Bonnie
Tequila MC
TinaTjejen skrev:2316633Det är nog både damer och herrar som behöver ett och annat här
Göra saker tillsammans kanske, typ åka hoj
TinaTjejen skrev:2316633Det är nog både damer och herrar som behöver ett och annat här
Det finns även tillfälle fylla på soppa då vi brukar stanna en stund vid Statoil i Gottröra.motardnisse skrev:2316650Dåså då klarar jag mig på min lilla 9L tank!
Lilla? Jag har en trimmad förgasartolvhundra och har en 8.5-literstank.motardnisse skrev:2316650Dåså då klarar jag mig på min lilla 9L tank!
Tack för att du lägger ut det!!! Nu blir det laserkontroll där med!! Men de tar väl dig som dundrar först i ledet!Biifer skrev:2316661Det finns även tillfälle fylla på soppa då vi brukar stanna en stund vid Statoil i Gottröra.
Mig hinner de aldrig ifatt!Jörgen Karlsson skrev:2316663
Tack för att du lägger ut det!!! Nu blir det laserkontroll där med!! Men de tar väl dig som dundrar först i ledet!
Kapten Blåskägg skrev:2316671Nu ska jag åka och provköra en riktigt JÄVLA klubba
Vi synes ikväll gott folk
Nämen vaf..nKapten Blåskägg skrev:2316671Nu ska jag åka och provköra en riktigt JÄVLA klubba
Vi synes ikväll gott folk
Det var det inte alls det. det var ju jag. Jag körde om dig innan det fälltetBiifer skrev:2316630Det var jag som låg först!
Bushbabe skrev:2315862Jag kommer å tokvarvar på min Yammo a å raggar mekaniker till denna
Jörgen Karlsson skrev:Du får inte lämna mig! Jag blir ju snart enda luftkylda hojen kvar på turen!. Jag ska bygga en större motor i vinter som hämnd och du konverterar! Fortsätt köra ifrån dem på loket istället!!
/J
Anderzzon skrev:2316708Nu är de inte lång tid kvar gott folk!
Hoppas man hittar DireCt så man kan trycka en börger innan avfärd
motardnisse skrev:2316726Går inte att missa, Den enda rondellen som ligger ovanför E4 mellan Uppsala och Stockholm!!
Bara att svänga av så kommer du garanterat se Donken som ligger mittemot Ok!
Vad härligt!!! Det finns tre saker jag inte kommer att prova igen: varma supar, plastbåtar och vattenkylda hojarNursey skrev:2316720Nähäää..jag är luftkyld baby
Kapten Blåskägg skrev:2316291Nej, man är hyggligt sugen för att uttrycka sig lite milt
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|