SH-Pub 18 Mars,ny lokal!

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Dr.Bike skrev:
HUr fel vore det att ses på Broder Tuck? Visserligen ett otäckt söderplejs...men...
Piltavlor, bra med olika öl och inte 183 dB deathmetal.
Vill man dansa gör man det.
Käk har de med.

Jasåå, det gick fort för dig oxå... :rolleyes:

Seså, korten på bordet! Vi ska inte skvallra vidare ;) Kråss maj finjers!
Väldigt litet ställe det oxå,o borden har matgästerna förtur på.

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
Kapten Blåskägg skrev:
Kan ju vara trevligt att kunna sitta och surra lite.
Har du tunga tips på ställe Jacke?

Ja det lär gå åt några 12:eek:r om det ska dansas :hihi
Hängde mycket på tucken förr,inge vidare mingelställe tycker jag iaf,om man inte vill sitta 6 o 6 i grupper vid borden en hel kväll,fast man kan ju köra rotationssystem som i torsk på tallin kanske :D .
Jävligt svårt att hitta nåt som passar alla,men jag personligen vill att vårat stamhak ska uppfylla några kriterier iaf.Typ,rätt så stort,ha disco eller dansmöjligheter i nån form,mer än en skithusstol för både killar o tjejer gemensamt,öppet för allmänheten(då vi aldrig kommer fylla ett ställe själva o det e trevligt med lite blandning).Biljard va kul EN gång,men stället var sunkigt o klarar enligt mig inga utav kraven.Synd att alla vill knyta upp sig till innerstan då det endast e några få som bor där iaf.Att det ska va öppet till 3 tycker jag inte e nåt måste heller,man kan ju börja lite tidigare istället,som det e nu kommer ju dom flesta inte föränns vid 23-blecket iaf.Blue moon bar e ju stort o bra,men det faller ju på åldersgränsen för de yngre.Tror ängelen e det ställe som skulle va lättast att snacka ihop sig med då vi redan haft ett par kvällar nere i källarn o skött oss bra.Bara att inse fakta,det finns massor av krogar i s-holm,men de flesta e bara skit faktiskt.Garbos i sumpan e ju kalas tycker jag då.Där blir man fanimej tungrullad i örat av DÖRRVAKTEN....på väg IN. :hihi

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
ktmjacke skrev:
...Jackes ord....

Ja biljard är skitkul men det kan vi ju lira ändå nån kväll. Håller med om att vi ska tänka på de yngre också, kul som fan med lite blandade åldrar :tummenupp
Kanske Ängelen är det bästa ändå, Garbo i all ära men där är det väl könssjukdomsgaranti?

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Nursey skrev:
Ja Zlide o Blåskägg var ganska tajta..har flera snygga bilder på paret :p

Stopp ett tag nu gumman, såg du mig göra nånting på Zlide som skulle kunna uppfattas som tajt?
Att hans tunga gick bärsark överallt är ju inte mitt fel :hihi

Vad kostar det att de bilderna raderade :va

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Åh, vad skönt att nån började såga biljardstället. Jag vågade inte vara regnet på paraden ännu en gång.

Faktum är att det där stället sög på arsel. Sunk, sunk, sunk. Det enda som drog upp nivån var att jag var där.

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Kapten Blåskägg skrev:
Stopp ett tag nu gumman, såg du mig göra nånting på Zlide som skulle kunna uppfattas som tajt?
Att hans tunga gick bärsark överallt är ju inte mitt fel :hihi

Vad kostar det att de bilderna raderade :va

Jag skall inte kaxa om bilder..eftersom Zlides jäkla kamera gick varm hela kvällen :3freak Du får dem för en spottstyver...jag nöjer mig med en Gixxer 750R...06 :brynad

Mattias skrev:
Åh, vad skönt att nån började såga biljardstället. Jag vågade inte vara regnet på paraden ännu en gång.

Faktum är att det där stället sög på arsel. Sunk, sunk, sunk. Det enda som drog upp nivån var att jag var där.

Jo det var ju inte något höjdarställe direkt :) och ja det var kul att du var där :tummenupp

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Mattias skrev:

Du spelade väl inte ens :va
Håller dock med dig om att stället kanske inte var hetaste innekrogen i stan....

Mattias skrev:
Jag är sjukt snygg och åtråvärd, inte sant? :gnissla

Tjacka en spegel :tummenupp

Nursey skrev:
Jag skall inte kaxa om bilder..eftersom Zlides jäkla kamera gick varm hela kvällen :3freak Du får dem för en spottstyver...jag nöjer mig med en Gixxer 750R...06 :brynad

Inväntar bilderna från Zlide, ska göra förstoringar :hihi

Ska du byta bike?

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Kapten Blåskägg skrev:
Du spelade väl inte ens :va
Håller dock med dig om att stället kanske inte var hetaste innekrogen i stan....

Inväntar bilderna från Zlide, ska göra förstoringar :hihi

Ska du byta bike?

Tänker ha två :tuttar bikes :) En gathoj och en bushoj.... :rolleyes: men det blir bara i mina drömmar än så länge

Kapten Blåskägg skrev:
Tjacka en spegel :tummenupp

He doesnt need one..he the maaan :tungan the myth :yoparty the legend :)

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
Mattias skrev:

Kändes som att vi satt i hallen o väntade på att dom skulle öppna dörren till det "riktiga" haket lixom.

Förexten,om nån känner för att vi drar ihop ett gäng o bowlar nån gång så råkar en väninna äga baren o restaurangen i högdalens bowlinghall,kan säkert deala till nåt både vad det gäller banor o mat o dryck.

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
ktmjacke skrev:
Kändes som att vi satt i hallen o väntade på att dom skulle öppna dörren till det "riktiga" haket lixom.

Förexten,om nån känner för att vi drar ihop ett gäng o bowlar nån gång så råkar en väninna äga baren o restaurangen i högdalens bowlinghall,kan säkert deala till nåt både vad det gäller banor o mat o dryck.

Låter bra :)

Dr.Bike

Guest
Kapten Blåskägg skrev:
Jag kan be Zlide annars, han tunga uppträde obehagligt nära mitt ansikte :lol

Guvaäckligt! Sånt där pysslar inte jag med! ;)
Vad hette han sa du?
(i brist på bröd får man äta limpa) :tummenupp

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM