Tomas Lofterud
Avdankad murvel
- Gick med
- 23 Jun 2005
- Hoj
- Triumph Sprint 900 -98, Honda Transalp -99, Yamaha FZ1 -07, Triumph Bonneville -65, Yamaha XT660R 2007
Haha, ja, man har förvånats ibland när man har sökt efter udda saker på Google och en tråd på Sporthoj dyker upp i resultaten.Har stundvis nästan skitit på mig speciellt då tyvärr bytet krävde jag jobbat direkt på prod-servern. Men har väl lärt mig lite genom åren verkar det som iaf (.... borde inte säga för mycket och jinxa. Vem vet vad man missat...)
En stor kritisk bit är SEO-biten också så att Google inte glömmer bort en. Eller indexar om sajten och man faller i rankningen. För Sporthoj.com kan man ju få som resultatet på det mest skumma sökningar
Men va gött att höra. Det är många "småsaker" som var i gamla forumet jag ärligt inte kunde lösa, delvis pga jag inte hade kunskapen. Den nya plattformen har stort aktivt community runt sig och uppdateras konstant. Så det är mycket mindre chans att buggar förbli buggar i flera år.Swedie!
Jag har aldrig tidigare kunnat lägga upp bild, men nu kan jag!
Perfa! Bra jobbat!
Hmm finns nog risk att viss historik på det sättet inte följde med. Men bra om det är smidigt att lösa för dig.Jag fick upp exakt alla trådar och inlägg som olästa, men jag tog modet till mig och markerade allt som läst, för att lättare se vilka trådar det skrivs i.
Jag hade inte tid att läsa ikapp alla trådar i sporthojs historia just i dag...
Ja de såg ja , inga upplagda videos o så men det löser sig säkertHmm, "new profile posts" på högersidan verkar indexera privata konversationer mellan användare?
Hmm, "new profile posts" på högersidan verkar indexera privata konversationer mellan användare?
Tack har justerat upp max tillåten storlek till 8 Mb. Kommer nog minska till 4 men vill gärna se om du kan testa så det funkar?Bra jobbat med bytet!
Jag såg fram emot att kunna lägga in bilder direkt från telefonen. Som på Tapatalk och Facebook. Utan att behöva förminska eller beskära. Nu funkade inte det så jag får fortsätta med Tapatalk när jag ska lägga in bilder här.
Vad är maxstorlek på en bild här? Är det någon skillnad mot tidigare?
Klicka på tiden som står i kolumnen längst till höger. "Fem minuter sedan" eller liknandeHärligt!
Hur hoppar man till sista sidan när man öppnar en tråd? Jump to new verkade inte funka
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|