Geggamoja
;5115621 skrev:Ligga är ju bara besvärligt, man blir både kletig och så luktar man illa efter! (Ännu mer än innan)
Så talar bara någon som inte fick ligga
;5115621 skrev:Ligga är ju bara besvärligt, man blir både kletig och så luktar man illa efter! (Ännu mer än innan)
Kul med fest, bra att du orkar fixa med detta Pippi!
1. Är det endast inträde enl bordsbokning eller blir det vanlig dörrkö senare på kvällen? isf när?
2. Måste man boka bord innan man hämtar sitt happyhour kort?
Inte för att förstöra stämningen men finns det ingen lika engagerad i göteborgstrakten (nä inte jag) så man kommer närmare än 40 mil till ett sporthojsparty??
Inte för att förstöra stämningen men finns det ingen lika engagerad i göteborgstrakten (nä inte jag) så man kommer närmare än 40 mil till ett sporthojsparty??
WCX brukar ju ha rätt bra med fester. Annars brukar jag ha fest lite då o då, iom man känner mestadels hojfolk så är d nästan bara hojfolk som kommer. Dock lite mer brudar.
Ska ha 80-tals fest 26 mars, MissOrchidée från GBG kommer ner. Jippo o McMiss kanske oxå kommer ner. GBG o Borås folk. Sugen på 80-tals fest i malmö? Pma mig isf.
Sorry Pippi för trådkapning.
Får man dricka öl? Får man bli full?
svara då
1. Inget inträde, men senast var det fullt vid 23-bläcket. Boka bord om ni skall äta
2. Happy hour kortet hämtar du oavsett innan den 1 april
40 mil e väl ingenting? Folk kom på 70 mils avstånd senast
Hmm... Nä dig skulle jag inte låta ta egna beslut!
Vad skulle hända då?
Är det några roliga som ska gå? hehe
Nope, vi är alla ganska lugna, timida och sådana där typiska helyllepersoner som gärna diskuterar nobelpristagare och senaste boksläppen.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|