SH-fest i samband med Mc-mässan 2011, intressekoll!

Intressekoll för SH fest i januari, kommer du?

• Antal röstningar
    0

Pippi

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Jul 2004
Hoj
Troll
Inte ens billig öl alltså. :va

Fast om man arrangerar en sån här grej kanske det kan tänkas att man kanske kan fixa nån deal...??? Men jag vet inte om arrangörerna redan tänkt på det...:va

Geggamoja: Bara när gästerna börjar bli fulla o odrägliga som 50 cl byts ut mot 33 cl vatten,

MadSkillz borde ha stor koll på den delen:)

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Fast om man arrangerar en sån här grej kanske det kan tänkas att man kanske kan fixa nån deal...??? Men jag vet inte om arrangörerna redan tänkt på det...:va

Geggamoja: Bara när gästerna börjar bli fulla o odrägliga som 50 cl byts ut mot 33 cl vatten,

Pippi, finns det möjlighet till att beställa bord eller köket är inte öppet när vi ska va där?
Har lite fler frågor men kanske ska ta d på fb istället? :) :krama

Pippi

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Jul 2004
Hoj
Troll
Pippi, finns det möjlighet till att beställa bord eller köket är inte öppet när vi ska va där?
Har lite fler frågor men kanske ska ta d på fb istället? :) :krama

Vi kommer att gå ut med mer information så klart allt är klappat och klart. Festen kommer bli av, bara lite förhandlingar ang priser och innehåll som återstår. Detta kommer förhoppningsvis vara klart innan jul.

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Hur många brewdar dyker upp på festen som är singlar? Bara en liten koll för att se om det är lönt att dra dit.

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Hmm, då kan jag vara intresserad om jag inte jobbar lördag den helgen. Borde få schema för januari i mellandagarna såatte. :tummenupp

Måste fixa med någonstans att bo isf men. :/ Vettetusan om man vill ta bilen heller om det skall vara riktig fest. :p

Eller har dom så rolig åldersgräns att man inte får vara med? :va Har ju hänt nån gång på svenska sidan...
Måste fixa med någonstans att bo isf men. :/
Nån som har nått förslag? Scandic malmen är ju inte mycket mer än 100m därifrån, men för det priset kan man ju spendera natten på bordell ist! :näsblod

Last edited:

Mad_Skillz

A dirty little young girls dream
Gick med
13 Aug 2007
Hoj
ett par trestycken...

Förstår inte vad du menar? Alla gånger jag vart där har bara vart som ett stort svaret hål för mig... :rolleyes:

Hur många brewdar dyker upp på festen som är singlar? Bara en liten koll för att se om det är lönt att dra dit.

Vadå är du ful och vill ha stor "valmöjlighet" för att höja oddsen att få napp? :va

Edit: Nej nu förstår jag vad du menar.. Du är helt enkelt svartsjuk det därför du undrar hur många "singeltjejer" som kommer dit!
Jag har dock inte det problemet så mig kvittar det om det är singlar eller upptagna! :tummenupp

Last edited:

Nisse Hult

Vill gasa!!
Gick med
25 Jan 2004
Hoj
Harris, GSX, Katana, DRZ
Vi kommer att gå ut med mer information så klart allt är klappat och klart. Festen kommer bli av, bara lite förhandlingar ang priser och innehåll som återstår. Detta kommer förhoppningsvis vara klart innan jul.

Gott Pippi
Fenix - då har vi värmt upp stolarna å väntar på Er .... hög stämning garanteras!

MCE/NH

R5+1

Guest
Skiter björnar i skogen? :tungan

Bild?
Det räcker nämligen inte med att din mamma tycker du är snäll för att du ska få kalla dig snygg.:rolleyes:
:D

Eller så gör du som alla andra och skiter i det och kommer och festar ändå. Finns det inte brudar nog så stöts det på servitriser eller förbipasserande på gatan utanför. Du får ju va lite uppfinningsrik!:tungan

Iridium

DNF
Gick med
17 Sep 2006
Hoj
R1
Det där Fenix ser ju skitsnoffsigt ut. Ett sånt där ställe har ju ingen normal person råd att kröka på. Kan vi inte hitta något sunkigare? Leta rätt på något billigt hak i Älvsjö istället, så slipper man åka in till stan också.

Viktor L

Moderator
Gick med
23 Mar 2009
Hoj
Kawasaki Z1000Mk.II Kawasaki W650 Suzuki GS1000E
Det där Fenix ser ju skitsnoffsigt ut. Ett sånt där ställe har ju ingen normal person råd att kröka på. Kan vi inte hitta något sunkigare? Leta rätt på något billigt hak i Älvsjö istället, så slipper man åka in till stan också.

Snofsigt? Såg ut som ett riktigt kanonställe tycker jag! Härligt käk också om man vill ha det. :)

Fin miljö bäddar för fin stämning. :tummenupp

Last edited:

MaudF

Liten, grön o elak!
Gick med
4 Jul 2009
Hoj
Kawasaki er-6f ABS -08, ZX6-RR -05, Ninja 650 2019

Inte alls snofsigt. Vi har haft flera AW där med SH-folk.

Gört! Så kan vi äta frukost ihop :D

Nog för att du ser feminin ut men ska det vara nödvändigt att gå på sunkig bordell för att få ihop det med SJP eller är du rädd för konkurrensen av oss andra cheyer :tuttar :D

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
eller förbipasserande på gatan utanför. Du får ju va lite uppfinningsrik!:tungan

Får fixa en stor träpinne med krok på ändan (typ gubbkäpp, fast större) så kan man sitta inne och fiska genom dörren, bara att kroka i och dra in folk. :p

Nog för att du ser feminin ut men ska det vara nödvändigt att gå på sunkig bordell för att få ihop det med SJP

Nu ska du inte dra in mig i nått bögit. :7peta

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...