Galne Dansken
Uppsala Roadrunners
Du ska inte komma på singel-mingel då som Petra håller i?=)
Risken finns!
Du ska inte komma på singel-mingel då som Petra håller i?=)
Hur många brewdar dyker upp på festen som är singlar? Bara en liten koll för att se om det är lönt att dra dit.
Risken finns!
Är festen på fredag eller lördag?
Det är väl som vanligt. Av tråden att döma blir det överrepresentation av cheyer på tillställningen men när man väl masat sitt håriga aparsle dit möts man av Jürwgen som står med simmig blick samt ett hav av polerade skallben som sitter på uppgivna manskroppar. Ser ut som honungsmelondisken på ICA på holl.
Men det är klart jag kommer. Kanske får med mig något inte ont anande decoy till Jürwg så man kan gå direkt på vridmomentssnacket.
Du får det att låta så negativt
På lördagen!
Om inte annat kan ni ju dyka upp bara för uppmärksamheten.Det är väl som vanligt. Av tråden att döma blir det överrepresentation av cheyer på tillställningen men när man väl masat sitt håriga aparsle dit möts man av Jürwgen som står med simmig blick samt ett hav av polerade skallben som sitter på uppgivna manskroppar. Ser ut som honungsmelondisken på ICA på håll.
Men det är klart jag kommer. Kanske får med mig något inte ont anande decoy till Jürwg så man kan gå direkt på vridmomentssnacket.
Och hur ska han få honom att lämna tryggheten i Umeå? Han ska väl hugga en kubik ved ved och varmköra traktorn lite för säkerhets skull, sisådär för om det skulle komma en halvmeter nysnö eller något.Men jag blir besviken om du inte fixar in GuW...
Vad ska man säga. Cynisk realist. Jag har haft ett långt liv fullt av besvikelser.
Och var är Dreggel om man får fråga?
Men jag blir besviken om du inte fixar in GuW, Skrotnisse och Markus också.
Är det mässa på söndagen med?
Jag tycker att alla ska ha på sig namnskyltar, annars har man ju ingen aning om vem som är vem. Sh-tröjja med namntryck är helt ok. Den "skylten" kan man läsa även om man ligger ner.
Alla andra får i uppdrag att skriva namnet på en annan SH-medlem i pannan på vederbörande med en tuschpenna. Alla får sedan behålla sina pennor för att kunna rita lite trevligare saker på varandra senare under kvällen.De är bara Markus som ska ha namnskylt.
Det är väl som vanligt. Av tråden att döma blir det överrepresentation av cheyer på tillställningen men när man väl masat sitt håriga aparsle dit möts man av Jürwgen som står med simmig blick samt ett hav av polerade skallben som sitter på uppgivna manskroppar. Ser ut som honungsmelondisken på ICA på håll.
Det är väl som vanligt. Av tråden att döma blir det överrepresentation av cheyer på tillställningen men när man väl masat sitt håriga aparsle dit möts man av Jürwgen som står med simmig blick samt ett hav av polerade skallben som sitter på uppgivna manskroppar. Ser ut som honungsmelondisken på ICA på håll.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|