SH- fest 12 november!

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Last edited:

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Kan nån fixa en tröja åt mig???

babyface_funny_social_networking_parody_tshirt-p235320618571281215z7syv_152.jpg

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Här är en bild på mig från förra sh festen.
Men inte fan fick man ligga då :gråta

Det där har jag också varit med om. Man klär upp sig så fint man bara kan, sen glömmer man gylfen. Så jäkla hard to get alla här i sthlm tycker ja.
Jobbit :gnissla

PiaB

Ny medlem
Gick med
8 Apr 2009
Hoj
Honda VTR 1000 2006, Såld Yamaha YZF 1000R ThunderAce,
Här har man varit borta i månader och får veta att Pia sitter och pratar om en...jag börjar tro att det är du som är kär i mig Pia....ERKÄNN!!!!!:krama

Okey då Pippi ja de e väl så då... Men säg i gen till någon.. De e en hemlis!!!!

Eye see...
Om något långt, långhårigt drägg vinglar in och ser bortkommen ut är det iaf jag.

Lång, långhårigt drägg.... Såna brukar ju ja gilla.. Hoppas:tuttar det är E-Type

Last edited:

MaudF

Liten, grön o elak!
Gick med
4 Jul 2009
Hoj
Kawasaki er-6f ABS -08, ZX6-RR -05, Ninja 650 2019

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Lång, långhårigt drägg.... Såna brukar ju ja gilla.. Hoppas:tuttar det är E-Type

Hehe, jag är 1 cm kortare än E Type, men väger garanterat 30 kg mer. >.<

Äsch, har aldrigt varit några problem förr. Är ju en bra öppningsreplik: Är du oxå här för SH-festen?

Äger för övrigt ingen SH-tröja. Den är för dåligt urringad :tuttar :D

Hehe, joh, min SH-tröja hade jag på mig när jag la hojen i somras, så den är lite överdrivet välventilerad. Eller man kanske ska försöka starta en ny trend... Asfaltsporrigt chic

Last edited:

Tomas Lofterud

Avdankad murvel
Gick med
23 Jun 2005
Hoj
Triumph Sprint 900 -98, Honda Transalp -99, Yamaha FZ1 -07, Triumph Bonneville -65, Yamaha XT660R 2007
Det där har jag också varit med om. Man klär upp sig så fint man bara kan, sen glömmer man gylfen. Så jäkla hard to get alla här i sthlm tycker ja.
Jobbit :gnissla

Äh, skärp dig nu gubbe. :va Om du skall gå på SH-fest så kommer jag med!:yoparty

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
Äsch! Han ska till mig i Botkyrka. Då bikerchick banga på en stor varmkorv så drog jürgen ett pm o sa att han ställer upp som jourhavande vän:tummenupp

Pliiis! Orkar nog inte med en till "förfest" hos dig :kryckor

Först leka med din precious porsche http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=242853
i pojkrummet tills grannarna klagar

918spyderkidscar.jpg

Sen klängande i mina armar och tjat om äppelpaj http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=5375516#post5375516 tills örena blör. När man sen ger vika och visar hur man gör en äppelpaj så sitter du trollbunden och okontaktbar och fascinerat stirrar in genom ugnsluckan i 40 minuter ända tills den är klar.... :ätapiller

har du värmt upp din lilla princskorv?:tummenupp

Ja han har onekligen en rätt unik tooling har jag hört, samma längd/bredd-förhållande som en snusdosa :gnissla

Äh, skärp dig nu gubbe. :va Om du skall gå på SH-fest så kommer jag med!:yoparty

Skulle ut och åka båt tidigt på söndag. Men har lyckats göra mig fri från det idag. Så det är möjligt att jag dyker upp, vore ju kul att surra lite.
Då slipper jag ju dessutom sitta vid barnbordet och få alkoläsk på kläderna!

Last edited:
Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...