SH-fest 26 januari 2013

CharlieC

gasa!
Gick med
18 May 2009
Hoj
2015 Triumph Street Triple R, 2004 Yamaha R1 banhoj
Jag kommer! Aldrig varit på SH-fest förut men det blir nog gött! :fyllisar

Risbrännaren

Ny medlem
Gick med
27 Oct 2011
Hoj
1987 Honda CBR1000F, Husaberg 501FE.
Lite av en dum fråga, men funkar det att komma själv? Hur gör man vid betalning i sådana fall, tillika bör jag boka? Jag ska på MC-mässan innan, så om någon är sugen på att träffas där för ett par kalla och dra direkt till festen efteråt så vore det kanon - blir första gången för mig både på mässan och SH-festen :fyllisar

Jag kör på samma stuk. Mässan först, och sen partyt direkt efter! Stannar väl till på några dryckesstopp innan man landar på AllStars. :)

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Som det ser ut nu så landar jag vid 9-snåret. Och sen tar jag nog pendeln rätt ut till mässan. :)

Jag har fortfarande inte bestämt mig än hur jag ska ta mig upp eller vilken dag! Nu är det fler folk som ska upp och kör bil, fast på fredagen. Vet ifan om jag pallar stressa ihjäl mig efter jobb för att sen vara framme i tokholm mitt i natten. :( Lutar mer åt tåg upp på lördagen och bil ner på söndagen.

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Jag har fortfarande inte bestämt mig än hur jag ska ta mig upp eller vilken dag! Nu är det fler folk som ska upp och kör bil, fast på fredagen. Vet ifan om jag pallar stressa ihjäl mig efter jobb för att sen vara framme i tokholm mitt i natten. :( Lutar mer åt tåg upp på lördagen och bil ner på söndagen.

Ta ledigt?

Slowroller: lördag du talar om nu?

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Ta ledigt?

Slowroller: lördag du talar om nu?

Jag kan inte ta ledigt, plus att det inte hjälper då de jag ska åka med inte har planerat att åka förens vid tidigast 18. Jag är hemma från jobb då, så tidigast kl 19 är jag klar. Och jag vet av erfarenhet att det garanterat lär ta +1 tim innan vi lämnar malmö. Jäkligt drygt och vara framme vid 01.00-02.00 (inräknat pissepaus, matpaus, rök/fis/kräk paus osv). :)

Pisken

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Jul 2011
Hoj
Triumph Speed Triple RS 2019
Jag kan inte ta ledigt, plus att det inte hjälper då de jag ska åka med inte har planerat att åka förens vid tidigast 18. Jag är hemma från jobb då, så tidigast kl 19 är jag klar. Och jag vet av erfarenhet att det garanterat lär ta +1 tim innan vi lämnar malmö. Jäkligt drygt och vara framme vid 01.00-02.00 (inräknat pissepaus, matpaus, rök/fis/kräk paus osv). :)

Öhhh.... varför vill dina polare vara upp vid 1 på natten , e väll bättre å åka den tiden å vara framme på morgonen :va

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Öhhh.... varför vill dina polare vara upp vid 1 på natten , e väll bättre å åka den tiden å vara framme på morgonen :va

För att man får sova ut över natten? O de förmodligen vill gå på mässan på dagen. :)

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Jag tänkte klämma mässan på fredag jag. Mindre folk då. Eller färre.
En annan har ju veckovila då eftersom det gick att byta beredskapspass:banana

Jag jobbar till 17 på fredag och då blir det jäääävligt tight att hinna innan mässan stänger för dagen. Dessutom har jag inte mycket annat för mig på lördagen fram till kl 16.

Apis

Medlem
Gick med
9 Feb 2012
Hoj
Hamamatsu
Tack för alla härliga svar - jag kommer självfallet! Ska bli riktigt kul - vi ses där! Jag kanske tar något att käka men det löser sig alltid :D Ses där! :hej

PiHa

Ny medlem
Gick med
6 Jan 2012
Hoj
Hoj nr 4: Honda CBR 600f 1994
Jaha ja då är man definitivt inbokad på mässan, festen och "Singel-bordet" Hur blev det här?? hahah Ja ja vi ses... Eller ja ni lär säkert se mig hahah. Finns på mässan tors fre och lördag! Ha det så fint alla!! Detta ska bli as-kul!
Tingeling!:va:tuttar:yoparty:banana

Pippi

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Jul 2004
Hoj
Troll
I morgon har jag möte med alla inblandade, är det några frågor som ni vill ha svar på så passa på att ställa dem nu :)

Mindre än en vecka kvar!!! Ska bli så skoj!

engström1

Autosolemio
Gick med
16 Sep 2010
Hoj
Zündapp Bella R154-58,R205-62,CB500-71,CB500-72,XL650V-87/05,El-Minimoto. Sålda RS125, 2*XC125, 2*XL125S, SCV100, CB400N, RD350LC, XV535, TT600, XJ600S, 2*XL600V, VL1700, CBR600,RG125F-92,SS City Hopper 70cc
Nämen, nu sitter jag på tunnelbanan dit.
Hoppas man blir insläppt.

:hej

/e

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
IMG_4138.jpg
Lite suddit nu Teo, men jag minns att vi hade en bra förfest

Tack Pippi och alla ångmolekyler!

Last edited:
Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS