SH- fest 12 november!

- Jerker -

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2009
Ort
X
Hoj
Nej
Här startade man upp hojen. Kärlekskrank, ensam och rädd körde jag över stock och sten långt ut i suburbia. En timme på hojen i kyla och höstmörker till en öde servering, bara för att se ca 2 kg konsumerad äppelpaj glatt resa sig på bakbenen och fara hem till pojkrummet på bakhjulet.
:arsele

Fick uppleva detta igår. Tog med spolingen på trevligt konditori. Jag köpte två sorters bakelser av finare sort. Dög det? Nej. Snart satt han där med sin äppelpaj simmande i ett hav av vaniljsoppa.
 

Toffe10

Presidetn No Limit Cruisers
Gick med
14 Apr 2005
Ort
Åland
Hoj
-04 Husaberg 650FE SM-Utrustad
Låter skoj de här :tummenupp Synd att man e på jobb bara o int kan komma :huvet
 

bubblan

Guest
Om jag fattat det hela rätt så kommer det bli vaniljsåsbrottning på partyt? Ellä?
 

Rockmorsan

Långsamtgående fordon
Gick med
28 Aug 2011
Ort
Lilla Peking
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz
Hoppas du inte tror att det ska inträffa, vaniljsåsbrottning alltså. På sin höjd vanligt fylleri och allmänt svineri.
Det blir vad man gör det till, bara att ställa upp för oss sh chicks, allt iförda era naturliga skinnställ förstås :D

Vi gör det vi är bra på! :tummenupp
Counting on that :yoparty

Hah, om någon drar med sig en gyttjebrottningsring och en hutlös mängd vaniljsås ställer jag upp på att vara ett av miffona som brottas i den. ;)
Jag lovar att vara din depåchick och heja på dig :tuttar
 

bubblan

Guest
Svårigheten är att skilja på metaforer och verklighet. Lyckan är när verkligheten överträffar alla metaforer och istället ger ett bestående minne.
 

Rockmorsan

Långsamtgående fordon
Gick med
28 Aug 2011
Ort
Lilla Peking
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz
sporthojsmän ger alltid ett bestående minne och överträffar alltid :tummenupp ses i baren då istället för på golvet bland vaniljsåsen :fyllisar

Svårigheten är att skilja på metaforer och verklighet. Lyckan är när verkligheten överträffar alla metaforer och istället ger ett bestående minne.
 

Soney

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2011
Ort
Handen
Hoj
Hojen på bilden lånade jag den 1/10-2/10-11. Första åket sen jag fick körkortet. Så härlig känsla det var:))
Låter kanon
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top