SH.com Grupp/Onsdagskörning Sthlm 060816

Status
Ej öppen för fler svar.

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
scud skrev:
2387210 Jo, såklart det är roligare att va två..
Ringer nästa gång den ska tvättas :tummenupp
Jaha, så ni dealar runt mitt tfnnr bakom min rygg? Hrmf!
Har du bara en pall så ska världens bästa karlsson komma och titta på, äta godis och påpeka alla ställen där lillebror inte gnott ordentligt! :hihi

scud

meldeM
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
HYM 1100S
Jörgen Karlsson skrev:
2387250 Jaha, så ni dealar runt mitt tfnnr bakom min rygg? Hrmf!
Har du bara en pall så ska världens bästa karlsson komma och titta på, äta godis och påpeka alla ställen där lillebror inte gnott ordentligt! :hihi
Nää, jag har inte ditt nummer.. men går säkert/kanska att hitta..
Jorå, nån pall ska jag nog ha.. Drickaback brukar ju duga annars..

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Nogger skrev:
2387244 Japp den går sååååå bra nu :tummenupp Eftersom du och jag inte har träffats IRL så måste jag tyvärr meddela att han och jag är lika knäppa.... :hoppa Vi busar ibland uppe i roslagen i Lugnt tempo..:D
Lite :felämne men men....

Haha! Ja jag har förstått det! Har bollat lite av vägarna vi kört på onsdagskörningarna med honom och förstått att han kan varenda krok däruppe! Jag har bara åkt med Tom 1 gång i år, det har varit så mycket grejer han har gjort på hojen i år. Tror ibland att han har kört fler mil i bromsbänk än på vägarna i år.

Men han har berättat om era körningar, vore kul att åka tillsammans. Om jag nu hänger med. Vi kanske kan vara med på en onsdagskörning hela gänget. Annars kan vi ju köra ett mellanspel. Om jag nu hänger på er två! :)

scud

meldeM
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
HYM 1100S
bikerwoman skrev:
2387260 och vem fuckade inlägget? ;) Jävla KB! Så skrev jag ju inte riktigt vill jag minnas......
Inte så svårt att "trixxa" när man kan ändra själv vad som ska citeras.. :tuttar

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
bikerwoman skrev:
2387260 och vem trixade det med inlägget? ;) Jävla moderator! Så skrev jag ju inte riktigt vill jag minnas......
Seså! Passa på att fulcitera KB nu när han är utloggad!! ;)

scud skrev:
2387299 Nämen.. du vi kanske kan fortsätta med detta via PM, eller över en fika? :tuttar :tuttar
Apapap, det är ju jag som är hushomo här på SH! :)
Vad ska jag nu hitta på för att sticka ut! :va

Last edited:

amullo

Italiensk Allroad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MTS1200s
Jörgen Karlsson skrev:
2387186 How could you guess! :hihi
Det är roligt att meka med Tom (när han behöver två händer till), han har koll!
Hans motor går ngt osannolikt nu! :)
/J

Jo, den saken är säker.

Tom hjälpte mig med mina kammar i våras och hojen går bra mycket bättre i mellanregistret nu än tidigare.. Bara mappning kvar (bara o bara..).

Men iallafall.. Jag och en polare drar norrut vid 18:00 tiden typ. du är välkommen att hänga på.

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Kapten Blåskägg skrev:
2386370 Öh, Anna Lena..jag erkänner här och nu att jag bara köpte Gixxern för att jag skall kunna ragga mer:yoparty :tungan Nu skall jag gå och köpa lite mer Nivea..coz im worth i...eh..fan fel märke..kanske skall prova Clinique istället..det skall vara skonsammare mot den sönderskavda..eh.. huden. Nu måste jag gå o lägga upp en ny Onsdagstråd för denna börjar BALLA ur heelt:tuttar

Kolla BW! Missade du detta inlägget? :tungan

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...