Incognito
Ny medlem
Finns en bra resturang i Tumba
Robbans pizza lr?
Finns en bra resturang i Tumba
Robbans pizza lr?
Han sumpade sina chanser med Anna i förrgår ...
Om den killen nånsin fått ligga måste det varit Rohypnol inblandat.
Cred till dig Pippi för att du fixar och grejar igen. Vi ses där
Låter trevligt
Låter jävligt skoj. det här ska funderas på
Lite fulsprit o roppar kan till o me få en gammal kärring våt
Vi som är äldre än dig (dvs 20+ ) har ju lärt oss vad kvinnor vill ha.. då behövs inte några preparat för att få igång dem längre!
(men man har ju en bit kvar till Jerkers nivå.. räcker ju med att han kommer in i rummet så går damerna upp i brygga)
Va fan betyder KG, PG?
Å andra sidan uppskattar man sömn mer när man blir gammal så man föredrar att få sova istället.
Vi som är äldre än dig (dvs 20+ ) har ju lärt oss vad kvinnor vill ha.. då behövs inte några preparat för att få igång dem längre!
(men man har ju en bit kvar till Jerkers nivå.. räcker ju med att han kommer in i rummet så går damerna upp i brygga)
Ja, Anna brukar alltid vilja sova istället när jag frågar om vi ska ligga..
Hah! Nu har jag lyckats hitta sovplats med! Ovanligt välplanerat för att vara mig att faktiskt ha nånstans att sova innan jag sätter mig i bilen och åker iväg.
Hah! Nu har jag lyckats hitta sovplats med! Ovanligt välplanerat för att vara mig att faktiskt ha nånstans att sova innan jag sätter mig i bilen och åker iväg.
Nääääääääää..... vadå???? Bokar ni upp liggandet i förväg VARFÖR HAR INGEN SAGT NÅTT ????
Finns bara miffona kvar nu eller vad? Sånt här måste informeras om i regelverket... det är inte lätt att vara ny på sporthoj ju... Tänk på oss nykomlingar som kämpar för att lära oss alla "Ligga" och "borra" och man ligger inte på första daten, men på tredje är det försent och tydligen bokar man liggandet i förväg när det är fester... aaaaaaaahhhhhhh... så mycket att lära
Ligga?
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |