bonde456
Gudomlig sporthojare
Kan man inte citera delar av ett inlägg? det blev hela stycket när jag testade och det blev för mycket text att citera... eller var det jag som gjorde fel?
Kan du berätta mer? Får du error? Vad händer osv. Svårt agera på "funkar inte" (har ju testat och funkar utmärkt i testmiljön)Kan fortfarande inte lägga up en annons
Fungerade för migKan fortfarande inte lägga up en annons
Gör klart annonsen och ska lägga upp den så står det bara "500ISystem error"Kan du berätta mer? Får du error? Vad händer osv. Svårt agera på "funkar inte" (har ju testat och funkar utmärkt i testmiljön)
Tack tror jag löst felet. Det validerade inte korrekt ena fältet. Du verkade missat välja MC-tillverkare.Gör klart annonsen och ska lägga upp den så står det bara "500ISystem error"
Gör det från dator om det spelar roll.
Ska försöka gräva i det men finns troligen inte inbyggt att lösa det.Går det att lägga in att när man klickar på "nya inlägg" att man filtrerar bort Överflödiga diskussioner och Dumpforumet?
Det finns ju en filterfunktion med lite olika alternativ (bevakat innehåll, trådar du startat, osv.) redan, där en sådan funktion skulle passa väl. Där skulle folk kunna välja om man vill se det.
Går det att lägga in att när man klickar på "nya inlägg" att man filtrerar bort Överflödiga diskussioner och Dumpforumet?
Det finns ju en filterfunktion med lite olika alternativ (bevakat innehåll, trådar du startat, osv.) redan, där en sådan funktion skulle passa väl. Där skulle folk kunna välja om man vill se det.
Ska försöka gräva i det men finns troligen inte inbyggt att lösa det.
Det är väl snarare när herrarna i dumpforumet går igång och enda man ser vid en uppdatering av nya inlägg är trådarna därifrån, utan någon som helst koppling till motorcyklar, som man lessnar lite på SH. Och det vill man ju inte göraJag har ett eget inbyggt filter där jag bara läser det jag tror kan vara intressant att läsa...
Ibland händer det att jag läser något ointressant men då försöker jag filtrera bort liknande nästa gång...
Det är väl snarare när herrarna i dumpforumet går igång och enda man ser vid en uppdatering av nya inlägg är trådarna därifrån, utan någon som helst koppling till motorcyklar, som man lessnar lite på SH. Och det vill man ju inte göra
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|