Kapten Blåskägg
Ny medlem
Lord Adrian skrev:2387531Bäste Bror! Tack för ditt stöd i min svåra stund. Jag blev, som synes, tvungen att styrka mig med en slurk vigvatten för att orka läsa igenom tråden.
Haha, krökar du nu igen?
Lord Adrian skrev:2387531Bäste Bror! Tack för ditt stöd i min svåra stund. Jag blev, som synes, tvungen att styrka mig med en slurk vigvatten för att orka läsa igenom tråden.
Jag skulle dra dit egentligen.. Men så lyckades jag över förväntan i plugget, så jag har chanser att klara provet på måndag om jag pluggar i helgen.. Så just nu försöker ja komma på hur jag ska kunna försvinna några timmar på söndag för att medverka på åkningen söder om stan.. Skippa SSRC är ett steg..Milla skrev:2387564måste jobba och kan inte va min dejt imorgon. . Nån annan som ska dit?
Program finns här: www.ssrc.se
Kapten Blåskägg skrev:2387552
Jag dör fan
Ditt lilla luuuuuuuuuuuder, satan vad du ska få äta upp det där
I'm gonna nail your boobs to the ground
Kapten Blåskägg skrev:2387570Haha, krökar du nu igen?
scud skrev:2387578Jag skulle dra dit egentligen.. Men så lyckades jag över förväntan i plugget, så jag har chanser att klara provet på måndag om jag pluggar i helgen.. Så just nu försöker ja komma på hur jag ska kunna försvinna några timmar på söndag för att medverka på åkningen söder om stan.. Skippa SSRC är ett steg..
Milla skrev:2387592Ska jag tolka det som att du hellre pluggar än går på dejt med mig?
scud skrev:2387598
Jörgen Karlsson skrev:2387551Det känns tryggt att se. Jag hyllar också vattnet. Nu ska jag ta mig en tur ut på böljan för att fly köttets lustar, stadens frestelser och skörlevnad.
Eller som jag brukar säga innan losskastning: Hellre en sjörövare med livrem än en rövskövlare med rivlem!
/Eder trogne lärjunge
Milla skrev:2387606Det är förståligt kiddo, så det e lugnt
Nursey skrev:2387584I dont like it THAT rough
[/COLOR]
Jörgen Karlsson skrev:2387551Det känns tryggt att se. Jag hyllar också vattnet. Nu ska jag ta mig en tur ut på böljan för att fly köttets lustar, stadens frestelser och skörlevnad.
Eller som jag brukar säga innan losskastning: Hellre en sjörövare med livrem än en rövskövlare med rivlem!
/Eder trogne lärjunge
scud skrev:2387480Får göra en poll där de som är "stängda" kan rösta
Aldrig provat
Milla skrev:2387512Jag har aldrig bakat bullar, förutom med mamma när man va liten...Dessutom har jag inget kök ju....
Kapten Blåskägg skrev:2387637
Haha, den är så jeffla skön den där.....rövskövlaren alltså
Vad nu, värsta påhoppet...Snail_shell skrev:2387728Då är det väl dags!!
Du skulle göra dig bra bredvid D1ice..
Milla skrev:2387512Jag har aldrig bakat bullar, förutom med mamma när man va liten...Dessutom har jag inget kök ju....
Jörgen Karlsson skrev:2387551Hellre en sjörövare med livrem än en rövskövlare med rivlem!
/Eder trogne lärjunge
Milla skrev:2387564måste jobba och kan inte va min dejt imorgon. . Nån annan som ska dit?
Program finns här: www.ssrc.se
Snail_shell skrev:2387728Då är det väl dags!!
Du skulle göra dig bra bredvid D1ice..
scud skrev:2387740Vad nu, värsta påhoppet...
Jörgen Karlsson skrev:2383586Min bäste herre, meka med din hoj och spamma mindre
Snail_shell skrev:2387728Då är det väl dags!!
d1ce skrev:2388002text...
Cervantes skrev:2388028Blir det till att hitta en bönpall för dig med på onsdag eller?
d1ce skrev:2388031Hehe, u wish (iof skulle kapten kunna få visa vad besten går för, men jag misstänker att man ligger långt ner i urvalet om vem som får pallplatsen )... Hon SKA gå senast på söndag, då ska hon plågas extra hårt för det hon utsatte mig för!
-@
Nursey skrev:2387584I dont like it THAT rough
skall man vara snäll mot för dom bestämmer... Eller nästan iallafall...
bikerwoman skrev:2388073WORD!!
Jaha nu var man med egen lägenhet då
Inflyttningsfest i november!
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|