Jörgen Karlsson skrev:2315578Jag och sothoran anmäler oss!
Mvh
Jörgen
Jag blir på bra humör varje gång jag ser eller hör det där smeknamnet...Sothoran...det är så...så...vackert.:tår
Akta ladorna...
Mvh
Jörgen
Johanjulgran skrev:2315248är någon av dom här kexen singel och ser bra ut?? Då kommer jag garanterat annars e jag lite osäker
Hon har för övrigt fått en present! Ett nytt spejsat bromshandtag jag köpte av Acke i Tumba idag. Jag satt förtjust och pillade på alla justeringsmöjligheter under kvällens hojtur. Det är så fint!! Höll på att köra av vägen.
Nu kan jag för första gången få alla mina krumma prinskorvsfingrar runt bromshandtaget! En ny frihetsgrad i vårt förhållande! Jag kan få stopp på henne!! Det känns så tryggt, att vi för polisutredningen nu iaf kan prestera ett övertygande bromspår fram till hålet i roslagsladan om hon och jag skulle misslyckas i en kurva på onsdagsturen!
Mvh
Jörgen
Lotta skrev:2315719Nej vi ser ut som trafikolyckor hela högen, lika bra du stannar hemma!!
bikerwoman skrev:2315751På moderna motorcyklar är det standard med justerbara bromshandtag, man behöver inte köpa till dem extra
Johan är ju ingen Don Juan själv precis så jag tror nog vi duger åt honom
Lotta skrev:2315760Räkna inte in mig i den här dansen...
Jag undrar oxå hur det är med tempo i dom olika gruppernamotardnisse skrev:2315757Hur snabbt kör den långsamma gruppen? Har inge lust med högfartrepor a,la 200+. Min vill väl gå lagstagda 110 och lite mer!
Kom till Kinnekulle så ska du få se på ett å annatKapten Blåskägg skrev:2314286
Ta och ring "Upp till 13" nu och önska Boten Anna
Jag steka er som h-e på Bogan
Affe_R1 skrev:2315776Jag undrar oxå hur det är med tempo i dom olika grupperna
Jag vill ju ha lite fart när man gungar fram på kurvig väg,
men dessa +200 körningar är lika roligt som att se färg torka
Jag möter upp Dr Bike vid JET vid 17.30-tiden, om ni inte vill åka själva alltsåMr Skutt skrev:2314717Jag å en till från Kungl. Bålsta kommer i morgon. De här kan man ju bara inte missa.
Nej men va fan säger du?Ullis skrev:2315426Fan grabbar, Ni verkar desperata.
Nu är ju vi väldigt mogna damer som bär spetsunderkläder & stay-up strumpor under våra leathersuits....sånt är väl ändå inget för Er?
Tack för svaretAnderzzon skrev:2315798Bara för att de framför kör jetteschnappt så behöver man inte göra det själv, utan man kör innom sina begränsningar...
Så har jag fattat det, sen behöver man kanske inte åka i grupp 1 om man är newbe lr vill åka mindre fort
Så tror jag det är iaf
Kapten vad säger du?
Affe_R1 skrev:2315811Tack för svaret
Jag ska formulera min fråga bättre:
Jag vill inte ha "lillasnigel tempo" när det svänger
och jag vill inte heller ligga +200 så fort det blir lite rakt.
Vilken grupp ska man då välja
Äsch jag får se vilken grupp det blir....
Rundningsmärke skrev:231518218.30 i Upplands-Väsby funkar inte med två blöjbarn, när beräknar ni att vara vid Gottröra?
/A
d1ce skrev:2315102Du hade inte och skulle inte eller vad sa tina?!
-@ndreas
Ullis skrev:2315235Så var det klart med kexen från U-la. Ullis, Lotta, TinaTjejen & tre mindre så kallade Uppsalakex dyker upp.
Har även fått med mej ett riktigt Ballerina från Håbo-Tibble.
Johanjulgran skrev:2315248är någon av dom här kexen singel och ser bra ut?? Då kommer jag garanterat annars e jag lite osäker
Ullis skrev:2315426
Nu är ju vi väldigt mogna damer som bär spetsunderkläder & stay-up strumpor under våra leathersuits....sånt är väl ändå inget för Er?
bikerwoman skrev:2315751
Johan är ju ingen Don Juan själv precis så jag tror nog vi duger åt honom
motardnisse skrev:2315757Hur snabbt kör den långsamma gruppen? Har inge lust med högfartrepor a,la 200+. Min vill väl gå lagstagda 110 och lite mer!
Kommer komma hem idag från en liten tur i gävle, så kanske man är lite fit for fight för en liten tur i lagom tempo
TinaTjejen skrev:2315799Jag möter upp Dr Bike vid JET vid 17.30-tiden, om ni inte vill åka själva alltså
TinaTjejen skrev:2315799Näck is the only way
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|