Jag har fått mycket tack här men en sak att inte glömma är alla moderatorer över åren som också orkat med allt som hänt
@Mattias , @sportbike m.fl. Tack!
Det är så SH periodiskt är relativt tyst och inte mycket att moderera ibland, men förstås under sommaren mer aktivt. Om ni känner för att vara moderator i ett visst forum så får ni höra av er. Det är ett rätt självgående uppdrag. Du ska ha bra moral och etik, driva på diskussioner, uppmana till bra diskussioner och sen ha halvhög tröskel och tillåta diskussioner inom rimliga gränser. Sur stämning OK, men inte personliga attacker osv
Upptäckte av en slump att det inte längre finns något minimiantal tecken för ett inlägg, man kan m.a.o. skicka iväg ett inlägg med en bokstav... eller svara med ett Ja
Behövs det? Vi få som fortfarande tycker forum är bättre än facebookgrupper sköter oss väl bra själva?
Vi skulle istället behöva fler aktiva medlemma. Make sh great again!
Jag är en sådan också. Finner FB att det är för mycket i samma tråd och det är mest "vem är roligast". Dock ska folk vara roliga här på SH också, dock med lite smak hehe.Behövs det? Vi få som fortfarande tycker forum är bättre än fxxxbxxxgrupper sköter oss väl bra själva?
Det har blivit bra mycket lugnare än det var för ett antal år sedan, nu är det mesta modererandet begränsat till att flytta trådar, stava rätt och radera spam-troll.Behövs det? Vi få som fortfarande tycker forum är bättre än facebookgrupper sköter oss väl bra själva?
Jag är en sådan också. Finner FB att det är för mycket i samma tråd och det är mest "vem är roligast". Dock ska folk vara roliga här på SH också, dock med lite smak hehe.
Fler aktiva medlemmar kommer av att vi alla promotar och berättar om sajten. Word of mouth.
....
Kan man inte ge minuspoäng till de som lägger upp och hänvisar till, inte FireBlade men något "annat" medans man får pluspoäng om det läggs upp på SportHoj? ?
Sedan lyckades jag lägga citaten i fel ordning... Hänt förut men jag kan inte som tidigare flytta om ordningen. Jag kan klippa ut och klistra in men vem som citeras följer inte med. Det går kanske att lösa annars så får jag lära mig att inte klanta till det...
Edit, kära kvinna! När jag skickar försvinner delar av det jag ser innan?
Nu min vän! F-n vad jag gillar den nya plattformen självSkulle vara trevligt med ett mörkläge också, t.ex. mörkgrå bakgrund och ljusgrå text. Just nu är det nästan som att titta in i en byggstrålkastare jämfört med alla andra sidor man är van att köra i mörkläge.
Och tack för allt jobb, vart ett riktigt lyft för forumet med uppdateringen. Är riktigt kul att hänga här på ett vanligt forum igen efter "forumdöden" och FB's övertag.
Så nice! Mycket bättre för ögonen i mörkret.Nu min vän! F-n vad jag gillar den nya plattformen själv
Hittade ett gratistema för mörkerläge som funkar alldeles utmärkt med mindre justeringar.
Längst ner på sidan, klicka på "Sporthoj" och välj "Mörkläge"
View attachment 458332
Gott mos!!Nu min vän! F-n vad jag gillar den nya plattformen själv
Hittade ett gratistema för mörkerläge som funkar alldeles utmärkt med mindre justeringar.
Längst ner på sidan, klicka på "Sporthoj" och välj "Mörkläge"
View attachment 458332
Helt sjukt jag kan inte ladda upp en bild här heller samma svar från forumet som på gamla sporthoj..
För lite minne, jag ger upp nu
Nä det är något skumt, andra kan ladda upp mina bilder från deras profiler men oavsett filändelsen storlek eller från valfri enhet får jag svaret. För lite minne.Det är fortfarande samma server så vissa "max"-begränsningar finns. har du en mobil eller något med väldigt hög upplösning? Som gör att bilderna blir enorma? Om du kan, skicka en sådan bild som inte funkar till swedie@sporthoj.com så ska jag se om jag kan testa mig fram till en lösning som funkar.
Hm, hur är det med ledigt minne i prefrontal cortex?På mobilen har jag 52 gig ledigt på datorn har jag ca 800 gig ledigt så det är inte enheterna som har förlite minne.
Din egen dators utrymme ska inte ha något att göra med saker. Vore riktigt konstigt.Nä det är något skumt, andra kan ladda upp mina bilder från deras profiler men oavsett filändelsen storlek eller från valfri enhet får jag svaret. För lite minne.
På mobilen har jag 52 gig ledigt på datorn har jag ca 800 gig ledigt så det är inte enheterna som har förlite minne.
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|