MikkE
Guest
Scheisse. Nu är det bråttom med att bränna mer nån dvd-skiva.
Bonnie skrev:Det kan bli tungt! Instruktör ska finnas från 22 för oss andra!
Kapten Blåskägg skrev:Hur skulle det gå till Doktorn
Eller har Torbjörn Blomdahl flyttat till Bålsta?
Din uppgift blir att ta reda på om det finns någon darttavla oxå.Bonnie skrev:Bubbel bubbel
TwinSucker skrev:Din uppgift blir att ta reda på om det finns någon darttavla oxå.
Jag går alltid runt beväpnad nu för tiden...Kapten Blåskägg skrev:Vet inte om jag hinner med att steka er i dart också men vi gör väl ett försök, jag tar med pilar
TwinSucker skrev:Jag går alltid runt beväpnad nu för tiden...
Dr.Bike skrev:Jag har ett hemligt vapen!
Kamikaze kid skrev:Huga!
Ta inte fram "det" bland folk....
Kamikaze kid skrev:Huga!
Du e farlig ju!
TwinSucker skrev:Din uppgift blir att ta reda på om det finns någon darttavla oxå.
Jag ska nog fan kasta en pil i arslet på dig om inte du tar reda på om det finns tavlor eller inteBonnie skrev:Tror inte du hinner kasta pil! Du ska nämligen blanda shots och städa toaletterna
Bonnie skrev:Biljardinstruktör finns på plats för de som vill lära sig mer!
Nursey skrev:Finnes parkering nära alls?
Har följt tråden med intresse och insett att det är lika bra att uppmana er att inte fibbla för mycket med kön, det hjälper inte. En rejäl stöt funkar bäst.Bonnie skrev:Biljardinstruktör finns på plats för de som vill lära sig mer!
Maverick_ou812 skrev:...insett att det är lika bra att uppmana er att inte fibbla för mycket med könet, det hjälper inte. En rejäl stöt funkar bäst.
Sa ju det... en rejäl STÖT does the job! Eller några stötar kanske...Madhonda skrev:What do you mean!???? Här ska inte flipplas med några kön..!!!
//Mad
Maverick_ou812 skrev:Sa ju det... en rejäl STÖT does the job! Eller några stötar kanske...
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|