SH.com Grupp/Onskörning 060719

bikerwoman

Bannad
Gick med
30 Sep 2003
Hoj
Gixxer 750- 08, sprillans ny! blå/vit
Nursey skrev:
2315111 Men du..vi är bra ändå :krama

ABSOLUT! Jag är bra på ALLT annat utom lokalsinne.... Men vad gör det, vi har ju oftast ett gäng män som ligger före oss ändå och visar vart vi ska;)
E ju bara att plocka fram sin kvinnlighet, se lite lagom förvirrade ut så får man alltid en hjälpande hand :tummenupp :hihi

d1ce skrev:
2315118 Jag är formbar, jag är den du vill att jag ska vara :öga ;)

-@ndreas

HAHAHAHAHAHA! Ok, kör bredvid mig i morrn så ska jag "forma" dig lite;)

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Så var det klart med kexen från U-la. Ullis, Lotta, TinaTjejen & tre mindre så kallade Uppsalakex dyker upp.
Har även fått med mej ett riktigt Ballerina från Håbo-Tibble. :tummenupp

Johanjulgran

#25 supermotard
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 450 SMR -07
Ullis skrev:
2315235 Så var det klart med kexen från U-la. Ullis, Lotta, TinaTjejen & tre mindre så kallade Uppsalakex dyker upp.
är någon av dom här kexen singel och ser bra ut?? Då kommer jag garanterat annars e jag lite osäker :)

Johanjulgran

#25 supermotard
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 450 SMR -07
d1ce skrev:
2315252 Vi får bilda kö :tuttar

-@ndreas
Aj fan var du före. men jag är mera lam kött än dig så dom välljer nog mig då :tungan

Bonnie: Det ska jag gära :)

Mr skutt: Hoppas det stämmer annars e uppsala en dålig stad

ladbol

Fighters dont quit, quiters don`t fight!
Gick med
23 Aug 2005
Hoj
Yzf 750r-93(SÅLD) GSX-R750-00
För det är GLASSIGT!

Ullis skrev:
2315235 Så var det klart med kexen från U-la. Ullis, Lotta, TinaTjejen & tre mindre så kallade Uppsalakex dyker upp.

Nyss hemkommen från en singel tur där bl á Lunda industri område genomsöktes då det enl rykten förekommer nån slags civil olydad på 2hjuliga motorfordon där, jag ville självklart som föregångsman vara där och protestera :fatta! . Tyvärr lyckades ingen av uppviglarna spåras (Vart fan håller dom hus ?)

Åkte istället till Arninge industri område där jag lyckades med mina första knäskrap i typ 25/kmh :banana fan va vig man måste vara! Jag har sträckt mig i ljumsken :död (Bra uppvärming till i morrn ) Därefter lyckades jag faktiskt skrappa knät på avfarten till Hägernäs :hördu !

Summa sumarum: fan va det kommer att rinna längs benen på kvinno folket nu när dom ser mina puckar :pussa

Åsen så kan jag juh bjuda på glass också :tuttar (jag gillar stora strutar :slicka )

:felämne Du Nuresey! Woman of mistery fan jobbar du med igentligen? Har fått höra att du jobbar med ekonomi/bokföring sen att du var frisör och nu :nurse

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
ladbol skrev:
:felämne Du Nuresey! Woman of mistery fan jobbar du med igentligen? Har fått höra att du jobbar med ekonomi/bokföring sen att du var frisör och nu :nurse

Jag har tagit karriärpaus :tomten (jag har inte fått iväg papprena för svensk legitimation :tungan ). Så nu jobbar jag för mitt fars firma som råkar vara en frissersalong (vilket jag råkar älska) så vi får se om jag blir en Nursey frisörska/ skönhetsterapeut eller fortsätter med det jag pysslade med på Irland ("bara" Nursey och rota runt i folks bukhålor efter slarviga kirurgers instrument :hihi).

Så nu chefar jag för farsgubben är på semester..så jag gör allt. Sopar, tvättar, klipper ibland, färgar ibland, bokför, lyssnar på kärleksproblem, ger Nursey råd..tja Salong liv helt enkelt :)

Edit jag KAN inte låta bli..johanjulgran..med lam kött kommer du kanske inte så långt?? :rofl

Last edited by a moderator:

Mr Skutt

Hopplöst framtung
Gick med
17 Oct 2004
Hoj
Gsxr 1000
Johanjulgran skrev:
2315363 Aj fan var du före. men jag är mera lam kött än dig så dom välljer nog mig då :tungan

Bonnie: Det ska jag gära :)

Mr skutt: Hoppas det stämmer annars e uppsala en dålig stad

Tänkte mest på Håbo-Tibble :pannkyss

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
Fan grabbar, Ni verkar desperata.

Nu är ju vi väldigt mogna damer som bär spetsunderkläder & stay-up strumpor under våra leathersuits....sånt är väl ändå inget för Er? :hihi

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Ullis skrev:
2315426 Fan grabbar, Ni verkar desperata.

Nu är ju vi väldigt mogna damer som bär spetsunderkläder & stay-up strumpor under våra leathersuits....sånt är väl ändå inget för Er? :hihi

Men Ullis...du skulle ju inte berätta :rolleyes:
Det skulle vi ju ha till vårt pyjamas party efter ju :hihi

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
Nursey skrev:
2315429 Men Ullis...du skulle ju inte berätta :rolleyes:
Det skulle vi ju ha till vårt pyjamas party efter ju :hihi

Å fan, jag trodde de var för badet :va Men ok, ska de va på det viset kan jag ju alltid hoppa i min baddräkt med långa ben :)

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Ullis skrev:
2315426 Fan grabbar, Ni verkar desperata.

Problemet är inte vad jag vill ha, jag är desperat och tar vad jag får, däremot är jag precis vad ni önskar... Du förstår... :wiggle

Och sålänge det inte är övermoget kvittar det... :näsblod

-@ndreas

edit: (eh, fan, ta mig inte på så mkt allvar bara... ) :hihi

Last edited:

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Kapten Blåskägg skrev:
2314934 Kenneth kommer inte leda snabba gruppen utan vill åka långt bak i lugna(medelsnabba menar jag förstås) då han ska åka med sin dotter bakpå, ni får väl slåss lite om den positionen ni tre :)

Katana org kommer också joina nånstans under kvällen, chans till att få se ett riktigt 80-talsjärn inkl skinnställ och vurpollon anno 1982 :yoparty

Vår gode vän Twinsucker dyker också upp under kvällen :tummenupp
Jag och sothoran anmäler oss!

Hon har för övrigt fått en present! Ett nytt spejsat bromshandtag jag köpte av Acke i Tumba idag. Jag satt förtjust och pillade på alla justeringsmöjligheter under kvällens hojtur. Det är så fint!! :kär Höll på att köra av vägen.

Nu kan jag för första gången få alla mina krumma prinskorvsfingrar runt bromshandtaget! :näsblod En ny frihetsgrad i vårt förhållande! Jag kan få stopp på henne!! Det känns så tryggt, att vi för polisutredningen nu iaf kan prestera ett övertygande bromspår fram till hålet i roslagsladan om hon och jag skulle misslyckas i en kurva på onsdagsturen! :crash

Mvh
Jörgen

Last edited:
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...