SH Fest på FENIX 29/1 2011

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Låter skoj :yoparty

55 mil enkel resa är lite väl :gnissla Hoj är inga problem, men med bil? I januari? :va :dummer

Får bli nästa gång istället :tummenupp

vi är ett par st som ska dit från skåne, var i skåne bor du?

Coolz1000

Snart är det vår igen!
Gick med
9 Jul 2007
Hoj
Suzuki GSX-R 750 -99
I'll be there! Jag utgår från att härliga damer från hela landet möter upp o festar loss i hufvudstaden? Förresten, boka bord? Har dom ingen bar eller? :D :D :D

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Kristianstad trakten, vart kör ni ifrån?

Startar från malmö. Men kan ju plocka upp dig på vägen om du vill? Dock inte k-stad, nånstans längst rutten isf. :)

Usch, jag tror att jag har en flaska av det skräpandes hemma....Förskräckligt är vad det är....:näsblod

Åååå vad kul, då syns vi där!!:tummenupp

ojojoj, låter som förfest! :D

Last edited:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj

Calle.s

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2008
Hoj
trampcykel
Låter toppen! Vet inte riktigt hur schemat ser ut framöver men skriver upp det i kalendern :)

*BigRed*

Classic Rockin' Christmas Rules!!
Gick med
21 Nov 2010
Hoj
Gixxer 1K K1 Big Red Santa Edition
Näjjeh, inte Morris HÄR nu oxå! :) INGA himla elmoppar, för dom släpper ju inte ut några fräna avgaser o låter inte över 95dB o har ekologiskt odlade kravmärkta däck o bromsar = unlimited indoor börnin' permit guaranteed @ Fågel Fenix. :krama (OoOps, det här räknas nog som spam I'm afraid, Swedie just come 'n get me!!)

Edit:mad:Calle.s Men Calle då, festen ÄR den 29/1 kl.18 oavsett vad rektorn skrivit in på ert schema...Reality-check, Ka-tjing!! :tuttar BTW. nu har du chansen att få riktigt mkt nya o balla SH-polare from all over Svedala + sätta sprätt på den där eländigt jobbiga pengahögen ifrån FB...jag lovar att inte läcka infon t mamsen *IRON-I* :D

Last edited:
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...