SH-Pub 18 Mars,ny lokal!

Dr.Bike

Guest
RoLLER skrev:
Det va en sjuk lättnad när sylarna kom tebax. Ja antingen blir det resårsnodd eller så låter jag bli att ta en 12'a GT :fyllisar

Ja det var :cdevil så skönt att höra broder! *puh* satt här på nålar och hade lite ångest å dina vägnar... Slutet gott! :tummenupp

Ullis skrev:
Jag ska med nästa gång & lira brallorna av Er....så sätt på er de schystaste kallingarna ni har :tummenupp

;)

(hoppas det omvända gäller oxå?!)

Kakan skrev:
själv satt jag och tömde var ur mit högra ringfinger :3freak :lol

Men för F! Kakan! Det där hade ju jag kunnat gjort åt dig! (har ALLTID en nagelborste och JOD med mig i höger benficka) Sen hade du inte behövt sitta och tänka på det där pjosket mer! ;) (Du hade fått annat att tänka på s.a.s :lol)

Dr.Bike

Guest
Kapten Blåskägg skrev:
Hade jag vetat att ni skulle ta det så hårt hade jag inte stekt er så brutalt :hihi

Mycket trevlig kväll, kul med biljard och trevligt folk. Kul att få träffa Jacke, Doktorn och Bobo :tummenupp

Heder åt Bonnie och cl som roddade kvällen :Bugar

Grattis till TwinSucker, misstänker att du vann på motståndarens misstag :lol

Ja jag hade fullt sjå att "hålla igen" på ett gentlemannamässigt sätt... ;)
*skoja*
Grattis till bra resultat, men min homie TwinSucker rådde ni inte på! (mitt hemliga vapen!) :lol

Och tack själv för artig samvaro!

Dr.Bike

Guest
Ullis skrev:
Menar du att du skulle vara byggd för det då? :D

Förresten så kommer du väl med på Engenlen på lördag, då är det full rulle & partaj där.

Haha! Nej jag hade nog aldrig behövt fundera på det ens med mina usla talanger i Biljard...
Snarare att jag fått ta på mig sjudubbla kalsonger för att slippa stå med ändan bar efter X-antal omgångar! :lol

Det var en gång... Jag kan faktiskt berätta att jag KUNDE spela biljard, men det var på den tiden man gick på ungdomsgård och åkte moppe, och det var ju inte igår...hehe, snarare förrgår!
I TEORIN är det ju ett enkelt spel... I praktiken är det svårt att utföra.

JAg har kombinerat teori och praktik så fullständigt att:

-Jag vet varken hur det FUNGERAR, eller hur man GÖR! ;)

Dr.Bike

Guest
Ullis skrev:
Oj oj, storslam alltså...vad var det för odds på det....2,2? :hihi

I mitt fall ingen högoddsare... Skulle snarare tro att oddset är UNDER 1...

Brukar alltid kombinera teori och praktik i garaget oxå... ;)
Men på nåt underligt sätt har bitarna alltid ramlat dit rätt hittills...

TwinSucker

Hammare, spik å tång vad är nu på gång..
Gick med
1 Sep 2004
Hoj
En som fixas...
The Champ is in da house and the crowd goes loud

Jaha ja, allting gick ju som planerat efter mycket planering, psykologisk krigsföring och en hel del röta med stötarna (fast det är inofficiellt) :hihi

Jag vill Tacka min familj och mina närmsta vänner som har stöttat mig i min uppladdning inför den här otroligt tuffa tuneringen sen vill jag även tacka mina motståndare för det motstånd som jag fick :lol :rofl

Så nu känner jag den tunga bördan av att bära upp titeln SH-Champ i billjard... det är svettigt de!

@ktmjacke: Tack för filmerna :banana Som du sa inte mest moderna men va fan dom va trevliga att bakfylleglo på trots allt, sen att jag höll på att sätta Colan i fel strupe när jag fick syn på Afronissen det är en annan historia. Han såg ju vör fan ut som Swedoors utställningshall i käften :3freak sockerbitar tycker jag va en snäll beskrivning.

Va ska man säga om stället i sig... Hmm, helt enkelt ganska sunkigt och jag kan verkligen förstå att lössen bakom disken vill se oss där igen för den dagskassan som dom fick i lördags lär dom väl inte ha sett på vykort ens.

I övrigt så var det en kanonkväll! Det är alltid lika kul att träffa alla härliga människor :Bugar

Håll ut gott folk för nu kommer våren eftersom det är Vårdagjämning idag :yoparty

//The Champ

Last edited:

N.Blomqvist

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Feb 2006
Hoj
2020 Harley-Davidson Ultra Limited
Missade det hela! :4skrika
Frugan och morsan var på melodifestivalsn i Globen och jag satt med Junior i morsans lägenhet i Märsta och kom ingen vart... :mad:

Hoppas ni hade kul i alla fall. Fan... :huvet

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
TwinSucker skrev:
The Champ is in da house and the crowd goes loud

Jaha ja, allting gick ju som planerat efter mycket planering, psykologisk krigsföring och en hel del röta med stötarna (fast det är inofficiellt) :hihi

Jag vill Tacka min familj och mina närmsta vänner som har stöttat mig i min uppladdning inför den här otroligt tuffa tuneringen sen vill jag även tacka mina motståndare för det motstånd som jag fick :lol :rofl

Så nu känner jag den tunga bördan av att bära upp titeln SH-Champ i billjard... det är svettigt de!

Haha, snubben har fått hybris :rofl
Hade jag bara orkat stanna en timme till så hade jag stekt dig rejält i finalen :hihi

Dr.Bike

Guest
Kapten Blåskägg skrev:
:rofl
Varför sa du inte det från början :va
Då hade vi varit mycket mjukare och mysigare med varandra.....

*Kjamizar*

Gaaaahh! *pjukar* :zpy

;) :lol "Inte för att jag har bögskräck...men...!" Som alla med bögskräck börjar... Faktum ÄR att jag (av misstag) råkade dra in hela gänget på en Pridebar i San Jose´för en vecka sedan då vi varit på en NHL-match, och ville förfriska oss efteråt... ;)
Ja vaf.... jag kunde ju inte veta att det inte var samiska flaggan!!!

Last edited:

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Som alla kanske redan räknat ut så la jag mig ganska tidigt i turneringen för att det skulle se uppgjort ut om jag vann de priser jag själv donerat :gnissla .

Håller med twinsucker om att stället faktiskt sög kamelpung.Men det var en lyckad kväll iaf p,g,a av sällskapet.VI BEHÖVER NYTT PLEJS OMGÅENDE.Nån skrev att det var "billig" öl!!!!!! 47 pesetas för en stor stark e väl inte direkt billigt tycker jag iaf.

Vad det gäller kakans finger säger jag bara "jag tömmer ditt finger om du tömmer mitt :D "

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs VM-kva...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!