Nursey
Utan lem
bikerwoman skrev:2315023Vi har mycket gemensamt du och jag, inte bara att vi är sjuksköterskor utan även ett totalt brist på lokalsinne Kul att det finns fler som jag
Jag går vilse i mitt eget kök !!
Men du..vi är bra ändå
bikerwoman skrev:2315023Vi har mycket gemensamt du och jag, inte bara att vi är sjuksköterskor utan även ett totalt brist på lokalsinne Kul att det finns fler som jag
Jag går vilse i mitt eget kök !!
bikerwoman skrev:2315098Låter ju som drömmannen! Synd att du bara är en pöjkvasker
Nursey skrev:2315111Men du..vi är bra ändå
d1ce skrev:2315118Jag är formbar, jag är den du vill att jag ska vara
-@ndreas
bikerwoman skrev:HAHAHAHAHAHA! Ok, kör bredvid mig i morrn så ska jag "forma" dig lite
bikerwoman skrev:2315124HAHAHAHAHAHA! Ok, kör bredvid mig i morrn så ska jag "forma" dig lite
är någon av dom här kexen singel och ser bra ut?? Då kommer jag garanterat annars e jag lite osäkerUllis skrev:2315235Så var det klart med kexen från U-la. Ullis, Lotta, TinaTjejen & tre mindre så kallade Uppsalakex dyker upp.
Har även fått med mej ett riktigt Ballerina från Håbo-Tibble.
Johanjulgran skrev:2315248är någon av dom här kexen singel och ser bra ut?? Då kommer jag garanterat annars e jag lite osäker
Johanjulgran skrev:2315248är någon av dom här kexen singel
Johanjulgran skrev:2315248är någon av dom här kexen singel och ser bra ut?? Då kommer jag garanterat annars e jag lite osäker
Aj fan var du före. men jag är mera lam kött än dig så dom välljer nog mig dåd1ce skrev:2315252Vi får bilda kö
-@ndreas
Ullis skrev:2315235Så var det klart med kexen från U-la. Ullis, Lotta, TinaTjejen & tre mindre så kallade Uppsalakex dyker upp.
Har även fått med mej ett riktigt Ballerina från Håbo-Tibble.
ladbol skrev:Du Nuresey! Woman of mistery fan jobbar du med igentligen? Har fått höra att du jobbar med ekonomi/bokföring sen att du var frisör och nu
Johanjulgran skrev:2315363Aj fan var du före. men jag är mera lam kött än dig så dom välljer nog mig då
Bonnie: Det ska jag gära
Mr skutt: Hoppas det stämmer annars e uppsala en dålig stad
Ullis skrev:2315426Fan grabbar, Ni verkar desperata.
Nu är ju vi väldigt mogna damer som bär spetsunderkläder & stay-up strumpor under våra leathersuits....sånt är väl ändå inget för Er?
Nursey skrev:2315429Men Ullis...du skulle ju inte berätta
Det skulle vi ju ha till vårt pyjamas party efter ju
Ullis skrev:2315426Fan grabbar, Ni verkar desperata.
Nu är ju vi väldigt mogna damer som bär spetsunderkläder & stay-up strumpor under våra leathersuits....sånt är väl ändå inget för Er?
Jag och sothoran anmäler oss!Kapten Blåskägg skrev:2314934Kenneth kommer inte leda snabba gruppen utan vill åka långt bak i lugna(medelsnabba menar jag förstås) då han ska åka med sin dotter bakpå, ni får väl slåss lite om den positionen ni tre
Katana org kommer också joina nånstans under kvällen, chans till att få se ett riktigt 80-talsjärn inkl skinnställ och vurpollon anno 1982
Vår gode vän Twinsucker dyker också upp under kvällen
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |