SH kommer få ny layout

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Rullisten längst ner i varje tråd (där man ska navigera till andra forumdelar) blir rätt skev/ihoptryckt vilket är rätt irriterande. Se bilagd bild. Verkar som att det beror på hur "lång rubriken är".

Likaså är man rätt van vid att bara kunna trycka "Tab" och sen Enter för att skicka vid snabbsvar. Det kan man inte längre. Lite ovant och småirriterande. Annars börjar man väl vänja sig. :)
 

Bifogat

  • snefd.jpg
    snefd.jpg
    51.4 KB · Visningar: 86

Hagbard

HO
Gick med
19 Oct 2003
Ort
Stockholm
Hoj
f.d fordonsägare
Mmm, om det gått att ladda in bilder från en iPad rakt in i tråden hade jag gjort det. :)
Det såg tidigare toppen ut i min iPhone & iPad men nu verkar saker och ting stötas bort av andra sidelement.

Har samma problem jag!
Fungerar dock perfekt i min MacBook med Safari :)
 

Toyman

Toyman´s Superbikegarage, SBK1988-2002
Gick med
1 Jan 2005
Ort
Norr om fjorden
Hoj
BESLUTS-vånda...........
Hejsan!

Vill meddela alla innan detta innan det genomförs! Det arbetas på att Sporthoj ska få en ny design och layout. Exakta detaljer är inte klara. Jag är den som kommer göra jobbet tillsammans med Egmont (ägarna). Orsakerna är flera. Ska försöka lista dom här. Vänligen ha öppenhet i sinnet att det testas nya sätt att förbättra SH på för alla parter, läsare och annonsörer!

Tyckte det var spännande att se antalet inloggade på sajten, är det borta för alltid, 1000 plus besökare...... Mvh Tomten Toyman. God Jul på er alla hjulare!"
 

Hudik

Guest
Tyckte det var spännande att se antalet inloggade på sajten, är det borta för alltid, 1000 plus besökare...... Mvh Tomten Toyman. God Jul på er alla hjulare!"

Instämmer med dej.
Jag saknar även att kunna se vem som är inloggad.

Sen tycker jag INTE om att det ska synas vems profiler jag besökt, känns som om man är övervakad.
 

*BigRed*

Classic Rockin' Christmas Rules!!
Gick med
21 Nov 2010
Ort
Valley of the Sun
Hoj
Gixxer 1K K1 Big Red Santa Edition
Jag saknar även att kunna se vem som är inloggad.

Sen tycker jag INTE om att det ska synas vems profiler jag besökt, känns som om man är övervakad.

Om jag klickar: Forumet + t.ex. Racingforumet o går allra längst ned på sidan, så ser ialla fall jag vilka som är inloggade där.

Det är väl bara att logga ut så syns det inte att du smygbesöker nåns profilsida.
 
Last edited:
Gick med
12 Apr 2003
Ort
.
Hoj
Ducati 996 biposto -01
Database error var och varannan sidladdning och nu kom detta:
 

Bifogat

  • Untitled.jpg
    Untitled.jpg
    56.9 KB · Visningar: 67

isidor 1

Sporthojsnörd
Gick med
18 Nov 2010
Ort
Ulricehamn
Hoj
ktm690 enduro r 2011Yamaha MT09 årsmod14 Honda vtr 07såld Kawasaki er6F 09 såld defenda pro250x års mod 12 såld Suzuki 350 L ÅRS MOD 91 såld husqwarna wr360 års mod 95 såld atv hi-bird 200cc såld
Hade samma problem nyss irriterande
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
Det är något störigt som uppstått, vet ej vad, mer än att minnet på servern körs slut på. Orsak okänd. Vet inte riktigt hur jag ska felsöka detta. I med att det är runt årsskiftet o nytt år kan det vara en bugg av något slag eller en spambotsattack av något slag på något som tynger ner servern.
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
Hmm, uppe nu igen. Oväntat. Va fasen. Hoppa DB:n är OK. Jag har tagit en lokal kopia av den utifall den behöver återställas. Försöker köra på tills imorgon och hoppas saker blir bättre av sig själv eller nått...
 

Goffen

Med lem
Gick med
18 Jun 2008
Ort
Vaggeryd
Hoj
MT-10 2022 R6 2007
När man kollar på bilder i någons garage så lägger sig högersidans reklam delvis över bilden ie8............
 

Toyman

Toyman´s Superbikegarage, SBK1988-2002
Gick med
1 Jan 2005
Ort
Norr om fjorden
Hoj
BESLUTS-vånda...........
När man kollar på bilder i någons garage så lägger sig högersidans reklam delvis över bilden ie8............

Hej, gäller även i bloggavdelningen, stora avlånga bilder försvinner bakom reklamen.

Det går ej heller att kopiera och klistra in i text i bloggen. Ej heller klippa ut.
 

sportbike

Guest
"Autospara" verkar inte vara tillgängligt när man skriver ett pm?
Skriver jag ett lååångt pm och avslutar med en smajlie så raderas all text.
Skarevaså?
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top