ska man gå denna gång kankse då
Fränt! Gört
ska man gå denna gång kankse då
Tur att det inte var den första April.. då hade man väl fått höra "finurliga" aprilskämt från Jerker hela kvällen gissar jag?
Jag är inte finurlig längre. Numer är jag mest sur. Jag säger som C. Utlovas fint väder så prioriterar jag nog hojkörning framför fest.
Trodde jag va prio 1
Du ska ju åka me!
Fränt! Gört
Jag är inte finurlig längre. Numer är jag mest sur. Jag säger som C. Utlovas fint väder så prioriterar jag nog hojkörning framför fest.
Deffo! Tänkte ha premiär den helgenJag håller tummarna för att det blir jättefint väder på dagen men kallt på kvällen så alla kommer och värmer sig på festen
Jag håller tummarna för att det blir jättefint väder på dagen men kallt på kvällen så alla kommer och värmer sig på festen
Ju fler vi är ju roligare blir det!
Jag håller tummarna för att det blir jättefint väder på dagen men kallt på kvällen så alla kommer och värmer sig på festen
Ju fler vi är ju roligare blir det!
Man ska inte hålla på och prioritera.. "All in" är det enda man behöver tänka på.
Deffo! Tänkte ha premiär den helgen
JAG KOMMER KANSKE SNABBT
Med tanke på könsfördelningen i hojkollektivet så borde du kunna få tips av andra med samma problem.
Med tanke på könsfördelningen i hojkollektivet så borde du kunna få tips av andra med samma problem.
Jag och damen kommer även denna gång
Vi tänkte damma i oss lite plankstek och ett par kannor bira på Hellströms först bara
http://www.hellstromsbar.com/aktuellt/lordagsplankan-1648952
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |