SH- fest 12 november!

Tomas Lofterud

Avdankad murvel
Gick med
23 Jun 2005
Hoj
Triumph Sprint 900 -98, Honda Transalp -99, Yamaha FZ1 -07, Triumph Bonneville -65, Yamaha XT660R 2007
Pliiis! Orkar nog inte med en till "förfest" hos dig :kryckor

Först leka med din precious porsche http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=242853
i pojkrummet tills grannarna klagar

918spyderkidscar.jpg

Sen klängande i mina armar och tjat om äppelpaj http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=5375516#post5375516 tills örena blör. När man sen för hundrade gången visar hur man gör så sitter du trollbunden, okontaktbar och helt absorberad och stirrar in genom ugnsluckan i 40 minuter ända tills den är klar. :ätapiller

Ja han har onekligen en rätt unik tooling har jag hört, samma längd/bredd-förhållande som en snusdosa :gnissla

Skulle ut och åka båt tidigt på söndag. Men har lyckats göra mig fri från det idag. Så det är möjligt att jag dyker upp, vore ju kul att surra lite.
Då slipper jag ju dessutom sitta vid barnbordet och få alkoläsk på kläderna!

Näää, för vi riktiga män dricker ju bara dålig Grappa!:banana

Larzon

Ny medlem
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
RD 500,2st RD350,SV 650,RG 500 motor+RS 250,Aprilia RSV 1000 Factory
Thomas! Vi kan dricka ond saft i baren!!

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Last edited:

Tomas Lofterud

Avdankad murvel
Gick med
23 Jun 2005
Hoj
Triumph Sprint 900 -98, Honda Transalp -99, Yamaha FZ1 -07, Triumph Bonneville -65, Yamaha XT660R 2007
Thomas! Vi kan dricka ond saft i baren!!

Grappa ÄR ond saft! Ska bara fixa min förkylning, så får vi se om vi ses imorrn.:öl:öl
(Ja, jag vet...lam bortförklaring men är fanimig rätt risig. Men sitter å drar i mig grappa nu för å bli frisk så jag kan dricka imorrn så jag kan va sjuk på söndag. Eller hure nu va...):va

Ta med min laddklämma om du kan, kan vara bra att sätta i näsan på elaka barn.

Uhuhu, smakar ju som 100LL

Se ovan!:D

Last edited:

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Grappa ÄR ond saft! Ska bara fixa min förkylning, så får vi se om vi ses imorrn.:öl:öl
(Ja, jag vet...lam bortförklaring men är fanimig rätt risig. Men sitter å drar i mig grappa nu för å bli frisk så jag kan dricka imorrn så jag kan va sjuk på söndag. Eller hure nu va...):va

Se ovan!:D

Ok
Får ta med mig en stötstång som sugrör, det borde få bort den mest desmodromiska bismaken

Larzon

Ny medlem
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
RD 500,2st RD350,SV 650,RG 500 motor+RS 250,Aprilia RSV 1000 Factory
Faan..nu måte jag öppna min grappa som jag fick i Italien av en krögare..garanterat hemmakokt!

Last edited:

eviln

Missade apex
Gick med
10 Aug 2009
Hoj
Suler Duke 1290 GT 2022
Kommer den här grejen att bli kul eller ska jag ljuga för P-G och säga att jag är förkyld trots att jag lovat att komma?

PiaB

Ny medlem
Gick med
8 Apr 2009
Hoj
Honda VTR 1000 2006, Såld Yamaha YZF 1000R ThunderAce,
har du värmt upp din lilla princskorv?:tummenupp

Det gör det säkert som alla andra 40+:e,förr eller senare hänger grejerna....:D

Ja det är lite trist när grejerna hänger Petet1980, såg det på dig på gymmet sist att peNisse hängde ända ner till knäskålarna...

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
En har hestkuk som når till knäna.... och en annan gäst heter Peter North.
Vaede här för fest:confused:

PiaB

Ny medlem
Gick med
8 Apr 2009
Hoj
Honda VTR 1000 2006, Såld Yamaha YZF 1000R ThunderAce,
En har hestkuk som når till knäna.... och en annan gäst heter Peter North.
Vaede här för fest:confused:

Ja vet, jag känner oxå en olustkänsla.... Det är konstiga typer alltid på de där Sporthojsfesterna.... Överhuvudtaget så är Sporthojsmänniskor lite udda o konstiga typer.... :va

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
Ja vet, jag känner oxå en olustkänsla.... Det är konstiga typer alltid på de där Sporthojsfesterna.... Överhuvudtaget så är Sporthojsmänniskor lite udda o konstiga typer.... :va

Ja jag är glad att jag inte har ngn böjelse för sporthojar. Vilken jäddra flock.

Jag ska sitta i baren och iaktta, notera typisk parningsmusik och hela den biten

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024