Explorer 8. Måste kanske tömma lite cache und so widare..
wa lé fuk
Testa o rensa temporära internetfiler.
Jag har inte IE8 men i IE9 kan man köra IE8 läge, och där får jag inga fel.
Får ge mig på detta senare i veckan om det kvarstår för dig.
Man går verkligen vilse när man ska trycka på "Visa svar" nu, den har ändå suttit på samma ställe sen jag registrerade mig - och säkert tidigare.
Annars är jag nästan enbart positiv! Eller ja, jag är positiv till den häringa medföljande menyn också, men ovan. Däremot tycker jag att den fasta menyn ("Forumet", "Köp & Sälj" och så vidare) är för stor. Den hade gärna fått vara tunnare med mindre text. Generellt så hamnar första inlägget vääääääldigt långt ner på en ny sida, under mitten på min skärm (13,3") och det är alldeles för långt ner för att vara i närheten av bekvämt.
Annars, som sagt, tummen upp!
Om någon gillat, så står det +1 t.ex. Klicka på +1, så visas de som gillat i underkant av inlägget.
Har inte rört Visa svar i denna veva. Försöker du egentligen säga att du vill ha "Visa svar" på en egen sida och inte under den sida som den är på nu?
Den tidigare menyn har haft problemet att den varit för liten för nya personer som kommer till sajten. Alla de sektioner som funnits, har ingen sett ändå... Så detta är ett nytt sätt att verkligen visa att "hallå, det finns undersidor!".
13" är skräp, just pga upplösningen på höjdledd är så kass. Kan inte riktigt optimera en sajt i dagens läge för dessa små skärmar. Förstår ditt problem, men har nog ingen lösning åt dig.
Jotack, det vet jag men det syns inte ändå. Det enda som händer är att "gilla detta inlägget" försvinner, där bredvid "tacka för.."
Sedan har jag ett problem som stört mig länge!
Min skickat korg visar bara de meddelanden som den själv vill, (läs väldigt få). Det spelar ingen roll om jag skickar pm via annonser eller från folks personliga sida, så syns det ändå inte i skickat korgen.
Inte ens när jag svarar på pm.
Vad felar?
Toppen med nya menyn som stannar i topp.
Jag gillar den nya menyn, klockrent o alltid ha den längst upp på skärmen.
Nåt jag märkte nu dock är att när man klickar på gå till senaste inlägget i en tråd så hamnar överkanten på det inlägget precis under den nya menyn. Så då får man skrolla upp lite för att läsa.
Dagens I-landsproblem.
Skulle gilla om sparade länkar också stannade i topmenyn .. om det är görbart vill säga
Annars
Det går inte att logga in från ajfånen, när jag förstorar upp bilden för att komma åt inloggningsrutan så försvinner den ut ur bild.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|