SH-ett forum av kvalitet :)

Bj

on the road again....
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
såld
När man är lite trött sådär nångång ibland och tycker att folk kommer med onödiga inlägg och diverse annat "trams" ibland här på SH så är det bara att tänka på att vissa har det MYCKET värre.

http://www.bike.se/forum/thread.php?t=15085

Bikes forum är väl i och för sig inte känt för att vara bäst i världen men i.a.f. LITE moderering skadar ju inte.

Kay

#15 - O'Kay racing!
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Firestorm
Fyfan vad jobbigt att läsa på deras forum... Helt... opersonligt utan färg o avatarer :tungan

nikke

tror ibland inte sina öron :o)
Gick med
5 Dec 2003
Hoj
fd vmax98 160 kusar, nu honda cbr 600f (99a)
vilka idioter det finns, killen är helt osann!!

stony

Yes!! Nu ännu drygare
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Sålda
Yeah!!! mer testo!!! hahaha :lol

Han var nog lite arg tror jag, Annars är det inte dåligt att hoppa upp direkt efter att man blivit påkörd bakifrån och börja slå på bilen, Jag hade nog legat kvar på marken en stund och klagat på smärtor :)

Mastah

Ny medlem
Gick med
5 Feb 2004
Hoj
Kawasaki kdx- 91
Bj skrev:
När man är lite trött sådär nångång ibland och tycker att folk kommer med onödiga inlägg och diverse annat "trams" ibland här på SH så är det bara att tänka på att vissa har det MYCKET värre.

http://www.bike.se/forum/thread.php?t=15085

Bikes forum är väl i och för sig inte känt för att vara bäst i världen men i.a.f. LITE moderering skadar ju inte.

HAHAHA skön kommentar tog lite lungt o sansat genom att slå 3 bucklor på huven...

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
Den direkta reaktionen är väl inte helt konstig, klart man blir arg.

stony

Yes!! Nu ännu drygare
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Sålda
1. UrbanTiger
2. Solid snake
3. Itacha75
4. Stony (aldrig använt bike.se)
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Gick med
16 Sep 2003
Hoj
Kawasaki GPX600R
mer fjollit att böla om deras sida who cares ? + jag hade reaggerat precis som den killen jävla apor i trafiken :fatta!

Skitskraj Mike

Ny medlem
Gick med
14 Sep 2003
Hoj
GSX-R 1000k4
forumet på bike är väl kanske inte högsta klass, långt därifrån men där finns ju mycke recentioner om diversa hojar, uttrusting mm o de e bra de iaf, så en totalt bojkott från min sida är inte möjlig..
Att sen snubben blev arg har jag helt o håller förståelse för, handen på hjärtat grabbar, om ni nu inte gjorde er allt för illa o kanske hade en LIIITE BARA lite dålig dag skulle ni inte reagera som den här snubben gjorde? ja vet jag skulle.. :yoparty

Bj

on the road again....
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
såld
Kawa_GPX600R skrev:
mer fjollit att böla om deras sida who cares ? + jag hade reaggerat precis som den killen jävla apor i trafiken :fatta!

He,he.....
Ganska ironiskt då jag i första hand inte slog ned på hans första reaktion (även om jag inte gjort likadant, långt därifrån till och med) utan sättet han behandlar folk på forumet för att de har en annan åsikt.
Första inlägget är inte problemet, men du läste kanske bara det?
Tråden skrev jag för att det är sådär det ser ut på bike.se tyvärr.
Finns säkert mycket nyttig kunskap där men det hamnar alltid i skuggan av RIKTIGA idiotinlägg.

Sen att du precis gjorde samma sak är en annan femma.

Bj

on the road again....
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
såld
G.S.G.G. skrev:
forumet på bike är väl kanske inte högsta klass, långt därifrån men där finns ju mycke recentioner om diversa hojar, uttrusting mm o de e bra de iaf, så en totalt bojkott från min sida är inte möjlig..
Att sen snubben blev arg har jag helt o håller förståelse för, handen på hjärtat grabbar, om ni nu inte gjorde er allt för illa o kanske hade en LIIITE BARA lite dålig dag skulle ni inte reagera som den här snubben gjorde? ja vet jag skulle.. :yoparty

Som sagt den omedelbara reaktionen är väl förståelig, men det är de andra inläggen som är så onödiga, och som gör bike.se till en parodi enligt mig.

Last edited:
Gick med
16 Sep 2003
Hoj
Kawasaki GPX600R
Bj skrev:
Som sagt den omedelbara reaktionen är väl förståelig, men det är de andra inläggen som är så onödiga, och som gör bike.se till en prodi enligt mig.

bike = Poliser ? jävla böle pellar som bölar på allt och alla jävla nötter nästan alla iallfall

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept