Bjud mig istället. Jag blev ruinerad på krogen igår, förresten har jag fyllt årktmjacke skrev:AJJ BJUD IFF JO KÅMM
That's the spirit.Ingeli64 skrev:Får ta igen det nästa SH-pub.
Och dricka dubbelt så mycket.
Vatt do jo vånnt denn????Nitrogen skrev:Bjud mig istället. Jag blev ruinerad på krogen igår, förresten har jag fyllt år
Ett helrör, för mig själv!ktmjacke skrev:Vatt do jo vånnt denn????
Du vet väl vad ett "helrör" betyder på norrländska?Nitrogen skrev:Ett helrör, för mig själv!
O ja,d kan du.anja skrev:Lite kan väl jag få?
Ingen aning, men jag ändrar mig och säger ett par öl istället.ktmjacke skrev:Du vet väl vad ett "helrör" betyder på norrländska?
HA HA HA,humor verkar du ju ha iaf.Lovar att bjuda på "nånting" iaf.D,v,s om du vågar komma fram o hälsa denna ggn,tydligen va du ju på förra puben oxå,men inte faaaaan kom du o hälsa på fabbo jacke int.Nitrogen skrev:Ingen aning, men jag ändrar mig och säger ett par öl istället.
Nitrogen skrev:Bjud mig istället. Jag blev ruinerad på krogen igår, förresten har jag fyllt år
RoLLER skrev:Är det nån som saknar en damjacka av märket Carhartt? jag tog fel
Och hur f*n jag kunde ta fel jacka förstår jag inte. Den är alldeles för liten och 15cm för kort i ärmarna. Jag reagerade först när jag kom hem och skulle ta upp hemnycklarna som inte fanns. (Tack till brorsan som kom med reservnycklar mitt i natten)
Jo... är det måntro nån som har sett en svart jacka med stort MTM tryck i oranget på rygen?
anja skrev:Nämen, vad i helvete?
bobo08 skrev:Kul med en biljard kväll,och billig öl.
Men det suger fortfarande att jag förlorade mot Kapten..och på det sättet.
RoLLER skrev:Är det nån som saknar en damjacka av märket Carhartt? jag tog fel
Och hur f*n jag kunde ta fel jacka förstår jag inte. Den är alldeles för liten och 15cm för kort i ärmarna. Jag reagerade först när jag kom hem och skulle ta upp hemnycklarna som inte fanns. (Tack till brorsan som kom med reservnycklar mitt i natten)
Jo... är det måntro nån som har sett en svart jacka med stort MTM tryck i oranget på rygen?
Prillan73 skrev:Ja det var ett trevligt ställe ! Helt ok att vara nykter oxå !! Inte SÅ annorlunda !!
Av ditt inlägg hajjar Jag att ni haft det kul.RoLLER skrev:Är det nån som saknar en damjacka av märket Carhartt? jag tog fel
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs VM-kva... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|