SH-fest 26 januari 2013

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Ser mycket fram emot detta event! Kan bara bli episkt! :tummenupp

Men frågan är.. Kommer festen toppa den som var i Götet förra året? Då krävs: En stor brasa utanför av lastpallar, jävligt billig dricka, strippor och slagsmål! (true story!)

Helt ok men en lite mer civiliserad fest (för att vara SH-folk) den här gången :näsblod

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Med tanke på det eviga tjatet om buksvågeri så måste den blygsamma procentsatsen kvinnor här fått åka rejält...

midas

smiskar asfalt igen
Gick med
9 Jan 2009
Hoj
BMW S1000RR -11 , Gixxer 1000 K6, CBR 900 RR -96 *såld*
Klart man kommer på festen....om man nu hittar ut från mässan...sen är det ju en del barer på vägen innan man är framme på allstar...men ett klart kanske :yoparty

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Ser mycket fram emot detta event! Kan bara bli episkt! :tummenupp

Men frågan är.. Kommer festen toppa den som var i Götet förra året? Då krävs: En stor brasa utanför av lastpallar, jävligt billig dricka, strippor och slagsmål! (true story!)

Helt ok men en lite mer civiliserad fest (för att vara SH-folk) den här gången :näsblod

Vad festade du med för bönder i Gbg??

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Vad festade du med för bönder i Gbg??

De var Göteborgare.. Vad förväntar du dig? :hihi

Äh, det var en skoj fest ändå tills slagsmålet drog igång. Men det vara så kort så det var inge problem och det löstes lika fort :tummenupp

Bansaie

Fegis
Gick med
5 Jul 2007
Hoj
Scrambler 1200 XE -19, Yamaha FZ6 N -06
Tänkte bara ge Pippi en eloge för bra initiativ.
Tyvärr kan jag inte komma på lördan den 26:e. Dålig planering, jag vet men det är annat inbokat då. Hoppas det blir flera tillfällen i framtiden.

Ska det bli nån mässa för mig måste det bli på fredan. Siktar på att ta mig dit då i.a.f. så får vi se hur det går.

Pippi

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Jul 2004
Hoj
Troll
Kommer vara öppet till 01.00 110 matgäster bokade och minst lika många törstiga :) ses om en vecka!!!

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
Kommer det nå dieselfolk så man slipper stå och snacka skrevraketer? Motosyklar är SÅ 2005.

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Kommer det nå dieselfolk så man slipper stå och snacka skrevraketer?

Det vet du!
Vi ska ju ha förfest med ångmaskin och Johnny Diesel and The Injectors på vinyl. Sen blir det högläsning ur Sagan om Kolvringen. Det är ju 120-års jubilem i år! Rudolf Diesel fick ju som alla vet igenom sitt patent för dieselmotorn 1893.

Last edited:

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
Det vet du!
Vi ska ju ha förfest med ångmaskin och Johnny Diesel and The Injectors på vinyl. Sen blir det högläsning ur Sagan om Kolvringen. Det är ju 120-års jubilem i år! Rudolf Diesel fick ju som alla vet igenom sitt patent för dieselmotorn 1893.

Givet! Jag kommer antagligen även kunna bjuda på anekdoter från min misslyckade spridarrenovering som påbörjas i morgon (om delarna dyker upp).

Apis

Medlem
Gick med
9 Feb 2012
Hoj
Hamamatsu
Lite av en dum fråga, men funkar det att komma själv? Hur gör man vid betalning i sådana fall, tillika bör jag boka? Jag ska på MC-mässan innan, så om någon är sugen på att träffas där för ett par kalla och dra direkt till festen efteråt så vore det kanon - blir första gången för mig både på mässan och SH-festen :fyllisar

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Givet! Jag kommer antagligen även kunna bjuda på anekdoter från min misslyckade spridarrenovering som påbörjas i morgon (om delarna dyker upp).
:D Nejnej, segeröl blir det! Jag håller tummarna!

Lite av en dum fråga, men funkar det att komma själv? Hur gör man vid betalning i sådana fall, tillika bör jag boka? Jag ska på MC-mässan innan, så om någon är sugen på att träffas där för ett par kalla och dra direkt till festen efteråt så vore det kanon - blir första gången för mig både på mässan och SH-festen :fyllisar

Det går fint! Jag har för det mesta tultat till SH-pubbar själv. Du känner lätt igen medlemsflocken. Ett artspecifikt igenkänningstecken för detta sportiga ungdomsforum, är hög andel lönniga 40-plussare med kalhygge. Går inte att missa oss!

Last edited:

Pippi

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Jul 2004
Hoj
Troll

Bara att dyka upp! Som Jörgen säger så kommer det vara folk du troligen känner igen :) Om inte så är fördelen att alla (!) har samma intresse så du kan ju alltid starta en konversation med Hur länge har du kört hoj ;)

Kostar inget att gå in på festen, di behöver inte boka om du inte tänkt äta :)

Ses om en vecka :)

Pisken

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Jul 2011
Hoj
Triumph Speed Triple RS 2019

tänkte själv lalla runt på mässan å sånt , lättar väl runt halv sex eller nått för att ta mig till Allstars

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*

Välkommen till en dingding värld! :tummenupp

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...