SH-fest i samband med Mc-mässan 2011, intressekoll!

Intressekoll för SH fest i januari, kommer du?

• Antal röstningar
    0

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Slut upp gott folk!

Det måste ju finnas någon där ute som inte bytt kroppsvätskor direkt eller indirekt (längre än tre hopp) med resten av buksvåger -/bukvägerske-kollektivet som vill bonde:a lite extra!?

Passa på nu allihopa som inte redan är med...

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Det är väl som vanligt. Av tråden att döma blir det överrepresentation av cheyer på tillställningen men när man väl masat sitt håriga aparsle dit möts man av Jürwgen som står med simmig blick samt ett hav av polerade skallben som sitter på uppgivna manskroppar. Ser ut som honungsmelondisken på ICA på håll.

Men det är klart jag kommer. Kanske får med mig något inte ont anande decoy till Jürwg så man kan gå direkt på vridmomentssnacket.

Last edited:

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Det är väl som vanligt. Av tråden att döma blir det överrepresentation av cheyer på tillställningen men när man väl masat sitt håriga aparsle dit möts man av Jürwgen som står med simmig blick samt ett hav av polerade skallben som sitter på uppgivna manskroppar. Ser ut som honungsmelondisken på ICA på holl.

Men det är klart jag kommer. Kanske får med mig något inte ont anande decoy till Jürwg så man kan gå direkt på vridmomentssnacket.

Du får det att låta så negativt :)

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Det är väl som vanligt. Av tråden att döma blir det överrepresentation av cheyer på tillställningen men när man väl masat sitt håriga aparsle dit möts man av Jürwgen som står med simmig blick samt ett hav av polerade skallben som sitter på uppgivna manskroppar. Ser ut som honungsmelondisken på ICA på håll.

Om inte annat kan ni ju dyka upp bara för uppmärksamheten.
- "Där är dom!"
- "Vilka dom?!"
- "DOM!!!"
- "Aaaaahh!!!"

Men jag blir besviken om du inte fixar in GuW, Skrotnisse och Markus också.

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
Men jag blir besviken om du inte fixar in GuW...
Och hur ska han få honom att lämna tryggheten i Umeå? Han ska väl hugga en kubik ved ved och varmköra traktorn lite för säkerhets skull, sisådär för om det skulle komma en halvmeter nysnö eller något.

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Men jag blir besviken om du inte fixar in GuW, Skrotnisse och Markus också.

Det är just de 3 jag vill få dit. Guw har man tjafsat med otaliga gånger men karln tillhör de få man verkligen skulle vilja träffa. Han är lite som en cynisk förebild. Ge mig 10 år och jag kommer sitta i en kåk åthelvitte norrut och vara argare än i dag. Man får väl åka upp i Långforden och röva ner honom.

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
w00p w00p!

Snart är det dags, dagarna går ovanligt fort tycker jag.

Jag tycker att alla ska ha på sig namnskyltar, annars har man ju ingen aning om vem som är vem. Sh-tröjja med namntryck är helt ok. Den "skylten" kan man läsa även om man ligger ner.

Jaja, det kommer såklart inte bli så att folk går med namnskyltar, men ni som känner igen mig får gärna stoppa mig och säga :hej

Är det mässa på söndagen med? :va

Ja

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
De är bara Markus som ska ha namnskylt. :)
Alla andra får i uppdrag att skriva namnet på en annan SH-medlem i pannan på vederbörande med en tuschpenna. Alla får sedan behålla sina pennor för att kunna rita lite trevligare saker på varandra senare under kvällen.

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm

Du har så rätt. Mycke luriga typer på hojträffar tycker jag. V-twinhörnan ska man passa sig för :gnissla

notaposer.jpg

Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Får jag åka med/kvarta hos dig?:D

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...