SH- fest 12 november!

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Ort
Stockholm/Tyresö
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Lite fulsprit o roppar kan till o me få en gammal kärring våt ;)

Vi som är äldre än dig (dvs 20+ ) har ju lärt oss vad kvinnor vill ha.. då behövs inte några preparat för att få igång dem längre! :tummenupp

(men man har ju en bit kvar till Jerkers nivå.. räcker ju med att han kommer in i rummet så går damerna upp i brygga)
 
Last edited:

- Jerker -

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2009
Ort
X
Hoj
Nej
Vi som är äldre än dig (dvs 20+ ) har ju lärt oss vad kvinnor vill ha.. då behövs inte några preparat för att få igång dem längre! :tummenupp

(men man har ju en bit kvar till Jerkers nivå.. räcker ju med att han kommer in i rummet så går damerna upp i brygga)

Å andra sidan uppskattar man sömn mer när man blir gammal så man föredrar att få sova istället.
 

Christopher

Bombrepa.se
Gick med
11 Dec 2007
Ort
-
Hoj
BRrrraaaaaaap
Vi som är äldre än dig (dvs 20+ ) har ju lärt oss vad kvinnor vill ha.. då behövs inte några preparat för att få igång dem längre! :tummenupp

(men man har ju en bit kvar till Jerkers nivå.. räcker ju med att han kommer in i rummet så går damerna upp i brygga)

Ja, Anna brukar alltid vilja sova istället när jag frågar om vi ska ligga.. :va

Nu var du motsägelsefull. du kunde ju det där sa du ju! Kanske fråga linkan om lite preparat endå? :tuttar
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Hah! Nu har jag lyckats hitta sovplats med! Ovanligt välplanerat för att vara mig att faktiskt ha nånstans att sova innan jag sätter mig i bilen och åker iväg.
 

Pippi

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Jul 2004
Ort
Tyresö
Hoj
Troll
Hah! Nu har jag lyckats hitta sovplats med! Ovanligt välplanerat för att vara mig att faktiskt ha nånstans att sova innan jag sätter mig i bilen och åker iväg.

Bra jobbat! Fast vem vet med alla dessa ligga förslag så kanske du hamnar på någon helt annan plats än tänkt!
 

Rockmorsan

Långsamtgående fordon
Gick med
28 Aug 2011
Ort
Lilla Peking
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz
Nääääääääää..... vadå???? Bokar ni upp liggandet i förväg :va VARFÖR HAR INGEN SAGT NÅTT :huvet ????

Finns bara miffona kvar nu eller vad? Sånt här måste informeras om i regelverket... det är inte lätt att vara ny på sporthoj ju... Tänk på oss nykomlingar som kämpar för att lära oss alla "Ligga" och "borra" och man ligger inte på första daten, men på tredje är det försent och tydligen bokar man liggandet i förväg när det är fester... aaaaaaaahhhhhhh... så mycket att lära :gnissla



Ligga?

Hah! Nu har jag lyckats hitta sovplats med! Ovanligt välplanerat för att vara mig att faktiskt ha nånstans att sova innan jag sätter mig i bilen och åker iväg.
 

himself

Tjuvjagare
Gick med
29 Sep 2008
Ort
Sollentuna
Hoj
KTM 1290 SuperDuke R
Nääääääääää..... vadå???? Bokar ni upp liggandet i förväg :va VARFÖR HAR INGEN SAGT NÅTT :huvet ????

Finns bara miffona kvar nu eller vad? Sånt här måste informeras om i regelverket... det är inte lätt att vara ny på sporthoj ju... Tänk på oss nykomlingar som kämpar för att lära oss alla "Ligga" och "borra" och man ligger inte på första daten, men på tredje är det försent och tydligen bokar man liggandet i förväg när det är fester... aaaaaaaahhhhhhh... så mycket att lära :gnissla



Ligga?

Håller med. det ska väl ändå vara lika för alla:) ni kan ju inte bestämma ligg innan.
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top