Lite av en dum fråga, men funkar det att komma själv? Hur gör man vid betalning i sådana fall, tillika bör jag boka? Jag ska på MC-mässan innan, så om någon är sugen på att träffas där för ett par kalla och dra direkt till festen efteråt så vore det kanon - blir första gången för mig både på mässan och SH-festen
Som det ser ut nu så landar jag vid 9-snåret. Och sen tar jag nog pendeln rätt ut till mässan.
Jag har fortfarande inte bestämt mig än hur jag ska ta mig upp eller vilken dag! Nu är det fler folk som ska upp och kör bil, fast på fredagen. Vet ifan om jag pallar stressa ihjäl mig efter jobb för att sen vara framme i tokholm mitt i natten. Lutar mer åt tåg upp på lördagen och bil ner på söndagen.
Ta ledigt?
Slowroller: lördag du talar om nu?
Ta ledigt?
Slowroller: lördag du talar om nu?
Jag kan inte ta ledigt, plus att det inte hjälper då de jag ska åka med inte har planerat att åka förens vid tidigast 18. Jag är hemma från jobb då, så tidigast kl 19 är jag klar. Och jag vet av erfarenhet att det garanterat lär ta +1 tim innan vi lämnar malmö. Jäkligt drygt och vara framme vid 01.00-02.00 (inräknat pissepaus, matpaus, rök/fis/kräk paus osv).
Öhhh.... varför vill dina polare vara upp vid 1 på natten , e väll bättre å åka den tiden å vara framme på morgonen
Ja. Just precis.
Jag tänkte klämma mässan på fredag jag. Mindre folk då. Eller färre.
En annan har ju veckovila då eftersom det gick att byta beredskapspass
..så slipper ni leta när ni vaknar i morgon:
http://www.klamydiatest.nu/
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|