SH kommer få ny layout

Kawa_Mannen

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Sep 2006
Hoj
KTM 1190 Adventure R -13
Är det meningen att det ska va så här? :va

bild1.jpg

bild2.jpg

Borde inte "statusbaren" alltid vara "on top" ?
Det ser likadant ut i alla webbläsare jag testat IE, Google chrome, FF m.m... jag personligen tycker iaf att det ser konstigt ut... :tungan

Gick med
12 Apr 2003
Hoj
Ducati 996 biposto -01
Finns det nån speciell anledning till varför man inte kan söka i Radical riders forumdel?

Richo

Ny medlem
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
GSX-750R 96 RIP, 2004, 2005. Fz750 1988 RIP. Cbr600 1989. Aprilia 1L 99/06
Hej, gäller även i bloggavdelningen, stora avlånga bilder försvinner bakom reklamen.

Det går ej heller att kopiera och klistra in i text i bloggen. Ej heller klippa ut.

JAG KAN INTE SE SIDAN 12... Funny business!

EDIT: NUSÅ, tillfälligt fel?!!!! Vill bara säga att överlag börjar ju saker och ting se bra ut. However det har blivit riktigt sunkigt att köra från mobilen. Får se om jag orkar göra en video men blackberryn är det värst. Fan va man får scrolla ;)

Last edited:

Incognito

Ny medlem
Gick med
12 Dec 2010
Hoj
Speed Triple -06
när man kollar i folks garage så visas reklamannonserna över folks bilder. dom täcker inte hela bilden men tillräckligt för att det ska förstöra.

sportbike

Guest
Den här avskiljningslinjen mellan inlägg och signaturer hamnar ju mitt i texten.
Ibland är det svårt att avgöra om signaturen är just en signatur eller om den ingår i inlägget.
Går detta att fixa?

*BigRed*

Classic Rockin' Christmas Rules!!
Gick med
21 Nov 2010
Hoj
Gixxer 1K K1 Big Red Santa Edition
Fixa till "dubbel tab" efter Reg.datum, Ort, Hoj (här i profilerna till vänster). ETT mellanslag borde väl räcka...lr? :7peta

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
"Autospara" verkar inte vara tillgängligt när man skriver ett pm?
Skriver jag ett lååångt pm och avslutar med en smajlie så raderas all text.
Skarevaså?

En bugg, och inget jag kan lösa isåfall. Får hoppas på att nästa versionsuppdatering löser detta.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Den här avskiljningslinjen mellan inlägg och signaturer hamnar ju mitt i texten.
Ibland är det svårt att avgöra om signaturen är just en signatur eller om den ingår i inlägget.
Går detta att fixa?

Skärmdump, då felet inte uppstår i någon av mina webbläsare kan jag inte felsöka det hela.

Rappe

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Jan 2007
Hoj
Yamaha&Kawasaki
Jag kan inte logga in från min mobil.
Raden man ska skriva inlogget i bara hoppar runt o försvinner ut till höger så man inte kommer åt o skriva i rutorna.

Kawa_Mannen

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Sep 2006
Hoj
KTM 1190 Adventure R -13
När man postar stora bilder och använder länk[/img*] så beskärs dom i högerkanten, borde inte bilderna bil förminskade istället?

Vilken bildstorlek är optimal för forumet?

*BigRed*

Classic Rockin' Christmas Rules!!
Gick med
21 Nov 2010
Hoj
Gixxer 1K K1 Big Red Santa Edition
Lite fel ställe att ställa denna frågan på kanske, men men...:)

Noterat: Det går inte ladda/titta på ett enda YT-klipp (gammel-PC med Vista Ultimate, IE 9 + SP3) fr.o.m. idag här på SH, allt funkade perfekt igår! (med Firefox funkar det dock även idag) Några andra som har liknande problem lr? :va

Edit: Nu funkar det. Tack Swedie, du är en klippa! ;)

Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
"Autospara" verkar inte vara tillgängligt när man skriver ett pm?
Skriver jag ett lååångt pm och avslutar med en smajlie så raderas all text.
Skarevaså?

Det är inte bara så att du råkar komma åt ctrl+a och sen skriver över all din text med en smajlie när du medelst endast en hand trycker ner shift+: ? Har hänt mig ett par gånger, bara att högerklicka och ångra så kommer texten tillbaka;)

Kommer stödet för dubbla inlägg tillbaka, eller är det numera borttaget ur reglerna att man inte får dubbelposta? Det är lite omständigt att multiquota manuellt...:gnissla

Tobin

Ny medlem
Gick med
30 Dec 2010
Hoj
1981 Honda cb 650 Café racer
Är det bara jag som inte kan bläddra mellan bilderna med piltangenterna? annars hade det varit gött om det går att ordna!

sportbike

Guest
Det är inte bara så att du råkar komma åt ctrl+a och sen skriver över all din text med en smajlie när du medelst endast en hand trycker ner shift+: ? Har hänt mig ett par gånger, bara att högerklicka och ångra så kommer texten tillbaka;)

Kommer stödet för dubbla inlägg tillbaka, eller är det numera borttaget ur reglerna att man inte får dubbelposta? Det är lite omständigt att multiquota manuellt...:gnissla

Nope, händer endast om jag gör en smajlie manuellt, alltså först ett ":" och sen en ")" då försvinner all text när jag tryckt enter.

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC