förrän typ 5 års ålder än då:fakta .!

Mumms klår å bacill Glass taste of the Year:rolleyes:

Last edited:

ladbol

Gick med
23 Aug 2005
Hoj
Javisst serru!

MacRabbit skrev:
2390582 Hade tänkt spara det till våren.. men vetefan om jag kommer klara det. Hojsug gentemot ekonomiskt tänkande :) Aja.. utan kort kan jag ändå inte köra i höst, men hittar jag en bra hoj till bra pris så..

Är det samma hoj som förut du ska kolla på?

:fyllisar :D Det är ju tufft att man kan ha (annorlunda) one-nights som familjefar också iof ;)

:pannkyss Cervantes!

Hmm, hur tighta:kiss är Cervantes och du igentligen ?:rofl

Japp den samme! Om nån vill med på en Road tripp imorgon till skövde så hojta till!

Vi kan leka roliga lekar som, Räkna bilar, måla, Börja berätta en historia leken mm.!:tummenupp

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras