SH har nu bytt plattform!

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Tycker det hela blev riktigt bra :tummenupp
Man känner det som en bra utveckling av sidan och det känns som en smidig övergång till det nya. Evolution och inte revolution liksom, men ändock ett stort steg mot ett modernt forum.
Sen bara en sån sak som att man numera kan bläddra mellan bilder med piltangenterna :banana

Sen finns det alltid små saker att fixa till som kommer att göras längs med färden.
Som när Swedie inser att folk faktiskt återigen kan lägga in bilder i sin signatur... ?
Vi kan väl ha kvar den funktionen, men begränsa den till typ max 1 bild och högst 50-60 pixlar hög samt skriva i reglerna att den skall vara diskret, eller helt i gråskala eller nått sånt för att inte störa läsningen?
Tog ändå och begränsade lite mer på det jag hittade. Typ max font-storlek och diverse. max 1 bild osv. Vi får se hur det funkar :)

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Fick lov att inaktivera Tapatalk helt då jag inte lyckades få det att funka. Har därför avinstallerat det helt. Om någon VERKLIGEN vill ha det igen, så får ni höra av er här. Jag får då testa på något sätt att få det att funka igen men vill inte bråka för mycket och riskera sajtens stabilitet. Forumet som är nu har bra stöd för mobilt redan.

gundj

Gubbe
Gick med
3 Sep 2019
Hoj
Ducati 900SSie, Multi 1000S DS, 1098S, Suzuki GSX1100EF -84, Honda 900F -81
Jag tycker efter en kort koll att forumet är bättre i mobilen nu än det tidigare.

moddlaren

Avliden medlem
Gick med
13 Dec 2016
Hoj
YZF1000R
Hur gör man för att köra dator utseendet det gjorde jag på gamla sporthoj i mobilen. Gillar det bättre.

Sedan var tog mina trådar vägen eller har allas trådar försvunnit?

doolar

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jan 2009
Hoj
BMW R1200RS -16 Honda NSR125R -89
Hur gör man för att köra dator utseendet det gjorde jag på gamla sporthoj i mobilen. Gillar det bättre.

Kör du IPhone och Safari så trycker du på ”Aa” i adressfältet och väljer ”begär webbversion”.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24

Skumt ser det saknas. Men är ok på min. Jag kommer köra rebuild på diverse cacher i hopp det korrigerar detta. Kan ta några timmar.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Sajten kan vara lite extra trög just nu då jag kör stora körningar i bakgrunden för omindexering.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Har nu indexat om hela sökmotorn för forumet. Sökningen har nog inte funkat under tiden.

När jag kikade på det såg ut att ha hängt sig första gången det kördes vid migreringen. Så nog ändå bra det gjordes om :)

Old Badger

SportHojsentusiast
Gick med
12 Aug 2009
Hoj
Engelska sporthojar
Ändrade till MC-nörd för mindre kränkthetsspridning :näsblod
Asocial, ful och kör SportHoj? Ja det stämmer väl... :rodnar

A nerd is a person seen as overly intellectual, obsessive, introverted or lacking social skills. Such a person may spend inordinate amounts of time on unpopular, little known, or non-mainstream activities, which are generally either highly technical, abstract, or relating to topics of science fiction or fantasy, to the exclusion of more mainstream activities. Additionally, many so-called nerds are described as being shy, quirky, pedantic, and unattractive.

Originally derogatory, the term "nerd" was a stereotype, but as with other pejoratives, it has been reclaimed and redefined by some as a term of pride and group identity. However, the augmentative terms, geek and dork, have not experienced a similar positive drift in meaning and usage.

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
Drar också ett helår på Bike som tack, varit prenumerant då och då men ingår det Sporthoj.com så kan jag bli det igen :tummenupp :shrules

Direktlänk för er som inte orkar leta, dra iväg en helårsprenumeration pronto:

BrooklynS

Buy quality, cry once
Gick med
26 Mar 2014
Hoj
Bara fräna hojar
Tapatalk är ju det bästa som finns om man sitter på mobilen... Om/när du får tid efter att allt lugnat ned sig kan du ju kolla om det går att få igång igen.

sundström

bara grusleksaker kvar
Gick med
29 Nov 2006
Hoj
XR 650R 690r/sm
Funderar lite på startsidan o varför man inte står som inloggad där när man är det ? Logga in står det ju även när man är inloggad där

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC