Rockmorsan
Långsamtgående fordon
Hmmmm.... allt för mycket hår så det får väll bli spritpenna på och urringat då iställetdom som vägrat köpa en sådan tröja då? namntags/spritpenna i nacken för dem eller?
Hmmmm.... allt för mycket hår så det får väll bli spritpenna på och urringat då iställetdom som vägrat köpa en sådan tröja då? namntags/spritpenna i nacken för dem eller?
Ja, OCH hjälm!
Hmmmm.... allt för mycket hår så det får väll bli spritpenna på och urringat då istället
Peter 1980. Du har ju sagt att du e kär i PippiT.... Hur ska du ha det???
Här är en bild på mig från förra sh festen.
Men inte fan fick man ligga då
Här har man varit borta i månader och får veta att Pia sitter och pratar om en...jag börjar tro att det är du som är kär i mig Pia....ERKÄNN!!!!!
Eye see...
Om något långt, långhårigt drägg vinglar in och ser bortkommen ut är det iaf jag.
Ska alla ha söta små namnbrickor med sina nicks?
Det är väl bara att alla kommer i sina sporthojströjor?
Lång, långhårigt drägg.... Såna brukar ju ja gilla.. Hoppas det är E-Type
Äsch, har aldrigt varit några problem förr. Är ju en bra öppningsreplik: Är du oxå här för SH-festen?
Äger för övrigt ingen SH-tröja. Den är för dåligt urringad
Hehe, joh, min SH-tröja hade jag på mig när jag la hojen i somras, så den är lite överdrivet välventilerad. Eller man kanske ska försöka starta en ny trend... Asfaltsporrigt chic
Okey då Pippi ja de e väl så då... Men säg i gen till någon.. De e en hemlis!!!!
Den är för dåligt urringad
Det där har jag också varit med om. Man klär upp sig så fint man bara kan, sen glömmer man gylfen. Så jäkla hard to get alla här i sthlm tycker ja.
Jobbit
Äh, skärp dig nu gubbe. Om du skall gå på SH-fest så kommer jag med!
Börjar det bli hängigt?
Äsch! Han ska till mig i Botkyrka. Då bikerchick banga på en stor varmkorv så drog jürgen ett pm o sa att han ställer upp som jourhavande vän
Äsch! Han ska till mig i Botkyrka. Då bikerchick banga på en stor varmkorv så drog jürgen ett pm o sa att han ställer upp som jourhavande vän
har du värmt upp din lilla princskorv?
Äh, skärp dig nu gubbe. Om du skall gå på SH-fest så kommer jag med!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|