bobo08
PMC Member
- Gick med
- 20 Feb 2005
- Hoj
- BMW s1000rr GRÖN inte gul!! Gixxer 1000 K6a litehängigedition
Tror nog att det ska räcka till en å annan GT..
Väldigt litet ställe det oxå,o borden har matgästerna förtur på.Dr.Bike skrev:HUr fel vore det att ses på Broder Tuck? Visserligen ett otäckt söderplejs...men...
Piltavlor, bra med olika öl och inte 183 dB deathmetal.
Vill man dansa gör man det.
Käk har de med.
Jasåå, det gick fort för dig oxå...
Seså, korten på bordet! Vi ska inte skvallra vidare Kråss maj finjers!
ktmjacke skrev:Väldigt litet ställe det oxå,o borden har matgästerna förtur på.
bobo08 skrev:Tror nog att det ska räcka till en å annan GT..
Hängde mycket på tucken förr,inge vidare mingelställe tycker jag iaf,om man inte vill sitta 6 o 6 i grupper vid borden en hel kväll,fast man kan ju köra rotationssystem som i torsk på tallin kanske .Kapten Blåskägg skrev:Kan ju vara trevligt att kunna sitta och surra lite.
Har du tunga tips på ställe Jacke?
Ja det lär gå åt några 12r om det ska dansas
ktmjacke skrev:...Jackes ord....
Nursey skrev:Här var det livat i holken
ktmjacke skrev:.Garbos i sumpan e ju kalas tycker jag då.Där blir man fanimej tungrullad i örat av DÖRRVAKTEN....på väg IN.
Dr.Bike skrev:Äresant? Ge mig en karta!
Kapten Blåskägg skrev:Jag kan be Zlide annars, han tunga uppträde obehagligt nära mitt ansikte
Nursey skrev:Ja Zlide o Blåskägg var ganska tajta..har flera snygga bilder på paret
Kapten Blåskägg skrev:Stopp ett tag nu gumman, såg du mig göra nånting på Zlide som skulle kunna uppfattas som tajt?
Att hans tunga gick bärsark överallt är ju inte mitt fel
Vad kostar det att de bilderna raderade
Mattias skrev:Åh, vad skönt att nån började såga biljardstället. Jag vågade inte vara regnet på paraden ännu en gång.
Faktum är att det där stället sög på arsel. Sunk, sunk, sunk. Det enda som drog upp nivån var att jag var där.
Nursey skrev:och ja det var kul att du var där
Mattias skrev:Åh, vad skönt att nån började såga biljardstället. Jag vågade inte vara regnet på paraden ännu en gång.
Faktum är att det där stället sög på arsel. Sunk, sunk, sunk. Det enda som drog upp nivån var att jag var där.
Mattias skrev:Jag är sjukt snygg och åtråvärd, inte sant?
Nursey skrev:Jag skall inte kaxa om bilder..eftersom Zlides jäkla kamera gick varm hela kvällen Du får dem för en spottstyver...jag nöjer mig med en Gixxer 750R...06
Kapten Blåskägg skrev:Du spelade väl inte ens
Håller dock med dig om att stället kanske inte var hetaste innekrogen i stan....
Inväntar bilderna från Zlide, ska göra förstoringar
Ska du byta bike?
Kapten Blåskägg skrev:Tjacka en spegel
Kändes som att vi satt i hallen o väntade på att dom skulle öppna dörren till det "riktiga" haket lixom.Mattias skrev:Åh, vad skönt att nån började såga biljardstället. Jag vågade inte vara regnet på paraden ännu en gång.
ktmjacke skrev:Kändes som att vi satt i hallen o väntade på att dom skulle öppna dörren till det "riktiga" haket lixom.
Förexten,om nån känner för att vi drar ihop ett gäng o bowlar nån gång så råkar en väninna äga baren o restaurangen i högdalens bowlinghall,kan säkert deala till nåt både vad det gäller banor o mat o dryck.
Då kan jag få lära alla hur man spelar "prisonbowling"Nursey skrev:Låter bra
Kapten Blåskägg skrev:Jag kan be Zlide annars, han tunga uppträde obehagligt nära mitt ansikte
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|