SH.com Grupp/Onsdagskörning Sthlm 060816

Status
Ej öppen för fler svar.

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Tillfällligt utan
MacRabbit skrev:
Tänkte jag inte på Även fast det dras in bara en månad och man inte behöver göra om proven?
Tyvärr är det oavsett tiden.. :huvet

Nursey Vi med fruar blir oerhört poppis av att sitta här halva dygnet och köra andra halva :rolleyes: Meen det är det ju värt!! är ju bara säsong en gång om året :)

MacRabbit

Oskyldig
Gick med
9 Jan 2006
Hoj
CB500F 1978, F650GS 2007
bikerwoman skrev:
2385838 Men SUCK!!! Vem ska jag nu ut och rejsa emot?? Blev du för glasglad efter våra rejs i måndags??

Jag kan ta trampcykeln.. den räcker nog för att spöa din gixxer ;)

Finsk sisu

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Jörgen Karlsson skrev:
2386052Eftersom din driftsäkra Nippon är paj så kan du få åka träpjuck efter sothoran nästa onsdagskörning!:hihi
Jag har varit ute på provtur hela kvällen! :banana

Vi får ta tag i din hoj när du har tid! Inte våldta sönder henne! Pliis!
/J

Hehe, hon ska få sin kvalitetstid, frågan är om det blir ikväll eller imorgon bara :) Jag har bara så svårt att hålla min upphetsning i styr när jag handskas med kvinnor, speciellt de som är lite vassa och har läckra linjer ;)

Well, work sucks :( Vill hem å sova!

Ringer dig endera ikväll eller imorgon Jörgen!

-@

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Alltså idaaaaaag skall jag hålla mig från SH HELA dagen (för att se om jag kan..jag ÄR inte beroende *gungar framochtillbaka*)..*skakar o svettas redan...måste nog ta lite datorantabus* men jag ville bara säga: ha en trevlig dag allihopa :krama

Last edited by a moderator:

tuppjuck

Lagom är för lite!
Gick med
25 Jul 2005
Hoj
Radfyror o V-twin.
Lord Adrian skrev:
2385795 Jag ska be att få påpeka att den adliga köksingången är i oklanderligt skick!:arsele :hihi

Det säger väl inget om hur välanvänd den är :brynad

Den kanske är renoverad till originalskick? :D

njelger skrev:
2385829 Skulle bara påpeka att runt 18 svenska tid stod jag på flygplatsen i philadelphia och blev informerad att jag var där en dag sent och jag var välkommen att köpa nya biljetter hem för $3000... :yoparty

Fifan vad surt :mad: :pannkyss

Last edited:

userland

Onion boy!
Gick med
3 Aug 2006
Hoj
XR650R SM -02
Cervantes skrev:
2385350 Det sura med att tappa lappen är ju att man hamnar på 0 ang körkorts år när man ska skaffa försäkring.. :huvet

Detta skulle jag kolla upp mycket noga med flera myndigheter/myndighetspersoner.

Vad gäller de datum så står på baksidan av körkortet har jag sett båda varianterna (original datum och det datum man fick tillbaka kortet). Det sista jag hörde var att det skall stå original datum och jag tar det inte för helt osannolikt att det är dessa datum som försäkringsbolagen ser. Det skall även gå att reklamera om man fått det datum som man fick tillbaka kortet.

Milka

äger bönpallen
Gick med
12 Aug 2006
Hoj
K6
Nursey skrev:
2382891 1..jag har alltid undrat varför alla tjejer som sitter bakpå sporthojskillar ser så tuffa/bistra/allvarliga ut...ikväll upptäckte jag varför. Inget ont mot chaffisen..det var inte hans fel..men det ÄR FAN INTE BEKVÄMT att åka bakpå sporthoj. Inte så konstigt att brudarna stapplar runt o ser ut som 7 svåra år. Jag kör själv vilken dag som helst. att jag sedan inte är fjäderlätt hjälper ju inte eherm...
Men all heder åt KB som riskerade fjädringen för mig :tummenupp (mitt försäkringsbolag ringer ditt försäkringsbolag så...:rolleyes: )

Ha, då gick det för långsamt:rolleyes: . Är det bara tillräckligt kurvigt och föraren vrider på ordentligt så finns det ingen bättre hoj att sitta på:yoparty !!

:fakta Kanske några brudar som lider av blygsel? Kanske är dom rädda att känna sig utanför, att enbart räknas som ett bihang och då lägger på sig sådana miner. Säg hej, dom kanske tinar!

Davidk

Guest
Milka skrev:
2386265
Nursey skrev:
2382891 1..jag har alltid undrat varför alla tjejer som sitter bakpå sporthojskillar ser så tuffa/bistra/allvarliga ut...ikväll upptäckte jag varför. Inget ont mot chaffisen..det var inte hans fel..men det ÄR FAN INTE BEKVÄMT att åka bakpå sporthoj. Inte så konstigt att brudarna stapplar runt o ser ut som 7 svåra år. Jag kör själv vilken dag som helst. att jag sedan inte är fjäderlätt hjälper ju inte eherm...
Men all heder åt KB som riskerade fjädringen för mig :tummenupp (mitt försäkringsbolag ringer ditt försäkringsbolag så...:rolleyes: )

Ha, då gick det för långsamt:rolleyes: . Är det bara tillräckligt kurvigt och föraren vrider på ordentligt så finns det ingen bättre hoj att sitta på:yoparty !!

:fakta Kanske några brudar som lider av blygsel? Kanske är dom rädda att känna sig utanför, att enbart räknas som ett bihang och då lägger på sig sådana miner. Säg hej, dom kanske tinar!

Man sitter inte obekvämt på alla hojar bakpå pröva gixxer 600 k5 och en lång förare så sitter du bra och slipper fartvinden :tummenupp

fazerfun

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Jun 2004
Hoj
Ducati 748 SP -97, Honda VTX 1800 -05, Honda CRF 450 R -08
Kapten Blåskägg skrev:
2385523 :skrattaåt :skrattaåt :skrattaåt

Du behöver vård Mackan :hihi

igen? vafan jag kom ju ut nyss....ge mig en chans, jag tar vilken neuroleptika du vill, bara jag slipper elchockerna...:D

tuppjuck

Lagom är för lite!
Gick med
25 Jul 2005
Hoj
Radfyror o V-twin.
fazerfun skrev:
2386303 igen? vafan jag kom ju ut nyss....ge mig en chans, jag tar vilken neuroleptika du vill, bara jag slipper elchockerna...:D

Hörde jag någon som ropade på startkablar och högspänningsbatteri? :tomten

MacRabbit

Oskyldig
Gick med
9 Jan 2006
Hoj
CB500F 1978, F650GS 2007
userland skrev:
2386258 Detta skulle jag kolla upp mycket noga med flera myndigheter/myndighetspersoner.

Vad gäller de datum så står på baksidan av körkortet har jag sett båda varianterna (original datum och det datum man fick tillbaka kortet). Det sista jag hörde var att det skall stå original datum och jag tar det inte för helt osannolikt att det är dessa datum som försäkringsbolagen ser. Det skall även gå att reklamera om man fått det datum som man fick tillbaka kortet.

Låter bra :) Jag väljer att tro på dig och inte tråkmotarden Cervantes ;)

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
userland skrev:
2386258 Detta skulle jag kolla upp mycket noga med flera myndigheter/myndighetspersoner.

Det blir nog svårt att komma undan, försäkringsbolagen jobbar mot länsstyrelsen i dessa frågor och har därför ganska god koll på när körkortet varit återkallat. Dock går det att "förhandla bort" hos en del bolag om man har en bra kontakt.

//KB - svårtartad återfallsförbrytare i ovanstående fråga :)

Milka skrev:

Du porrkossan, nu var det lite posöråka i stan efter rundan det var frågan om :D

Ska du mops-spamma i min tråd så får du fan komma på ons också :tungan

Last edited:

ladbol

Fighters dont quit, quiters don`t fight!
Gick med
23 Aug 2005
Hoj
Yzf 750r-93(SÅLD) GSX-R750-00
Jaja såklart!

Fy för människor, jaha inte sovit ett jävla dugg så klart ställt in mig på att åka hämta hojen, hyra släp, till banken osv. Skulle åkt vid ett men för 20 minuters sen ringer killen och säger att jag inte alls kan komma hämta idag utan på söndag, pga lite olika anledningar.

:huvet Samt att en annan kille är intresserad som fan och ska ringa nu på förmiddagen. Jag fattar ingenting vad behöver man göra för att få köpa hoj nu förtiden? Jag gav det han begärde i annonsen, jag ville göra en snabb affär med kontanter?? Fan mer behöver man göra ? Bah!!!:va

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Retep skrev:
2385928 Nej nej nej Jens.... inte olla nu igen.:hihi

:rofl
Svårt att undvika ibland vet du :hihi

Lord Adrian skrev:
2385933 :tummenupp Antagligen den mening som hörs oftast i det Blåskäggska residenset:arsele

:rofl
Ska kolla med frugan om det stämmer :tummenupp

Nursey skrev:
2386215 Alltså idaaaaaag skall jag hålla mig från SH HELA dagen

Ber att få önska fröken lycka till :hihi

Last edited:

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
ladbol skrev:
2386383 Fy för människor, jaha inte sovit ett jävla dugg så klart ställt in mig på att åka hämta hojen, hyra släp, till banken osv. Skulle åkt vid ett men för 20 minuters sen ringer killen och säger att jag inte alls kan komma hämta idag utan på söndag, pga lite olika anledningar.

:huvet Samt att en annan kille är intresserad som fan och ska ringa nu på förmiddagen. Jag fattar ingenting vad behöver man göra för att få köpa hoj nu förtiden? Jag gav det han begärde i annonsen, jag ville göra en snabb affär med kontanter?? Fan mer behöver man göra ? Bah!!!:va

Polare har samma problem, det är nåt som inte stämmer med folk.
Leta upp en annan om han inte kan bestämma sig :tummenupp

MacRabbit

Oskyldig
Gick med
9 Jan 2006
Hoj
CB500F 1978, F650GS 2007
ladbol skrev:
2386383 Fy för människor, jaha inte sovit ett jävla dugg så klart ställt in mig på att åka hämta hojen, hyra släp, till banken osv. Skulle åkt vid ett men för 20 minuters sen ringer killen och säger att jag inte alls kan komma hämta idag utan på söndag, pga lite olika anledningar.

Kom till pappa ;)

kiwimaddog

Är huvvet dumt får kroppen lida....
Gick med
22 Apr 2005
Hoj
R6´99 R7ed.
ladbol skrev:

Hur mycket ville han ha då? finns ju tonvis med billiga hojar just nu...(känns det som iaf)

ladbol

Fighters dont quit, quiters don`t fight!
Gick med
23 Aug 2005
Hoj
Yzf 750r-93(SÅLD) GSX-R750-00
Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...