SH har nu bytt plattform!

Jonte H

MEDLEM
Gick med
22 Mar 2019
Hoj
VFR800X 2017
Ska vi inte ha OT-trådarna på startsidan ? Eller kanske bara jag som inte hittar dom ? Eller dom ligger ihop med mc- diskussioner kanske ?
Många funderingar nu :lol

Mabe

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Apr 2007
Hoj
DR650SE, FS E-bike
Undrar om jag får nå "Trophies" för å posta det här inlägget :banana:unsure:

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
Däremot kom en knapp upp på denna tråd högst upp , "gå till nytt", den gillar jag :tummenupp
Går jag in på tex en egen tråd från 2020 så finns bara "bevaka" högst upp, samt "edit" tror jag.

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
Den här konservativa gubben tycker att mobilversionen är ett lyft utan att jag ens har hunnit vänja mig och lärt mig hitta.

Bra jobbat swedie!

Fast dom där troféerna får mig ju iofs och inse att jag nog häckar här för mycket.

Niklasinorr

Mr Kvalitet enligt Ståhlis
Gick med
24 May 2003
Hoj
KTM EXC 300 TPI samt allt annat med två hjul som jag hittar...
Den är verkligen markant mycket rappare nu! Och det mesta verkar fungera riktigt bra! Fantastiskt bra jobbat Swedie!!!!:krama

Viktor L

Moderator
Gick med
23 Mar 2009
Hoj
Kawasaki Z1000Mk.II Kawasaki W650 Suzuki GS1000E
Enorm skillnad i laddningstider mellan forumsidor för mig. Skönt med en visuell uppdatering även om jag alltid älskat Sporthojs "early 2000s" look. :tummenupp

BMW R90s

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GS
Funkar utmärkt!
Varför är överflödiga disk. inblandade i MC-nyheter på startsidan?
Har jag missat något?

tobbes

Sporthojsnörd?
Gick med
13 Jun 2016
Hoj
Gammal Katana 1100, något nyare RC30, inte alltför lastgammal VT
Vad är "Nya profil-inlägg" för något (under min profil)? Jag ser en massa gamla privata (verkar det som) meddelanden mellan andra medlemmar, det känns inte rätt.

Old Badger

SportHojsentusiast
Gick med
12 Aug 2009
Hoj
Engelska sporthojar
Nu är jag inne på min 40:e säsong med körkort så jag har lärt mig att lära mig det som är nytt när saker ändras! :tungan
Gott jobbat, även om jag inte hittar allt än. Men hittade engelska flaggan. ????????? IoM är också trevligt och det är nog inte ditt fel att Nordirlands flagga saknas.
UK är förkortning för United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland men I Sverige översätts det med Storbritannien så det är förståeligt att Nordirlands flagga saknas...

Kan också lägga upp JeTTesTooorA bilder där de förut var små! :kär

F,låt att jag leker lite men i denna tråd borde det inte vara flykt från ämnet... :hej

View attachment _MG_2628.jpg

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Angående profilinläggen så tror jag att jag kommer massradera ALLA. Detta då det som importerats kommer från en tid då vBulletin hade en snarlik funktion. Men det känns inte som att det är inlägg man vill folk ska se på samma sätt längre.

Den nya plattformens tanke med inlägg på profilen är som en "status". Tänk lite som ett eget inlägg på din FB sida eller Insta. Folk kan publikt kommentera vad du lägger upp.

Ok att massradera? Får jag inte sjö med folk som är emot, kommer jag radera inom några timmar.

Old Badger

SportHojsentusiast
Gick med
12 Aug 2009
Hoj
Engelska sporthojar
Angående profilinläggen så tror jag att jag kommer massradera ALLA. Detta då det som importerats kommer från en tid då vBulletin hade en snarlik funktion. Men det känns inte som att det är inlägg man vill folk ska se på samma sätt längre.

Den nya plattformens tanke med inlägg på profilen är som en "status". Tänk lite som ett eget inlägg på din FB sida eller Insta. Folk kan publikt kommentera vad du lägger upp.

Ok att massradera? Får jag inte sjö med folk som är emot, kommer jag radera inom några timmar.
Vad är skillnaden mellan inlägg och profilinlägg?

Allmänheten har blivit publik så den förstår jag...

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Något som går i nya är att nämna andra personer med @ tecken och börja skriva nicket på den andra. T.ex. @Swedie så får den andra personen ett meddelande (om deras profil tillåter). Tycker det är lite coolt :)

Wiseguy

Medlem nr.8 sen starten
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Hhhmm.... Hur ändrar jag "Well-known member" som syns under mitt användarnamn/bild?
För vissa har ju en egen text, medans andra har standardvarianter.

Nyheter
Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år

Tiden flyger, som man säger...

Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS