Nursey
Utan lem
ktmjacke skrev:Då kan jag få lära alla hur man spelar "prisonbowling"
Är inte det bara "bend over and pick up the ball" ?
ktmjacke skrev:Då kan jag få lära alla hur man spelar "prisonbowling"
Inte fan vet jag, men nån hund har jag iaf inteKapten Blåskägg skrev:Har du skaffat hund
Eller har du frigjorda damer på besök då och då?
Ja fy fan, snacka om att skrapa på botten...bobo08 skrev:Varför inte Mirran när vi endå häller på..
Snacka om servicektmjacke skrev:Där blir man fanimej tungrullad i örat av DÖRRVAKTEN....på väg IN.
Samma här... som dom säger i film "Can and will used against you"Nursey skrev:Ja Zlide o Blåskägg var ganska tajta..har flera snygga bilder på paret
Min finalmotståndare hävdade att det var pga. av dig som han torskade... Ja du, världen är en märklig prickMattias skrev:Jag är sjukt snygg och åtråvärd, inte sant?
Nursey skrev:Är inte det bara "bend over and pick up the ball" ?
Samma som pick up the soap men med lite variationDr.Bike skrev:Hur menar du nu?
Ullis skrev:Öhh...tack för den upplysningen. Nu tror jag att jag måste gå & kräkas
Kapten Blåskägg skrev:Eeeh Kakan, snäppet mer info än vad vi kanske behövde
Dr.Bike skrev:Men för F! Kakan! Det där hade ju jag kunnat gjort åt dig! (har ALLTID en nagelborste och JOD med mig i höger benficka) Sen hade du inte behövt sitta och tänka på det där pjosket mer! (Du hade fått annat att tänka på s.a.s )
ktmjacke skrev:Kändes som att vi satt i hallen o väntade på att dom skulle öppna dörren till det "riktiga" haket lixom.
Förexten,om nån känner för att vi drar ihop ett gäng o bowlar nån gång så råkar en väninna äga baren o restaurangen i högdalens bowlinghall,kan säkert deala till nåt både vad det gäller banor o mat o dryck.
Kakan skrev:är inte de lite väl farligt med ett gäng galna Sh:are
Men bowla är kul så varför inte
men hörru du du nu ska fröken vara snäll annars limar jag fasst ett klot på din handUllis skrev:Allright, så med ditt dubbelt så stora finger kan vi få se ett klot med en Kaka hängandes i på banan
Här får du en segerkramAnciol skrev:Vill skänka ett litet tack till er som var o spelade i lördags! Jag och Metkallica hade en mycket trevlig kväll. Sen att det var han som spelade finalen och inte jag är ju en annan fråga, jag hade säkerligen vunnit!!
Kakan skrev:vill inte ha mer ont jag vill slippa ha hjärtat i fingret annars tror jag det var en snäll omtanke
Dr.Bike skrev:Säger som jag brukar: -Det här kommer bara göra ont ett litet tag... sen blir det bättre!
Tycker fan att lössen i baren kan sponsra på biljarden dom hade ju haft typ 31:50 i kassan om inte vi hade kommit dit...says it allKapten Blåskägg skrev:Seriöst, vem fan degade för biljarden
Kapten Blåskägg skrev:Seriöst, vem fan degade för biljarden
Jag glömde bort det totalt, iofs förlorade jag ju inga matcher så Bobo och Doktorn kanske redan har gjort sin plikt och degat för sina lektioner
Polka skrev:De bjöd på biljarden eftersom vi drack så mycket öl
TwinSucker skrev:Tycker fan att lössen i baren kan sponsra på biljarden dom hade ju haft typ 31:50 i kassan om inte vi hade kommit dit...says it all
TwinSucker skrev:Tycker fan att lössen i baren kan sponsra på biljarden dom hade ju haft typ 31:50 i kassan om inte vi hade kommit dit...says it all
Kapten Blåskägg skrev:Kolla med Bonnie om han några planer för nästa pub
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |